Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuparit - rahalahja - summa?

Vierailija
09.08.2012 |

Pidetään tuparit ja laitettiin kutsuihin että kippoja riittää joten rahaa kiitos.

Nyt pitäisi miettiä tarjoilu. Pitäisi nyt pystyä arvioimaan paljon porukka tuo sitä rahaa.

Paljon itse maksaisit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin ruisleivän ja suolan tullesaani lahjaksi.

Vierailija
2/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi tuparilahjana rahaa, sorry vaan. Viinipullo tai herkkuja toisin, ehkä 20-30e arvosta. Tai sitten toisin leipää ja suolaa, vanha perinteinen tupari tuliainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään tuparit ja laitettiin kutsuihin että kippoja riittää joten rahaa kiitos. Nyt pitäisi miettiä tarjoilu. Pitäisi nyt pystyä arvioimaan paljon porukka tuo sitä rahaa. Paljon itse maksaisit?

Siis onko teillä taloudellisesti niin tiukkaa, että ette voi järjestää tupareita jos ihmiset eivät tuo rahaa? Henkilökohtaisesti pitäisin kutsua, jossa pyydetään rahaa, todella omituisena. Miettisin että paljonkohan ne ihmiset oikein haluaa ja todennäköisesti keksisin tekosyyn ettei tarvitsisi mennä koko tupareihin.

Vierailija
4/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei anna rahaa toisen tupareita varten. Mulla oli omani äskettäin, ja ei tullut mieleenkään kerjätä rahaa, en edes odottanut mitään. Mutta sain hauskan lahjan, joka oli tosi tarpeellinen ja josta huomasi, että vieraat olivat tosiaan ajatelleet minua. Arvostin ;)

Vierailija
5/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin vaikka kottikärryllisen multaa, jos kippoja on tarpeeksi.

Vierailija
6/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse kehtaisi antaa rahaa tuntuisi tosi mauttomalta. Kysehän on tupareista.

Vierailija
7/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää aloitushan on selvä näpäytys niille joiden mielestä häälahjan pitää olla sen hintainen että se kattaa ruuan ja juomat.