Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruskea välivuoto välttämättä merkki kohdunkaulan syövästä vai voiko se johtua muustakin?

Vierailija
09.08.2012 |

Olen aloittanut kuntoilun, ja ruskeaa vuotoa on näkynyt ponnistelujen jälkeen. Yhdynnässä on myös tullut välillä. Olen menossa lääkäriin, mutta onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa kuin joku vakava juttu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idiootti?

Vierailija
2/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös välillä epämääräisiä vuotoja, ja vastikään otetun papan tulos oli täysin normaali, eli ei minkäänlaisia muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se voi johtua vaikka mistä muusta.

Vierailija
4/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kuntoilun, ja ruskeaa vuotoa on näkynyt ponnistelujen jälkeen. Yhdynnässä on myös tullut välillä. Olen menossa lääkäriin, mutta onko tässä nyt muuta vaihtoehtoa kuin joku vakava juttu?

Mulla endometrioosikystat aiheuttivat ruskeita välivuotoja, leikattiin pois, niin loppui. Valitettavasti meni munasarjat samalla, niin eipä ole enää mitään vuotoja.

Vierailija
5/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi joillakin naisilla olla vuotoja?

Vierailija
6/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee esimerkiksi ovulaation aikaan aina hieman vuotoa, ja se on valkovuodon seassa sellaista ruskeaa koska sitä on niin vähän ettei näytä normaali punaiselta vereltä.

Voi johtua ihan myös jostain pienestä tulehduksesta tai paikallisesta ärsytyksestä emättimessä tai kohdunkaulan suulla. Useimmat syyt tuollaiseen eivät ole ollenkaan vakavia joten älä ole turhan huolissasi.

Vierailija
7/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi oireili samaan tapaan kuin ärtynyt suoli, jota luulinkin (lääkärit luulivat myös) vatsavaivojen syyksi monta vuotta, eniten endometrioosia löytyikin suolistosta, kystat pullahtivat vasta loppuvaiheessa, ilmeisesti.

Kuukautiskivut olivat myös aika kovat, tosin burana auttoi niihin hyvin. Yllätyksenä tuli endodiagnoosi leikkauspöydällä.

Vierailija
8/8 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulla oli papa luokkaa 3,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä