Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut uutta apteekkitavaraa Obesimed?

Vierailija
09.08.2012 |

Täyttää mahaa joten ei syö niin paljon. Saa nähdä laihtuuko tuolla, ostin kokeeksi paketin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään uusia kokemuksia?

Itse olen käyttänyt nyt kolme päivää ja syöty kalorimäärä on puolittunut helposti ilman nälkää. Myös makeanhimo on vähentynyt. 

Vierailija
2/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi vaan totutella pienempiin annoksiin suoraan eikä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä ole uusi tuote, ollut markkinoilla jo yli vuoden.

EI toimi

Vierailija
4/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Muka piti nälkää poissa. Ei pitänyt. Otin kapselin, join 5dl vettä. Odotin tunnin ja menin syömään. Söin ihan yhtä paljon kuin ilman kapselia ja teki vielä mieli napostella puoli tuntia ruokailun jälkeen. Rahanhukkaa.

Vierailija
5/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syynä ahmiminen ja ajattelin, että kun mahalaukku tuntuu täydeltä, ei ahmi. Ei toiminut.

Itse asiasssa en huomannut mitään eroa tyhjään mahaan tai noita syötyäni. Eikä minun vatsalaukkuni voi olla hirveästi venynyt, koska painan 62 kg.

Vierailija
6/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nälkähormonista, oliko leptiini tai joku. Toi nimi voi olla ihan väärin mutta pointti siis, että se hormoni saa aikaan kylläisyyden tunteen. Ihminen voi vetää tota höttöä mahaansa, silti se hormoni tietyin ajoin aktivoituu ja tulee nälkä. Useimmat ihmiset tietää sen surkean tosiasian, että vetipä miten paljon ruokaa kerralla tahansa, niin 3-4 tunnin päästä on taas nälkä.

SIksi noi mahafyllingit ei toimi. Monilla lihavilla nimenomaan toi kylläisyyshormonijuttu on häikässä, kylläisyys katoaa liian pian. Proteiini jostain syystä rauhoittaa sitä ja pitää kylläisyyden paremmin (tosin joillakin ei välttämättä sekään)

Vierailija
7/7 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meni sitten rahat hukkaan, kokeillaan nyt tämä yksi paketti kuitenkin. Jos oikein kovin uskon siihen niin ehkä se sitten toimii... ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan