Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka otit pikavipin, kannattiko?

Vierailija
09.08.2012 |

Olen taloudellisesti tiukilla. Saan palkkaa vasta kuun lopussa. Oliko sinulle hyötyä pikavipistä vai jouduitko jotenkin ongelmiin sen kanssa? Olen aina ajatellut, että ei tule sellaista tilannetta, että sortuisin sellaiseen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin kannatti ottaa pikavippi. Tiesin, että rahaa tulee viikon päästä, lapsi sairaana tk:ssa kauheet jonot, niin ei auttanut, kun mennä yksityiselle. Ei oo luottokotrria, koska oon kotiäiti, niin ei ollut vaihtoehtoja. Ei kaduta kyllä yhtään, kun muksu sai hyvän hoidon ja lääkkeet ja pikavippi laskun sain maksettua pois sitten heti, kun oli rahaa :) Mut kannattaa vertailla hintoja! Ite vertasin eri vippejä täältä http://www.vippi.ws/

Vierailija
2/3 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama ostatko verkkokaupasta vaatteita tai huonekaluja ym. rahoitusyhtiön kautta. Jos pystyt maksamaan laskun niin ei mitään hätää. Tiedostat vaan, että olet ostamasa 100€ ja maksat siitä 125€ parin viikon päästä. Jos on pienikin mahdollisuus ettet pysty maksamaan takaisin, niin älä edes harkitse. perintä ja korkokulut aiheuttaa ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 50€ auttoi selviämään reilun viikon lapsen kanssa ja tänään maksoin takaisin.