Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen ystävälleni että melkein tahtoisin laittaa välit poikki

Vierailija
10.08.2012 |

Syy on yksinkertainen ja naurettava: ystäväni on laihtunut kai 15 kg ja minä olen edelleen läski.

Ennen hän oli aina se läski meistä, ja minä se hoikempi. Nyt päinvastoin.

Kyseessä on oikeastaan paras ystäväni ja pidämme yhteyttä lähes joka päivä.

Hänelle en tietenkään ole sanonut muuta kuin onnitellut laihtumisesta, mutta kyllä mulle on niin vaikeaa nähdä häntä.

Lisäksi oon katkera siitä että hän laihtui niin "helposti".

Hän söi ennen paljon kakkua ja suklaata, ja nyt kun hän on kai ne lopettanut, hän laihtui "itsestään".

Mä taas oon karsinut tollaset jo 25 v sitten.

Ja munaakaan mussa ei ole tarpeeksi. En saa sellaista "vittu, mä näytän" koska oon laihduttanut koko aikuisen ikäni.

Kyllä vituttaa!

Ja kiitos jos joku jaksoi lukea tänne asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieti, että jos ystäväsi pystyi siihen, niin säkin varmasti pystyt. Ja ystäväsi on varmasti halukas auttamaan sua saavuttamaan tavoitteesi.

Vierailija
2/3 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano joskus kaverillesi, että mä oon niin kade kun sä oot laihtunu ja näytät niin hyvältä! Ja siis tosi iloisella asenteella. Sen jälkeen sano, että olisi tosi hienoa, jos hän voisi neuvoa ja tukea myös sinun laihdutuksessa. Näin hän voisi ottaa asiakseen ilolla tukea ja kannustaa sinua. Ja samalla hän kokosi onnistumisen iloa sun personal treinerinä! Ja näin molemmat voisitte iloita painosi putoamisesta. Ystävyys säilyisi ja et joutuis kokemaan kilpailuasetelmaa tai toisen varjoon jäämistä. Voisitte ensi kesänä olla molemmat hoikkia ja nauttia elämästä terveellisillä elämäntavoilla. Aito ja vilpitön kadetus kannattaa sanoa iloiten toiselle! Se on ystävävyyttä, jossa pääset antamaan iloa toiselle isosta urakasta ja se kaikki hyvä tästä kääntyy vielä sinunkin iloksesi. Salattu kateus vain katkeroittaa ja pilaa teidän välit. Pidä hyvästä ystävästä kiinni! Ethän ole ollut ystävä vain ajatellen, että toi on ihan kiva, kun mä olen parempi. Paino ei kuitenkaan määritä ihmistä. arvosta itseäsi sisimmän kautta ja saavuta hyvä mieli terveelliseten elämäntapojen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan ap että ystäväsi tuntee sinut. Hän tietää että hänen onnistumisensa on sinulle kova pala, ja siksi hän valehtelee sinulle saavutuksestaan. Hän on tehnyt paljon muutakin kuin vain "jättänyt suklaat ja kakut pois".

Olen itse laihduttanut, ja minulla on lihavia ystäviä. He väittävät, kuten sinä ap, etteivät koskaan syö suklaata tai herkkuja. Itse kyllä huomaan sipsipussit heidän roskiksestaan. Kun he käyvät lenkillä ja tohisevat siitä kovin, kehun tietysti heitä kannustavasti. En mainitse erikseen että itse käyn lenkillä joka aamu. Jos he joskus aloittavat puurodieetin, en sano että itse syön kaurapuuroa harva se aamu. Heille tavallinen ruoka, kuten kasvikset, ovat erityistä superruokaa, jota syömällä he luulevat ostavansa laihuutta ja terveyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme