Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jolla housun nappi puristaa

Vierailija
26.11.2005 |

Siis pari ylimäärästä kiloa pitäs saada pois, et vois taas jouluna herkutella. Ite herääna aina siinä vaiheessa kun nappi kiristää. Sit ryhdistäydyn ja katson mitä syön. Ja kävelen paljon. Nyt viikon aikana vaaka on taas normaalilukemissa. Kyllä se äkkiä lähtee kun viitsi vähän liikkua. Ja sit monesti innostun, että vähän vielä lisää pitää pudottaa vaikka en mikään ylipainoinen olekkaan. En vaan suostu ostamaan uusia vaatteita siks ettei vanhat mahdu enää päälle. Miten muilla? Onko jojottelijoita???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en miellä tätä jojotteluksi, koska painon vaihteleminen +/-2 on ihan normaalia, ja johtuu osittain nesteen kertymisestä ja kuukautiskierron vaiheistakin. Mulla on esim. silleen, että kun olen lomalla ja vaikka ulkomailla, niin syön hyvällä omallatunnolla kaikkia herkkuja, juon pari vinkkulasia ruoan kanssa ja toki jälkiruokaakin mahtuu, syön jätskiä tms. Tottakai tällainen ruokavalio näkyy parin-kolmen viikon päästä vaa' alla. Loman loputtua sitten tsemppaan taas, en aloita mitään varsinaista laihista mutta samat jutut kuin sulla; katson mitä syön ja liikun enemmän. Ennen joulua en kuitenkaan koskaan viitsi aloittaa mitään painonpudotusoperaatiota, koska ainakin mun kohdalla pätee vanha totuus, että painon pudottua muutaman kilon tulee jossain vaiheessa hirveä tarve syödä enemmän, ja jouluna kun kiusauksia on tarjolla, niin en viitsi asettaa itseäni kiusaukseen. Joulun jälkeen sitten mieluummin löysät pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan