Fleshlight?
Tulin selanneeksi näitä sivustoja taas pitkästä aikaa. Selatessanin pari kertaa huomioni kiinnittyi käsitteeseen fleshlight.
Hämmästyin, etten ollut aiemmin törmännyt moiseen.
Oli pakko googlettaa. Vaikuttaa ensimmäiseltä todella miehen nautintoon suunnitellulta tuotteelta. Sellaiselta, joka on saanut jonkinlaisen hovikelpoisuuden eli kelpuutettu myös parien käyttöön (päättelin täällä olleista jutuista).
Se tavallaan vähän hämmästytti ja yllätti tosi iloisesti, myönteisesti. Aina on ollut naisille hyväksyttävää leikkiä dildon kanssa ja se on ollut myös parien juttu. Jutuista päätellen fleshlight on päässyt tekopimpsa-puolella samaan.
Kiinnostaa kuulla vielä lisää pareilta: käytättekö yhdessä fleshlightia ja mitä kaikkea teette sen kanssa sängyssä - YHDESSÄ???
Kiinnostaisi hankkia ja varmaan tulee hankittuakin. Eka tekopimpsa, yhteisiin puuhiin...
Kommentit (139)
Voin suosittelella. (Hyvin) vähän vaatii vaivaa pitää puhtaana sekä lämmittää ennen käyttöä. Lisäksi vaatii aina liukkaria, joka on tietysti hyvä pestä pois jälkikäteen, mutta kyllä flesh huonon panon voittaa.
Parasta oikeastaan on, jos laittaa saunan lämpiämään ja jättää sanall fleshin sinne odottamaan. Kun sauna on saunomiskunnossa on flesh lämmennyt mukavaksi. Siinä saunoessa on kiva lämpimään fleshiin tyydyttää itsensä.
Fletsukka on kyllä ihan huippu lelu, oon muitakin testaillu vuosien saatossa ja on muitakin hyviä ollu, mutta flesu on suosikkini. Ja kyllä, aitoakin on saatu, eikä ole siitä kiinni.
Työttömän tiukka budjetti. Onko kellään kokemusta näistä tölkki flesuista kuten tämä https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight/fleshlight-sex-in-a-can-lady-lag…
Toimiiko vai pitäiskö säästää aitoon lamppuversioon joka maksaa parisen kymppiä enemmän?
Kauppias taas paikalla. En suosittele.
Jos on pikku dikki niin tölkki käy, mutta sisustukset niissä on aika vähissä.
Runkkaus tekopilluun on parasta
Itse en oikein välitä seksileluista eikä oo koskaan ollut...ei vaan ole mun juttu, nyt mies oli sen ostanut ja pyysi heti muo runkkaamaan sillä häntä tuli vähän petetty olo ja fiilis et enkö mä kelpaa alta minuutti niin hän tuli ja pyysi seuraavana päivänä muo runkkaamaan sillä taas häntä.. Hän tietää etten perustu seksileluihin koska koen ettemme semmosta tarvitse liitto kestänyt kuitenkin jo 12 vuotta.. Mä en oikein tiedä mitä teen ja en tunne enää halua harrastaa koko seksiä hänen kanssaan
Lelulla ei pysty pettämään.
Mikset voisi vähän rentoutua? Eikö ole mukavampaa, että mies haluaa sinut mukaan?
SINÄ koet, ettei liittonne sellaista tarvi - no, mies ilmeisimmin kokee toisin.
Kannattaisiko muutenkin vähän panostaa siihen suhteen seksipuoleen? Ankealta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein välitä seksileluista eikä oo koskaan ollut...ei vaan ole mun juttu, nyt mies oli sen ostanut ja pyysi heti muo runkkaamaan sillä häntä tuli vähän petetty olo ja fiilis et enkö mä kelpaa alta minuutti niin hän tuli ja pyysi seuraavana päivänä muo runkkaamaan sillä taas häntä.. Hän tietää etten perustu seksileluihin koska koen ettemme semmosta tarvitse liitto kestänyt kuitenkin jo 12 vuotta.. Mä en oikein tiedä mitä teen ja en tunne enää halua harrastaa koko seksiä hänen kanssaan
Millainen Flesu miehelläsi on?
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aika huono itsetunto?
Todella huono. Käsi on paljon parempi jos ei aitoa ole sillä hetkellä saatavilla. Tämän maine on korkea hinnan ja mainoksen ansiota.
Miehellä on käytössä joku näistä girls-sarjan Fleshlighteista ja yhteisissä puuhissa on mukana siinä missä dildotkin ja mahdolliset muut härpäkkeet. Joskus alkulämmittelyssä käytössä silleen, et mä käytän hänelle ja joskus taas itse vetelee loppuun asti ja mä dildolla. Miten milloinkin, mut aina meillä jotain leluja melkeenpä on mukana.
Molemmat tykkää ja onhan se kiihottavaa kateltavaa ku ukko vetelee Fleshillä.
N40+
Moi, mä ostin fleshlight sekä toisen masturbaattorin semmosen mustan. Sain halvalla seksilelut24.fi.. . Miehelläni aika isot seksihalut, niin matkoilla laitoin ne sen mukaan 😂. Aattelin ettei muihin naisiin sorru. Kuulema ollut iltasin ennen nukkumaan menoa käytössä.
Tuntuu että monet ovat nykyään avoimia kaikelle,,, onks fleshlight siis paras vai miksi siitä niin paljon kirjoitellaan. Itse olen käyttänyt vain geishakuulia synnytyksen jälkeen, enkä sauvoja ja muita kokeillut, ei tunnu kiihottavalta enkä ymmärrä miksi miehet kiihottuu kumipimpoista? Jotain piristystä miehelleni tarvitsisin että kiinnostaisi enemmän petipuuhat ku ollut aika hiljasta.
Sisältä kova. Naisella joustavampi ja pehmeämpi, aito kudos hakkaa muut.
Vierailija kirjoitti:
Sisältä kova. Naisella joustavampi ja pehmeämpi, aito kudos hakkaa muut.
Ei se pehmeys välttämättä lisää tuntemusta. Omasta mielestäni fleshlightin tuntuma kulliin on parempi kuin jopa aidolla pillulla, mutta ei se tietenkään läheisyyttä korvaa, eikä naista muutenkaan, mutta itsetyydytykseen aivan mainio laite.
Toimii kyllä hyvin, vaimo hankki sen minulle kun itse olin ostellut hänelle vaikka minkälaisia vemputtimia. Rouva sanoi että on kiihottavaa välillä ihan katsellakin ja tahtoo ajoittain että lämmittelen flesulla hänen nähtensä. Silminnähden kiihottuu ja välillä hoitelemme yhteisrunkkuhetkiä leluillamme hitaasti nautiskellen omaan tahtiin toisiamme katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Toimii kyllä hyvin, vaimo hankki sen minulle kun itse olin ostellut hänelle vaikka minkälaisia vemputtimia. Rouva sanoi että on kiihottavaa välillä ihan katsellakin ja tahtoo ajoittain että lämmittelen flesulla hänen nähtensä. Silminnähden kiihottuu ja välillä hoitelemme yhteisrunkkuhetkiä leluillamme hitaasti nautiskellen omaan tahtiin toisiamme katsellen.
Hienoa! Toi olis kyllä meikäläisenkin haave.
Ihan paskahan toi on. Kaduttaa että ostin, ei tunnu aidolle, einole mikava käyttää. Parisuhteessahan tota ei varsinkaan jaksa käytellä ja yksinkin tulee mielummin vedettyä käteen.
Sellainen muovinen sukka jojon voi laittaa lämmintö vettä tuntuu oikeasti hyvältö mutta en ole senkään kanssa jaksanut pelleillä. Ylipäätään noi seksilelut on meillä jääneet pölyttymään. Seksi on parempaa ilman.