Olin nettituttumiehen kanssa treffeillä. Nyt hän kyselee fiiliksiä. Voinko...
olla vastaamatta mitään, kun hän ei oikein sytyttänyt?
Ehdittiin viikon ajan jutella netissä, joka päivä kolme-neljä tuntia.
Kommentit (19)
että kyseessä naamapakit koska juttujen perusteella teillä on synkannut hyvin jos noin tiivisti olette netissä jutelleet....
että kyseessä naamapakit koska juttujen perusteella teillä on synkannut hyvin jos noin tiivisti olette netissä jutelleet....
tutustuttiin itse asiassa kuvagalleriassa, että ei kyllä niin voi luulla... Hän oli jotenkin niin jäässä, käyttäytyi kömpelösti ja oli hiljaa. Ei kertonut itsestään, minä olin koko ajan äänessä ja hän vastaili vaan "joo", "niin", "eikä",, "ai jaa" jne... netissä kirjoitti paljon...
että on ujostellut ekaa livetapaamistanne. Voisittehan koittaa tavata vielä uudelleen jossain rennossa paikassa jospa mieskin siitä avautuisi :) Eihän tuo ole syy eikä mitään olla tapaamatta uudeleen jos siis muuten kiinnostaisi.
kuulostaa ihan mun mieheltä ;D oli tuollainen vaikka kuinka monilla treffeillä ennenkuin suli. Ja tosiaan tekstiä sai aikaan...
Ujoudesta pääsee ajan kanssa eroon.
ja sitten teki juuri niin.
Mikset antaisi toista mahdollisuutta?
itsekin kirjoitan helposti, onhan se helpompaa kertoa asioita kun ei ole naamatusten. Ne saman jutut löytyy kyllä sieltä miehen sisältä ja varmasti myöhemmin tulee juttua, kunhan vapautuu. Itse olin vasta eilen treffeillä tyypin kanssa, jonka kanssa kirjoitellut koko viikon. Sanoin suoraan kyllä jo viesteissä, että olen ujo enkä aluksi pystynyt kunnolla katsomaan edes silmiin. Juteltiin pari tuntia ja pikkuhiljaa rentouduin.
Toisaalta, voihan olla että sinäkään et sytyttänyt miestä, jos oli siksi hiljaisempi?
Muuten mies stressaa turhaan ja lopulta vaan vittuuntuu sinuun. Pahimmillaan rupeaa vielä stalkkaamaan.
mutta se on todella tylyä miestä kohtaan.
Mitä hän kertoi omista fiiliksistään?
Mitäs jos sanot, että et osaa sanoa mitä ajattelet: nettikeskustelut sujuivat mutta tapaaminen sai epäröimään.
Ehkä junteinta mitä voit tehdä on jättää vastaamatta!
Kiitä tapaamisesta ja kerrot kohteliaasti (ei syytellen), että sait treffeillä hänestä eri kuvan kuin nettikirjoittelujen perusteella.
miksi nykyään ihmiset valittaa että on vaikea löytää sopivaa treffiseuraa... Antakaa aikaa toisille ihan livenä, ei netissä voi toiseen tutustua!
ilmoita nyt ainakin.
Minulle kävi jokin aika sitten lähes samalla tavalla kuin tälle "sinun miehellesi". Jäädyin tapaamisessa. Kaiken lisäksi mies heitti minut autolla kotiin ja pysähtyessä menin jostain syystä niin paniikkiin, että sanoin vaan nopeasti, "katsellaan" ja häivyin äkkiä autosta. Olen siis todella ujo ja en tiedä, luuliko mies, että minua ei kiinnosta.
Tapaamisen jälkeisenä päivänä laitoin hänelle viestin, että mikä fiilis jäi, johon hän ei koskaan vastannut. Sitä seuraavana päivänä yritin soittaa hänelle kerran, eikä vastannut ja samana päivänä oli poistanut minut Fb-kavereistaan.
Minusta aivan törkeää käytöstä aikuiselta mieheltä, jos ei voi mitään ilmoittaa!
Annat itsestäsi paljon fiksumman ja aikuisemman vaikutelman, jos vastaat jotain. Tietysti, jos haluat antaa ymmärtää olevasi ku**pää...
On todella huonoa kohtelua pistää toinen arvailemaan ja pähkäilemään että osaako nyt tulkita sinua, ja odotatko sittenkin että sinua vain liehitellään vähän enemmän.
"Kiitos seurasta, oli ihan mukavaa mutta en silti usko että meillä on yhteistä tulevaisuutta. Hyvää jatkoa sinulle, toivottavasti löydät jonkun kivan naisen!"
moneen kuukauteen, voi olla pientä kramppikuumetta vaan.
Jos teillä on ollut kivaa ajatusten vaihdoissa, nähkää toisen kerran. Käykää vaikka drinksuilla ja menkää vaikka jonnekin, mikä on hänelle läheistä/tärkeää.
Oikeesti, Suomi on tosi pieni maa, jos mies on kunnon mies ja potenttiaalia, älä anna heti periksi.
Mulla oli sama juttu, mies oli paperilla täydellinen. Tokien treffien jälkeen tajustin tämä on the man.
ilmoita nyt ainakin.
Minulle kävi jokin aika sitten lähes samalla tavalla kuin tälle "sinun miehellesi". Jäädyin tapaamisessa. Kaiken lisäksi mies heitti minut autolla kotiin ja pysähtyessä menin jostain syystä niin paniikkiin, että sanoin vaan nopeasti, "katsellaan" ja häivyin äkkiä autosta. Olen siis todella ujo ja en tiedä, luuliko mies, että minua ei kiinnosta.
Tapaamisen jälkeisenä päivänä laitoin hänelle viestin, että mikä fiilis jäi, johon hän ei koskaan vastannut. Sitä seuraavana päivänä yritin soittaa hänelle kerran, eikä vastannut ja samana päivänä oli poistanut minut Fb-kavereistaan.
Minusta aivan törkeää käytöstä aikuiselta mieheltä, jos ei voi mitään ilmoittaa!
että tosi törkeetä käytöstä aikuiselta ihmiseltä tuolla lailla töykeästi käyttäytyä tapaamisella.
moneen kuukauteen, voi olla pientä kramppikuumetta vaan.
Ihana, pientä kramppikuumetta :D!
mutta eikö olisi reilumpaa kertoa suoraan että ei oikein sytyttänyt? Voi mieskin sitten jatkaa elämäänsä ja treffailla muita :) Mieti tilannetta omalle kohdallesi, etkö haluaisikin rehellisen vastauksen niin että et jäisi turhaa pohtimaan ja odottelemaan vaan voisit jatkaa eteenpäin.