Viikonloppuun jkl!
IHANAA!!!
Maa on valkoisena =)
Kylläpäs veti suun hymyyn kun ulos kurkisti..
Onhan tuota jo odotettukin =)
Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua meille kaikille!
Kommentit (13)
Terkut Helsingistä..tultiin tänne pari tuntia sitten miehen kanssa. Tääl on aika jännät paikat kun tätii ei näy missään eikä se ikinä yleensä tuu myöhässä.mut ei kyl silti oo toiveet kauheen korkeella...mut tuun kyllä kertoon sitten että miten kävi.
Pitäkäähän peukkuja ja lähetelkää plussasäteitä.
Täälläkin on muuten lunta:)Jee!
Nyt pitää mennä mut tuun huomenna kurkkiin kuulumiset!
-beijaflor
ps.Matildalle kans pidetään peukkuja että selvii muuttourakasta!
Jokus tässä syksyllä kyselin teidän listaltanne Jyväskylän eri alueista,kun asuntoKUUME oli pahimmillaan. Ja nyt on sitten okt ostettu Jyskästä!!!
Vauvakuumeesta ei ihan voi vielä puhua,mutta lämmön nousua todettu sen suuntaan ja siksi ajattelin että voisin liittyä tähän porukkaan,jos mukaan mahtuu??
Olen palstaillut aktiivisesti syysmammat 04 porukassa viimeisen vuoden,eli minulla ja miehelläni on yksi lapsi,1V 2 kk ikäinen ihanainen poika.
Asutaan tällä hetkellä Kangasalla Tampereen kupeessa ja muutto olisi sinne Jyväskylään taikka tarkemmin Vaajakoskelle toukokuussa 2005. Itseasiassa mua hirvittää miten jaksan ensi kevään odottaa että päästään muuttamaan. Asunnon piti alunalkaen vapautua maliskuussa mutta yllättäen kaupanteonhetkellä siirtyi toukokuulle,grrrrrrr...
Minä olen tällä hetkellä pääsääntöisesti pojun kanssa kotona,töissä käyn silloin tällöin pieniä muutaman päivän keikkoja ja todella olen jo uuden asunnon tapettivalinnat ehtinyt miettiä moneen kertaan. MIten jaksan odottaa toukokuulle,apua!!!? siksi ajattelin että kuumeilen tässä teidän rinnalla Jyväskylään muuttoa ja vähän kakkostakin samalla.
Jyväskylässä olen asunut lapsuuteni Heinälammella ja olen todella innoissani paluumuutosta!! sukulaisia siellä on joitakin ja muutama oikein hyvä lapsuuden ystävä.
Hyvää adventtia kaikille!!!
tiivii ja poju 1v2kk
Kivan pieni poika sullakin :) Meidän tenava on himpun verran nuorempi, mutta kun lapset kasvaa niin eipä nuo pienet ikäerot enää merkitse mitään.
Mulla on menossa kp 32 (miksi ihmeessä lasken näitä?!) Eikä kierron loppumisesta tietoakaan. Tasaantuisi jo nämä kierrot, niin pääsisi piinailemaan toden teolla!
Onko teillä aiemmin synnyttäneet kokemusta siitä, miten kauan kestää ennen kuin kiertoon tulee edes joku tolkku?
Näissä mietteissä
Ninnu
kp29/27-18 menossa
Just mietin että 11 vuoden aikana ei kyl oo ollu menkat kun kaks kertaa myöhässä..toisella kerralla pillereitten lopetuksen jälkeen (kp30 alko) ja elokuussa kun laihduin viikossa 7 kiloa kun olin kipeenä enkä voinu syödä niin sillon alko kp33...huh...jännittää ihan mielettömästi..pelkään niin hulluna pettyväni.Joten jäitä hattuun.Testailu äidin tai anopin luona ei oikein innosta ja kotiin meen vasta 7.12 että en oikeen tiiä mitä tässä tekis..mielummin melkein sen negan tikusta lukisin kun että täti vaan yhtäkkiä paukahtais kylään...
mut pidelkäähän tädinkarkoitus ajatuksia yllä, jookosta!!
No nyt ne menkat sit alko...tää on kyllä niin perseestä...Täst saattaa tulla aika tilitys,oon pahoillani. Onneks parin viikon päästä on miehellä tutkimukset.Mua itkettää jo nyt kun aattelen et jos jotain löytyy, mä en kerta kaikkiaan haluu kenenkään muun miehen siittiöitä mun sisälle...mielummin sit adoptio kun että lapsi ois puoliks mun ja jonku tuntemattoman luovuttajan.Mutkun en oo lähellekkään 25 vuotias että edes pystyis adoptoimaan ja sillonkin ollaan sit oltu vasta 2 vuotta naimisissa niin tietyt maat on heti poissa laskuista.
Mä ajattelin jo joskus 15 vuotiaana, että haluan yritää saada lapsen mahd.nuorena että ehtii sopeutua jos sitten käy ilmi ettei voikaan saada sitä...ja nyt se painajainen sit on käymässä toteen.
Tosi monet mun ystävistä on tehnyt abortin ja ne ei tunnu käsittävän tätä mun tilannetta mitenkään.Helppoahan se niille on kun ne on jo kerran tullu raskaaks..Mulla ei vaan kertakaikkiaan oo tän melkeen vuoden aikana tullu yhtäkään plussaa...mielummin vaikka edes keskenmeno, niin tietäs ainakin että voi raskautua.
Tää tuntuu vaan niin pahalta..terkkarille mainitsin asiasta, niin siltäkin tuli vaan ihan tyhmiä neuvoja, että koita olla stressaamatta ym.Sentään suostu siihen että mies testataan vaikka vuotta ei ookkaan ihan vielä kulunu yrityksen aloituksesta.
Kokoajan miettii vaan kaikkee tyhmää kuten että eiköhän sen takia tärpänny kun en ihan ollu messissä sillon kerran tai kun mä olinki päällä vaik se on kait lisääntymisen kannalta huono asento ja miks mä nyt en taaskaan jaksanu sitä greippimehua juoda ja miks miks miks...vaik toisaalta tajuan vaan pahentavani tilannetta ja tuntuu vähän siltä että jos puuhasteltas vaan sillon kun mua huvittaa niin se saattas jäädä aika harvoihin kertoihin kun on nyt niin kiireistä koulun kanssa yms.
No enpä jaksa enää tilittää kun eihän tällasta kukaan jaksa lukea, mut en nyt tiiä kelle muullekkaan voisin puhua..mies ei ainakaan enää jaksa jauhaa tästä.Toivottavasti ois huomenna jo pahin pettymys ohi.
-beijaflor*kyyneleet valuen*
*halaa ja rutistaa*
Tosi kurja juttu =(
Mutta uskotko jos sanon että tiedän tuon pettymyksen tunteen..
Kaikilta tulee niin hyviä neuvoja et lopettakaa se yritys niin kyllä se siitä tärppää. No, vuosi yritetty et ei enää voi syy olla siinä.
Eikä se että on jo yksi lapsi vähennä yhtään sitä surua että toista lasta ei kuulu...Keskiviikkona olis sit se tuomiopäivä. Välillä tuntunutkin et luovutan koko jutun ja alan syömään piltsuja =/
Ihan masentunut fiilis siis täälläkin.
Mukava olis sun kanssa vaihtaa kuulumisia ja tää on ihan hyvä purkaa omia tunteitaan, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia =)
Tuntuu todella hyvältä saada vertaistukea. Tekee hyvää purkaa negatiivisiakin tunteita täällä kun aika usein mua pelottaa että joku terkkari vaikka ajattelee etten oo sopiva äidiks jos oon näin negatiivinen tai ryven jossain itsesäälissä...Tääl meijän jyväskylä pinossa ei ainakaan kukaan tuomitse.
Toivottavasti te saatte tietoa sieltä lääkäristä sitten.Nyt ainakin luulen että itseäni helpottaisi jos jotain vikaa löytyisi.Epätietoisuus on pahinta.Mutta jotenkin vielä toivosin että vika kuitenkin ois mussa ettei miehen tarviis kärsiä,en tiedä osaisinko lohduttaa tarpeeksi.Itse luulen kyllä selviäväni vaikka mistä, mutta välillä tuntuu että toisen surun edessä on ihan voimaton.Mulla on omanlainen koitos tiistaina kun nään yhtä raskaana olevaa ystävääni, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Nyt tekis kyllä mieli peruu sekin tapaaminen, mut kai se on mentävä.
Nyt meen kyl kattoo idolsin tulos lähetyksen. Kyllä se olo tästä paranee..on ainakin jo 11 kiertoa parantunut..
Pitää vissiin ottaa toi gerbiili tuolta syliin hellittäväksi kun se ois kovasti tulossa häkistä ulos:)Sekin on parempi kun ei mitään siliteltävää ja hoidettavaa..
hyvää yötä!
plussaamissäteitä kauheasti eniten niitä tarvitseville!!!!!!! bejaflor ja camelot!!!!!
Eiköhän täällä joku jykylän tytsi plussaa tällä kerralla :) Ja sit ku plussaa, niin varustetaan masuasukki patentoidulla tarrahaalarilla, jotta pysyy kyydissä ihan valmiiksi asti. Niih.
Pitäisikö tuolla ulkona olla nyt valoisaa? Vai onko koko ajan vaan hämärää? Ihan niinku tuo lumikaan ei auttaisi mitään.. pimeys imee minusta kaikki mehut. Tänäkään aamuna ei meinannut millään päästä sängystä ylös ja sitten piti vielä palata opiskelukirjojen kanssa sänkyyn ja nukkua vartti lisää ennen töihin lähtöä :D Hohhoijaa.. melkein hävettää, kun on niin vetämätön olo koko ajan. Ja tätä valitusta tämä tulee olemaan huhtikuuhun asti :-/
Oma napaseni näyttää kp 31/31. Täti antoi merkkejä tulostaan lauantaina ja eilen, joten nyt olen rauhassa psyykannut itseäni siihen, että uusi yrityskierto alkaa pian. Tai eihän sitä koskaan tiedä, mutta jooh...
Lunta vaan sataa ja sataa...Toissa päivänä yritettiin mennä vaunuilla kauppaan, mutta eihän siitä mitään tullut, kun kaikki lumi pakkautu renkaiden alle. Viime talvelta en muista moista ilmiötä, joten toivottavasti olisi vain näiden plussakelien ongelma. Meillä kun ei autoa ole, niin ollen ihan noiden vaunujen armoilla :)
Tenavat nukkuu parvekkeella ja mulla on ruoka uunissa. Kohta se kyllä varmaan herää, kun on nukkunut pian jo puolitoista tuntia.
Olikos täällä muuten muita KOTIÄITEJÄ? Voitais joskus päiväsellä treffata vai mitä?
Jännät paikat sulla Mii ja eikös Matildakin vielä piinaile? Tulkaahan pian kertomaan plussauutisia ;)
T: Vähän vihertävä Ninnu :)
Totta, miten voikin olla noin synkkää vaikka maa valkoisena onkin.
Oletin tietenkin että taivaskin kirkastuu kunhan vaan lumipeite saadaan maahan =) Aika märkää, vois alkaa pikku pakkasiakin tulemaan, mutta vaan ihan pikkuisia vaan =)
Huh...Aika yllättävän puhelun sain tänään.
Minä siis kotiäitinä myöskin, mutta laitoin työhakemuksen ihan kokeilumielessä. No, tänään kaupassa ollessa puhelin soi jamua pyydettiin haastatteluun ;O)Arvatkaa että alkoiko jännittämään?!
Keskiviikkona olis sitten se lääkäri että tälle viikolle jännitystä riittää =)
Peukutuksia piinailijoille, toivottavasti olis edes jollain tärpännyt niin tois vähän lohtua itsellekin =)
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Anteeksi kun en muista nimimerkkiä, mutta sinä joka kyselit kotiäidestä; minä olen siis myös, mutta tuosta treffaamisesta en vielä tiedä tässä kuumeiluvaiheessa. Jospa sitten plussannenna olis turvallisempaa tavata ;)
Tosiaan maa on vihdosta viimein valkosena, IHANAA. Toivottavasti se myös pysyykin. =)
Mää taidan painua takaisin nukkumaan. Tää flunssa on saanut vedon ihan pois. Tuntuu, että pää hajoaa. Tietenkin tulee heti tällänen tauti, kun kerrankin olis viikonlopun miehen kanssa kotona rauhassa eikä tarvi olla menossa mihinkään, niinkuin yleensä. Mutta eiköhän tää tästä.