Kiitos somalit. Teitte ilmaista vaalityötä PS:lle
ja Hesari ja muut Sanoma yhtiön lehdet menettävät tuhansia asiakkaita päivässä. Yle on pelkkä vitsi enää ja todella moni hyyssärikansanedustaja tippuu.. (Lenita Toivakkakin päästi aivopierunsa juuri oikeaan aikaan)
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:54"]Siis ihan tosissanneko luulette palstakirjoittelun perusteella, että persut saa jonkun jättivoiton vaaleissa? [/quote] Nojaa, kuluneen vuoden surulliset tapahtumat(ml. Katujengi, Porin murha. Amorellan joukkoraiskaus ja nyt.tämä toinen joukkoraiskaus) vaikuttavat kyllä ihmisiin. Monella on turvaton olo.
[/quote]Vaikuttaa tottakai. Mutta suurin osa ihmisistä äänestää muulla perusteella. Suomessa on tällä hetkellä 500 000 työtöntä ja mamut ovat siitä syntyviin kustannuksiin verrattuna aika pieni ongelma.
[/quote]
No mitäs nykyiset hallituspuolueet ja edustajat ovat saaneet sitten aikaan, ei ainakaan lisää työpaikkoja!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:16"]
Mielenkiintoista että osa Viher/Vas fanaatikoista on tehnyt islamvastaisuudesta uuden pakkoruotsin.
Joko hyväksyt ja nautit muslimeista/pakkoruotsista tai olet ryssä!
Entä me jotka toivoimme että ryssämaan diktaattori putin olisi kuollut ja olemme nyt hyvin pahoillamme kun se kurja rotta onkin hengissä?
41v m
[/quote]
Mielenkiintoista että ymmärtänyt mitään kommentistasi? Mitä tekemistä Putinilla tai hänen kuolemallaan on maahanmuuton kanssa? Puolustuspolitiikan ja esim. Nato-keskustelun ymmärrän paremmin.
Mitä taas tuohon alkuosaan tulee niin maahanmuutossa tai kotouttamisessa on taatusti töitä mutta persu kannatajien agenda näyttää osuvan lähinnä "mitä vittua" sivustoon, salaliittoteorioihin ja sompansseista huuteluun ja keskusteluun kulttuurin "rikastamisesta" ja minä en oikein näe että näiltä pohjilta maahanmuuton ongelmakohtia ratkaistaisiin.
Mies 39v
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:54"]Siis ihan tosissanneko luulette palstakirjoittelun perusteella, että persut saa jonkun jättivoiton vaaleissa? [/quote] Nojaa, kuluneen vuoden surulliset tapahtumat(ml. Katujengi, Porin murha. Amorellan joukkoraiskaus ja nyt.tämä toinen joukkoraiskaus) vaikuttavat kyllä ihmisiin. Monella on turvaton olo.
[/quote]Vaikuttaa tottakai. Mutta suurin osa ihmisistä äänestää muulla perusteella. Suomessa on tällä hetkellä 500 000 työtöntä ja mamut ovat siitä syntyviin kustannuksiin verrattuna aika pieni ongelma.
[/quote]
Minä haluan, että mamu-ongelma on pieni myös tulevaisuudessa. Varoittava esimerkki löytyy läheltä.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:21"]
Kyllä, tuhannet elämämkoululaiset siirtyvät "riippumattoman" Mitä vittua-sivuston uskollisiksi tukijoiksi. Voiko tuota nyt tappioksi kutsua?
[/quote] Itsekin tunnustan sivustoa lukevani koskapa sieltä löytyy asiaa nimestä huolimatta, mutta myönnän kyllä että karsastan nimeä ja sen saisi muuttaa hieman fiksummaksi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:51"]
Persu kannattajat näyttävät uskovan salaliittoihinkin kun näitä hesari ja media kommentteja lukee :) Varsinaiseen kommenttiin voi todeta että totta kai raiskauksella voi olla vaikutusta joidenkin ihmisten äänestyskäyttäytymiseen mutta tämäkin avaus vaan osoittaa sen miten populistinen puolue persut on. Teot ovatkin sitten toista luokkaa ja esim- maahanmuutosta tehdyt kannanotot ovat olleet hyvin ristiriitaisia, perustuslain vastaisia tai ihmisoikeuksia loukkaavia ja kansainvälisiä sopimuksia rkkovia. Eli onhan se sääli jos ihminen kuvittelee persuja äänestämällä saavansa jotakin positiivista aikaan yhden ihmisen surullisella kohtalolla.
[/quote] Olen PS kannattaja eikä hajuakaan mitä tarkoitat salaliitoilla. Perustuslakeja voi muuttaa, kansainvälisiä taas ei mielestäni tarvitse täyttää jos ne on järjenvastaisia ja KYLLÄ, toivon PS:ia äänestämällä että Suomen nykytilanteeseen saadaan jotain tolkkua. Mamut vähenemään tai ainakin eri maista kuin nyt, pakkoruotsin pois, ettei enää jaella rahoja muihin maihin jne jne. PS:lla on minulle vain yksi huono puoli, haluavat lisätä puolustusmäärä rahoja..itse en haluaisi. Mutta toi on kuitenkin vain yksi asia kuin muilla puolueilla niitä on paljon enemmän.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:37"]
Persu kannattajat näyttävät uskovan salaliittoihinkin kun näitä hesari ja media kommentteja lukee :) Varsinaiseen kommenttiin voi todeta että totta kai raiskauksella voi olla vaikutusta joidenkin ihmisten äänestyskäyttäytymiseen mutta tämäkin avaus vaan osoittaa sen miten populistinen puolue persut on. Teot ovatkin sitten toista luokkaa ja esim- maahanmuutosta tehdyt kannanotot ovat olleet hyvin ristiriitaisia, perustuslain vastaisia tai ihmisoikeuksia loukkaavia ja kansainvälisiä sopimuksia rkkovia. Eli onhan se sääli jos ihminen kuvittelee persuja äänestämällä saavansa jotakin positiivista aikaan yhden ihmisen surullisella kohtalolla.
[/quote] Olen PS kannattaja eikä hajuakaan mitä tarkoitat salaliitoilla. Perustuslakeja voi muuttaa, kansainvälisiä taas ei mielestäni tarvitse täyttää jos ne on järjenvastaisia ja KYLLÄ, toivon PS:ia äänestämällä että Suomen nykytilanteeseen saadaan jotain tolkkua. Mamut vähenemään tai ainakin eri maista kuin nyt, pakkoruotsin pois, ettei enää jaella rahoja muihin maihin jne jne. PS:lla on minulle vain yksi huono puoli, haluavat lisätä puolustusmäärä rahoja..itse en haluaisi. Mutta toi on kuitenkin vain yksi asia kuin muilla puolueilla niitä on paljon enemmän.
[/quote]
Puututaan nyt sitten tuohon perustuslakiin - haluatko persujen ehdotuksen mukaisesti rajoittaa maahanmuuttajien kansalaisoikeuksia ja esim. rajoittaa maassamuuttoa? Käytännössä tuo siis vaatisi perustuslain muutoksen mutta jos se tehtäisiin se koskisi siis kaikkia eli esim. suomalaiset eivät saisi enää muuttaa vapaasti Suomen sisällä. Jos taas haluat rajata muutto-oikeuden koskemaan vain maahanmuuttajia (tai vaikka somaleita) niin silloin rikotaan YK:n ihmisoikeusopimuksia ja Suomi kyllä pääsisi aika mielenkiintoiseen seuraan esim. Pohjois-Korean kanssa kun ihmisoikeuksista puhutaan - länsimaisen demokratian voisi kyllä unohtaa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:16"]
Mielenkiintoista että osa Viher/Vas fanaatikoista on tehnyt islamvastaisuudesta uuden pakkoruotsin.
Joko hyväksyt ja nautit muslimeista/pakkoruotsista tai olet ryssä!
Entä me jotka toivoimme että ryssämaan diktaattori putin olisi kuollut ja olemme nyt hyvin pahoillamme kun se kurja rotta onkin hengissä?
41v m
[/quote]
Mielenkiintoista että ymmärtänyt mitään kommentistasi? Mitä tekemistä Putinilla tai hänen kuolemallaan on maahanmuuton kanssa? Puolustuspolitiikan ja esim. Nato-keskustelun ymmärrän paremmin.
Mitä taas tuohon alkuosaan tulee niin maahanmuutossa tai kotouttamisessa on taatusti töitä mutta persu kannatajien agenda näyttää osuvan lähinnä "mitä vittua" sivustoon, salaliittoteorioihin ja sompansseista huuteluun ja keskusteluun kulttuurin "rikastamisesta" ja minä en oikein näe että näiltä pohjilta maahanmuuton ongelmakohtia ratkaistaisiin.
Mies 39v
[/quote] Ohiksena...itse kyllä ymmärsin. Täällähän moni antaa sen kuvan, että jos olet mamu kriittinen niin olet sitten ryssä. (Heti mau utaan että Put put putin) Eli ryssät vastaan hyysärit. Eihän se nyt noij ole. Itse olen SEKÄ MAMU KRIITTINEN ETTÄ PUTIN VASTAINEN!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"]
Kyllä, tuhannet elämämkoululaiset siirtyvät "riippumattoman" Mitä vittua-sivuston uskollisiksi tukijoiksi. Voiko tuota nyt tappioksi kutsua?
[/quote] Itsekin tunnustan sivustoa lukevani koskapa sieltä löytyy asiaa nimestä huolimatta, mutta myönnän kyllä että karsastan nimeä ja sen saisi muuttaa hieman fiksummaksi.
[/quote]Asiaa? kai tiedät, mikä taho sivuston "asiasisältöä" suoltaa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:21"]
[/quote]
Kielen taso ei haittaa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:42"]
[/quote]
Puututaan nyt sitten tuohon perustuslakiin - haluatko persujen ehdotuksen mukaisesti rajoittaa maahanmuuttajien kansalaisoikeuksia ja esim. rajoittaa maassamuuttoa? Käytännössä tuo siis vaatisi perustuslain muutoksen mutta jos se tehtäisiin se koskisi siis kaikkia eli esim. suomalaiset eivät saisi enää muuttaa vapaasti Suomen sisällä. Jos taas haluat rajata muutto-oikeuden koskemaan vain maahanmuuttajia (tai vaikka somaleita) niin silloin rikotaan YK:n ihmisoikeusopimuksia ja Suomi kyllä pääsisi aika mielenkiintoiseen seuraan esim. Pohjois-Korean kanssa kun ihmisoikeuksista puhutaan - länsimaisen demokratian voisi kyllä unohtaa.
[/quote] Voimme tehdä paljon lakeja jotka hankaloittavat esim somalilaisten asemaa niin etteivät edes tänne halua tulla. Esim : yhtäkään passitonta ei oteta vastaan, perheiden yhdistämiset kielletään kokonaan t ainakin on täysin varmaksi osoitetta testein että ovat oikeasti perhettä ja testit heidän on maksettava itse, kansalaisuus annetaan vasta 20v päästä kun on täysin rikkeittä asunut Suomessa, jos rikkeitä laskenta alkaa uudelleen. Kaikista vähänkin isommista jutuista karkotus (tappo, pahoinpitely, raiskaus, ) välittömästi. Jos lomailee maassaan niin se katsotaan merkiksi että siellä voi siis asua eli lähtöpassi sinne mutta ei ikinä takaisin. Sitten mamuille sossusta ei uutta tavaraa vaan käytettyä. Vaatteet, vaunut, huonekalut jne. Vaadittava että jokaisen yhteiskunnan varoin elävän mamun opeteltava suomenkieli erinomaisesti viimeistään kolmessa vuodessa, jos ei opi, karkotus. Onhan näitä tapoja saada homma rullaamaan.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:21"] Kyllä, tuhannet elämämkoululaiset siirtyvät "riippumattoman" Mitä vittua-sivuston uskollisiksi tukijoiksi. Voiko tuota nyt tappioksi kutsua? [/quote] Itsekin tunnustan sivustoa lukevani koskapa sieltä löytyy asiaa nimestä huolimatta, mutta myönnän kyllä että karsastan nimeä ja sen saisi muuttaa hieman fiksummaksi. [/quote] Kielen taso ei haittaa?
[/quote] Haittaa se, mutta niinpä se haittaa monesti tällä vauva sivustollakin. Luulen että tuo sivusto saisi paljon enemmän lukijoita jos jättäisivät kiroilun vähemmälle.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:31"]
[/quote]Asiaa? kai tiedät, mikä taho sivuston "asiasisältöä" suoltaa?
[/quote] On siellä paljon asiaa jota muut eivät uskalla julkaista ja joka kuitenkin mielestäni on TÄYTTÄ ASIAA ja vaatii julkaisua!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:20"] Niinhän se saattaa sinusta tuntua. Itse luen uutiset edelleen ilolla Hesarista, Yleltä jne. Ja Mitä vittua-sivustot ja muut jätän oman onnensa nojaan. Enkä ole mikään hyysäri tai suvakki, en vaan koe omaavani mitään yhteistä näiden somaleista kiihkoissaan vouhottajien kanssa. [/quote] Et kyllä lue uutisia vaan suodatettua tekstiä, josta suuri osa ei ole enää muuta kuin ihan silkkaa valhetta ja asioiden vääristelyä sen sijaan että asioista puhuttais niinkuin ne on. Varmasti se tuntuu kivammalta, mutta totuus on jotain aivan muuta. Somaliyhteisö on selkeästi Suomalaisvastainen, vaikka heitä elätetään meidän työnteollamme. Sen sanominen ääneen ei ole rasismia, se on vaan tosiasia joka ei siitä muuta ainakaan sillä että tuollainen käytös ja tuollaisen arvomaailman kasvattaminen lapsiin sallitaan. Se on ensimmäiseksi meiltä Suomalaisilta naisilta pois, me joudutaan pelkäämään ensimmäisinä. Osa meistä pelkää jo nyt ihan arkisilla matkoillaan töistä kotiin ja kauppaan jne.. [/quote] Pu Pu Putin!
[/quote]
Voisin kuvitella että Putinille on aivan samaa kuinka paljon somaleita on Suomessa. Miten Putin siihen liittyy? Vai onko se jo jonkinlainen kontroloimaton hermorefleksi tyhjissä aivoissa, että kaikiin ongelmiin hoetaan vain "Putin, Putin"? Suomalaiset poliitikot ovat rahanneet somaleita Suomeen ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:42"]
[/quote]
[/quote] Voimme tehdä paljon lakeja jotka hankaloittavat esim somalilaisten asemaa niin etteivät edes tänne halua tulla. Esim : yhtäkään passitonta ei oteta vastaan, perheiden yhdistämiset kielletään kokonaan t ainakin on täysin varmaksi osoitetta testein että ovat oikeasti perhettä ja testit heidän on maksettava itse, kansalaisuus annetaan vasta 20v päästä kun on täysin rikkeittä asunut Suomessa, jos rikkeitä laskenta alkaa uudelleen. Kaikista vähänkin isommista jutuista karkotus (tappo, pahoinpitely, raiskaus, ) välittömästi. Jos lomailee maassaan niin se katsotaan merkiksi että siellä voi siis asua eli lähtöpassi sinne mutta ei ikinä takaisin. Sitten mamuille sossusta ei uutta tavaraa vaan käytettyä. Vaatteet, vaunut, huonekalut jne. Vaadittava että jokaisen yhteiskunnan varoin elävän mamun opeteltava suomenkieli erinomaisesti viimeistään kolmessa vuodessa, jos ei opi, karkotus. Onhan näitä tapoja saada homma rullaamaan.
[/quote]
Kun lukee kommentteja tapahtuneesta, niin mua oikeesti hävettäis olla persu x) Mut hei hyvä että te elämänkoululaisetkin äänestätte joskus :) Muistakaa käydä sit eka äänestämässä ja sitten vasta baariin.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:11"]
Kun lukee kommentteja tapahtuneesta, niin mua oikeesti hävettäis olla persu x) Mut hei hyvä että te elämänkoululaisetkin äänestätte joskus :) Muistakaa käydä sit eka äänestämässä ja sitten vasta baariin.
[/quote]
Kun lukee tapahtuneesta, niin mua oikeesti hävettäisi olla hyysäri. Kaikki tämä oli ennustettavissa, mutta siitä huolimatta maailmaa katsotaan vaaleanpunaisten lasien läpi.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:15"]
[/quote]
Kun lukee tapahtuneesta, niin mua oikeesti hävettäisi olla hyysäri. Kaikki tämä oli ennustettavissa, mutta siitä huolimatta maailmaa katsotaan vaaleanpunaisten lasien läpi.
[/quote]
Jotenkin vaan nää "hyysärit" tuntuu aina olevan se vähän fiksumpi osapuoli. Ainakin kun keskusteluja lukee. Sieltä toiselta puolelta tulee vaan mamupatjaks haukkumista ja "hirtetään kaikki apinat" huutelua. Se edistääkin asiaa ja antaa teistä niin hyvän kuvan :'D ja minkä takia suurinosa teistä on aina näitä elämänkoululaisia? Kerrankin kun sais oikeesti keskustella jonkun fiksun maahanmuuttokriittisen ihmisen kanssa. Huoh...
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:15"]
[/quote]
[/quote] Juuri näin! Enkä mene baarin kautta ennen enkä jälkeen äänestyksen. Olen raivoraitis persu .
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:54"]Siis ihan tosissanneko luulette palstakirjoittelun perusteella, että persut saa jonkun jättivoiton vaaleissa?
[/quote]
Todellakin uskon.
P.s. on muutakin palstakirjoittelua kuin av