Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Seronil -lääkkeestä? Mulla lievä masennus

Vierailija
10.08.2012 |

Eli minulla lievää masennusta, josta en pääse omin avuin ylös (unettomuutta, ilon puutetta, ruokahaluttomuutta, alakuloisuutta). Olen menossa huomenna lääkäriin ja olen itse netistä tutkinut paljon erilaisia lääkevaihtoehtoja. Siis toki varmaan lääkäri sen lääkepäätöksen tekee, mutta hirvittää joidenkin lääkkeiden sivuvaikutukset.. Olen lukenut aika paljon positiivisia kommentteja Seronil -lääkkeestä.

Olisiko täällä jollain kokemusta siitä? Ja onko korrektia, jos itse otan lääkkeen nimen puheeksi lääkärin kanssa? Esim. ystävälläni oli Cipralex lääkitys, jossa hirveät sivuoireet :(. Tietysti lääkkeisiin reagointi on aina yksilöllistä, mutta ainakin tuosta lääkkeestä jäi pelottava vaikutelma, kun sivusta seurasin ystäväni elämää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitalopraamia kokeillaan masennukseen herkemmin. Fluoksetiinissa on tietyt vasta-aiheet ja yksilöllisesti hankalammat sivuvaikutukset.

Masennuksen hoidossa sitalopraami on parempi, fluoksetiini (seronil) on hyvä, jos lisäksi olet ylipainoinen ja ahmit ruokaa.

Vierailija
2/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä lääkäriltä lähete psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanotolle-monasti se jo auttaa eikä tarvitse aloittaa lääkitystä.

Oletko töissä-pystytkö olemaan?

pahentaako työssä olo vai sieltä poissa olo?

Kirjoita ennen lääkärille menoa oireesi jne. paperille.

Lääkärit määräävät helposti lääkkeitä.

Itse kävin sairaanhoitajan juttusilla ja pääsin terapiaryhmään josta sain avun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaan lääkitystä. Keskivaikeaan saatetaan tarvita. Ensin keskusteluapua ja liikuntaa lisää ( tutkitusti auttaa ). Sitten jos ei parannusta 6kk aikana yhtään , vasta lääkitys.

Vierailija
4/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta esim. Solgarin 5 htp. Lisää luonnollisesti serotoniinin määrää. Osta myös e-epaa. 4 päivänä huomasin jo eron.

Auttoi oikeasti minua.

Vierailija
5/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun harrastan kyllä liikuntaa aika paljon. Minulla ei ole mitään traumaa enkä keksi mistä ihmeestä masennukseni voisi johtua. Töissä kaikki ok ja työ mielekästä, työkaverin kivoja. Kotona kaikki ok, ystäviä on jne. Tässä olotilassa olen ollut jo miltei vuoden.. Kyllä nyt varmaan tarvin jotain lääkitystä tässä.

Ap

Vierailija
6/7 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi ketiapiinia ja melatoniinia. univaikeuksiin seronil ei auta, masennukseen säännöllisesti otettuna kyllä. ja on kela-korvattavia. itse oon aika terve jo, mutta lääkettä käytän vielä lääkärin ohjeiden mukaisesti :) tsemppiä sinulle

Vierailija
7/7 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan täällä fluoksetiini ilman reseptiä ja ei ole ollut ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan