Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko käsien puutuminen johtua syömättömyydestä?

Vierailija
09.08.2012 |

Hei. Olen ollut alkuviikosta asti huonolla ruokavaliolla syistä, joita en nyt jaksa rupea erittelemään. Olen käytännössä syönyt pelkästään kurkkua ja tomaatteja ja niitäkin sen verran, etteivät mitenkään riitä täyttämään kaloritarvetta.

Nyt käteni, varsinkin oikean käden peukalo on jatkuvasti puuduksissa paleltuneen sormen tavoin. Liittyykö ruokavalioon vai onko syytä epäillä jotain muuta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot ja sydän tarvitsevat ravintoa muiden elintoimintojen kustannuksella, mikä aiheuttaa puutumiset tunnetta käsissä ja jaloissa.

Vierailija
2/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 27. Olen vain maanantaista asti ollut huonolla ruoalla. Vaikuttaako sydämeen niin nopeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 27. Olen vain maanantaista asti ollut huonolla ruoalla. Vaikuttaako sydämeen niin nopeasti?

ole hullu vaan koeta syödä - ei jotain, vaan kunnolla.

Tiesitkö, että esim. anorektikoilla oma elimistö alkaa syödä/kuluttaa sydänlihasta, kun ei saa muuta ravintoa. Ei kannata pelleillä terveyden kanssa.

Vierailija
4/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli natrium-kalium-magnesium -tasapaino. Se vaikuttaa solujen aineenvaihduntaan, sydämen sähköiseen toimintaan, hermosolujen solukalvojen toimitaan jne.

Alapa syödä nyt paremmin, olet muuten pian nesteytyksessä sairaalassa ja tarvitset tippaasi em. elektrolyyttilisiä jne.

Vierailija
5/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nestevajaus. Tippaletkuun joudut jos et juo ja syö.

Vierailija
6/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö hyvä ihminen jotain suolapitoista!

Vierailija
7/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa olkapään ja lavan seudulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan