Lumia 710 omistajat.
Oletteko tyytyväisiä? Mulla ollu tää nyt reilu 3kk ja oon ihan kylästynyt.. Netti ei jotenki pelaa.. Aijemmin vaan face jumitti, mut nyt tää AV myös.. Huollon paikka vai?
Kommentit (12)
opettele käyttää niin kaikki toimii
on ollut nyt 2kk puhelin ja toimii hyvin. Mutta entäs tuo Nokia radio. Toimiiko se muilla kunnolla, mulla sen kanssa ollut ongelmia. Pitäsiköhän tosiaan taas päivittää...
Mitä FB-versiota AP käyttää? Niitähän on monia. Itse käytän eniten touch.facebookia selaimen kautta, siinä kun on muutama toiminto enemmän kuin WP-sovelluksessa. Tuo touch on viime aikoina tökkinytkin, mutta en laita sitä puhelimen syyksi, sillä googletuksen perusteella samaa vikaa on muillakin puhelimilla käytettynä. WP-sovellus on tyylikäs ja ihan kätevä, muttei sisällä esim. hakua eikä näyttöä pysty kääntämään horisontaaliseksi. Minun tarpeisiini ovat kuitenkin riittäneet.
Puhelimesta tykkään tosi paljon - tosin ulkoasua haluaisin muokata enemmän. Teemojen väreistä en käytä kuin paria, joten vaihtelu virkistäisi. 7.8-päivitystä odotellessa.
Näppäimistön pienuus oli aluksi häiritsevä - ja se automaattinen korjaus, mutta sen sai onneksi pois päältä.
Tyytyväinen olen kaiken kaikkiaan. Ja niin, tämäkin viesti on kirjoitettu kys. puhelimella.
ettei ole huono kuuluvuus tms? Miten ne jumittaa?
käytän wlania eniten, töissä pitää olla data-ominaisuus päällä kun siellä ei ole avointa wlan verkkoa.
Toimii hyvin, mulla on dna paketti
Ostin tän silloin melkein heti kun tuli markkinoille. Netti pelaa kyllä muuten paitsi face jumittaa mullakin. Mut tää on ihan susi koko puhelin.
Tietääkö kukaan miten kalenteriin saa syntymäpäivät? Mul menee ohi kavereiden synttärit, kun aiemmin ne oli aina puhelimen kalenterissa kätevästi. Näki paljonko kukakin täyttää... Tähän kalenteriin voi vaan laittaa niitä hemmetin tapaamisia....
Ärsyttävää on myös ku surffaa netissä ja menee vahingossa liian paljon takas päin. Pitää alkaa jostain valikosta kaivelee viimeisimmät sivut.. Miks ei vois vaan olla nuoli eteenpäin niinku kaikissa muissaki...
Toimii moitteettomsti, netti ja muutenkin.
Mutta tuo face jökkii.. eli jos ilmossa on "Pekka kommentoi tilaasi" painan siitä, tulee yhteysvirhe, painan päivitä nappia ja haluamani sivu aukeaa. kun sitten painan edellinen nappia niin taas tulee "yhteysvirhe". PAinan jälleen päivitä nappia ja pääsen haluamalleni sivulle.. niin, 3G käytän ja kaikki muut sivut pelaa.. Et ehkä jotenki fae jökkii.. joten olen päättänyt etten sitä käytä enää puhelimellani..
Muuten ihan hyvä puhelin..
Ap
Lumiaan on tullu just päivityksiä
Mulle ei tule enää päivitys ilmoituksia näytölle vaan pitäisi yhdistää tietokoneeseen. Silloinkaan en tiedä mitä teen??
opettele käyttää niin kaikki toimii