Olisin halunnut että lapsesta tulee pitkä
Kommentit (30)
Toivottavasti näin käy! Tuo naisten vihaaminen on kuitenkin todella ikävä piirre. Toivottavasti hän siitä pääsee eroon, jos vaikka muutenkin vähän rohkaistuu sosiaalisissa tilanteissa, ja huomaa että naisetkin ovat yksilöitä, eivätkä mikään harmaa yksiaivoinen kanaparvi.
Eikä se pituus ole aina mikään merkittävä tekijä. Meidänkin opiskelijaporukassa eräs "pätkäjätkä" oli ihan mieletön naisten pyörittäjä. Eikä se pituus muutenkaan ole mikään menestyksen tae. Tiedän monia lyhyitä miehiä johtotehtävissä ja sitten taas esim. oma serkku on parimetrinen hujoppi, joka ei saa töitä eikä opintojaan päätökseen.
Pituus on ratkaiseva asia vain, jos siitä itse sellaisen tekee.
ja siksi olenkin vähän huolestunut ollut kun näen että poika tällä hetkellä pilaa omat mahdollisuutensa omalla uskomuksellaan että pituus on este ja siitä seuranneella katkeruudella.
Nuo naisvihapuheet on kyllä huolestuttavia, tuollaiset uskomukset kun on omiaan vahvistamaan itseään. Jos jo valmiiksi uskoo että "ämmät" on kaikki pinnallisia eivätkä muuta kuin pilkkaa hänenlaistaan lyhyttä miestä, niin eipä sitä edes yritä tutustua heihin ja kertyy koko ajan lisää todisteita että tosiaan kukaan nainen ei ole kiinnostunut. Toivon että kun ikää ja viisautta tulee huomaisi, että onhan hänen oma äitinsäkin ottanut lyhyen miehen ja muillakin lyhyillä miehillä on puolisoita, että ei siis voi olla niin että kaikki naiset vaatii pituutta. Ai niin uusin mistä puhui viime viikolla on että hän oli lukenut tutkimuskesta että lyhyet miehet saa huonompaa palkkaa eivätkä pääse helposti johtajiksi, ja tästä sai lisää vahvistusta sille että lyhyys on miehelle kuin kuolemantuomio.
Poika on huippulahjakas matemaattisesti ja lähtee nyt opiskelemaan fysiikkaa yliopistoon, ehkä sieltä löytyisi ystäviä hänelle tai edes kiinnostus opiskeluun häivyttäisi katkeran "minä olen täysi luueri koska olen lyhyt" ajattelun taka-alalle.
Lyhyet lihakset kasvavat paremmin. Kannattaa ohjata poikia punttisalille. Moni lyhyt mies saa itseluottamusta lihaksikkaasta ulkomuodosta.
pieni mies, joka puhuu naisista ämminä ja on jo noin nuorena katkera, ei kyllä naista löydä itselleen . Luonteessa tuossa on nyt vika, ei pituudessa.
minä kuitenkin uskon että toisin kuin pituutta, luonnetta voi kehittää. Kunhan vain poika tajuaisi, että jos olisi sosiaalisempi ja "aurinkoisempi" ihmisten kanssa, hän kyllä lyhyenäkin kelpaisi naisten seuraan, niin hån voisi ehkä pyrkiä määrätietoisesti kehittämään sosiaalisia taitojaan. Tällä hetkellä ei näe järkeä sellaisissa ponnisteluissa koska luulee että vaikka olisi millainen niin lyhyttä miestä ei kukaan halua ja osa on aina olla syrjitty ja kiusattu.
Toisaalta osin minusta siinä mielessä on pituudessakin "vikaa" että jos tuonluontoisella pojalla olisi paremmat fyysiset edellytykset niin ei ehkä olisi joutunut luonteestaan huolimatta sille uralle jossa on kiusattu ja syrjitty. Poikaa on nimittäin kiusattu koulussa, pääosin syynä juuri pienuus ja huonous liikunnassa. Mutta monisyinenhän tämä asia on, koska toisaalta vaikka liikunnallinen lahjakkuus (ja isompi koko ja vahvuus) olisi voinutkin säästää kiusaamiselta niin toisaalta toisenlaisella luonteella varustettu pieni ja kömpelö poika ei välttämättä olisi joutunut kiusatuksi.
minä pidän lyhyistä miehistä. Itse olen 168cm, ja mieheni 172..ihana tiukka lihaksikas pakkaus :)
Uskon, että hyvä itsetunto tarvitaan. Pituudella ei oikeasti ole merkitystä. Oli sitten porukan lyhyin tai pisin.
ja hänellä on itseään puoli metriä pidempi mallivaimo. Ei se siis aina siitä pituudestakaan kiinni ole, vaimon saaminen meinaan.
naisilla se on kauneus ja hyvät muodot. Miehillä se on pituus ja raamikkuus.
Myös tuuheita hiuksia, valkoisia suoria hammasrivejä ja terveen näköistä ulkomuotoa arvostetaan.
mitä parempaa on siinä jos on pitkä?
Meidän poikavauvamme kasvaa + käyrällä ja käyttää neljäkuukautisena jo 74cm vaatteita.Todennäköisesti on pitkä poika aikuisena, n.190cm.
jos jälkeläisten pikkuruisuus sitten ihmetyttää?? Pituus on vahvasti perinnöllistä, joten aika hyvin pystyy vanhempia katsomalla arvelemaan minkä pituista on jälkikasvu. Ja jos olette itse kääpinä päässeet lisääntymään, niin eiköhän ne seuraavankin sukupolven käävät löydä kumppanit.
Varsinkin pojissa ja miehissä, koska se mielletään miehiseksi piirteeksi, iso, vahva, pitkä mies.
Moni nainenkin sanoo pitävänsä pitkistä miehistä, en ole koskaan kuullut kenenkään sanovan pitävän lyhyistä miehistä, vaikkei se sitä tarkoitakaan ettei voisi lyhyestä miehestä kiinnostua.