Ällöttää kun 2-kymppiset yrittävät olla seksikkäitä
Sitä ollaan niin hottia ja seksikästä vaikka just on karvat alkanut kasvaa eikä seksistä ja seksuaalisuudesta ole mitään todellista käsitystä.
Seksikäs tarkoittaa itsevarmaa ja seksin hallitsevaa. Ei se ole mitään seksikästä, että kuoren alla on kokematon ja epävarma posliinipillu joka kysyy mieheltä että mitä mun pitäis tehdä tai että ai ai kun sattuu mun kokemattomaan pimppaan. Vanhalla naisella sentään on paikat ja taidot kunnossa.
T. mamma 51v
Kommentit (7)
Olen 21-vuotias ja tiedän kyllä mitä on seksikkyys. Loukkaavaa tuollainen teksti.
ja purskahdin nauruun kun luin tuota tekstiä.
Myönnetään pois reilusti että nuoret ovat ulkoisesti viehättävämpiä kuin keski-ikäiset.
Nuorikin voi olla taitava seksuaalisesti, itse ainakin olin jo tosi taitava parikymppisenä.
Jos aloittaja ei ole ollut taidokas parikymppisenä ei se tarkoita etteivät muut olisi.
Seksuaalisuus on henkilökohtainen asia jonka toiset osaa taitavammin iästä riippumatta.
Rentous ja kokeilunhalu, suosittelen sitä avaajalle, kokeile vaikka tuota mainitsemaasi posliinia ihan piristykseksi ja vaihteluksi.
Itse ajoin posliinin kolmekymppisenä ja pidin jonkun aikaa.
Sitä ollaan niin hottia ja seksikästä vaikka just on karvat alkanut kasvaa eikä seksistä ja seksuaalisuudesta ole mitään todellista käsitystä.
Seksikäs tarkoittaa itsevarmaa ja seksin hallitsevaa. Ei se ole mitään seksikästä, että kuoren alla on kokematon ja epävarma posliinipillu joka kysyy mieheltä että mitä mun pitäis tehdä tai että ai ai kun sattuu mun kokemattomaan pimppaan. Vanhalla naisella sentään on paikat ja taidot kunnossa.
T. mamma 51v
Noin 50 on minullakin mittarissa, ja ainahan se on ollut niin että noin 20v tyttöset kuvittelevat itse olevansa niitä maailman seksikkäimpiä, ja aiheuttavat sitten kokeneimmille ihmisille hieman myötähäpeän tunnetta. Siinä iässä vaan eletään tietynlaisessa aikatynnyrissä.
Nykypäivän ilmiönä on tosin se että nuorten ylipainoisuus on lisääntynyt valtavasti. Eli nykypäivän kaksikymppiset ovat myös ulkoisesti entistä kauempana oikeasti seksikkäästä. Tämä toki lisää ihmisten hilpeyttä heitä kohtaan.
Huono provo, silti näköjään vaivaudun kommentoimaan...
Seksikkyys on katsojan silmässä - sanon tämän vain lohduttaakseni AP:tä.
Onko miehesi vaihtanut nuorempaan vai mistä moinen katkeruus parikymppisiä kohtaan?
vastaus tuohon 50-vuotiaiden ällöttävyys -ketjuun...
Huono provo, silti näköjään vaivaudun kommentoimaan... Seksikkyys on katsojan silmässä - sanon tämän vain lohduttaakseni AP:tä. Onko miehesi vaihtanut nuorempaan vai mistä moinen katkeruus parikymppisiä kohtaan?
hei, fundeeraa uudestaan.
Onko seksikkyys pelkästään ulkoista vai onko se olotila kuten naisellisuus? Niin juuri, se on enemmän henkistä sorttia ja TOSIASIA on että 20 vuotias ei tiedä seksistä ja siihen liittyvästi nautinnosta juuri mitään.
Kummallisen katkera ja omaa egoa epätoivoisesti pönkittävä sävy tuossa viestissä kun ottaa huomioon että sen on kirjoittanut joku niin valtavan seksikäs ja itsevarma nainen...
Vai menopaussiko se jo pukkaa päälle kun noin kiristää?
Joo ja en ole kaksikymppinen vaan kolmekymppinen.