Auttakaa työhakenuksen tekemisessä.
Haen sellaisia töitä joista itsellä ei mitään kokemusta, mutta vaadittavat ehdot täyttyvät. (autonkuljettaja) miten muotoilla työhakemus. Työ vaikuttaisi mielenkiintoiselta, mutta oon ihan surkea kaikissa hakemuksissa ja yleensäottaen kaikessa tekstin tuotossa. . . Kuten huomaatte. :) nyt tarviis pikaista apua. Please te ihanat ja fiksut ihmiset.
Kommentit (13)
ei tietääkseni ole mitään lukihäiriötä. En vaan osaa kehitellä hienoja myyviä lauseita. Laiskakaan en tietääkseni ole, muuten en edes töitä hakisi. :)
Koulusskaan en erityisemmin laiska ollut, mutta en nyt mikään nerokaan. Sellanen keskitien kulkija pikemminkin.
Mutta nyt niitä apuja kiitos.
ne vaaditut ehdot täyttyvät. Onko sinulla _mitään_ työkokemusta?
Se että ylipäätään on ollut töissä on aina parempi kuin ettei ole mitään työkokemusta. Luulisi että edellisissä töissäsi on edes jotain mitä voit hyväksikäyttää tähän hakemukseen.
Ei kannata kuitenkaan valehdella.
Työkokemusta löytyy monen vuoden ajalta ja moneltakin eri alalta. Ainoa vaadittava asia oli b- kortti. Eli se löytyy. :)
... jouhevammaksi.
Hyvä aloitus on suoraan asiaan, esim.
Haen yrityksessänne vapaana ollutta autonkuljettajan paikkaa. Olen xx-vuotias, xxxx asuva naishenkilö. Minulla ei ole toistaiseksi alan työkokemusta, mutta sitä hakemuksessa ei vaadittu. Minulla on työhön vaadittava B-kortti.
Aiemmin olen työskennellyt tarjoilijana ja av-mammana. Erityisosaamisalueena voin mainita, että suuntavaistoni on erittäin hyvä.
Toivon että tämä hakemus herätti kiinnostukseni. Toivon, että voimme jatkaa keskustelua haastattelussa.
Ystävällisin terveisin
A. V. Mamma
yhteystiedot
Minulla ei ole toistaiseksi alan työkokemusta, mutta sitä hakemuksessa ei vaadittu.
Keskittyy vaan siihen, mitä tehtävään soveltuvaa osaa tai on kykenevä oppimaan, eikä rupea listaamaan kaikkea, mitä EI osaa. Varsinkaan tuolla lailla että "enpä tätä osaa mutta hei ettehän te sitä edes pyydä". :D
Muuten tuo sinun ehdotuksesi oli ihan hyvä.
Minulla ei ole toistaiseksi alan työkokemusta, mutta sitä hakemuksessa ei vaadittu.
Keskittyy vaan siihen, mitä tehtävään soveltuvaa osaa tai on kykenevä oppimaan, eikä rupea listaamaan kaikkea, mitä EI osaa. Varsinkaan tuolla lailla että "enpä tätä osaa mutta hei ettehän te sitä edes pyydä". :D
mä kirjoitan töistä, enkä jaksanut ruveta korjaamaan pitkillä kootuilla selityksillä jälkikäteen, kun ajattelin, että kyllä joku tyrmistynyt nipo sen tekee niin kuin tekikin.
Olennaisinta on, että jos ap ei tiedä yhtää mitä tehdä, niin joku rohkelikko sitten näyttää mallia ja loput hioo. Mä olin se rohkelikko ja turpiinhan siitä roolista aina tulee. Hyvä heitellä paskaa niskaan puskan takaa. Eikä tarvi kiittää.
mä kirjoitan töistä, enkä jaksanut ruveta korjaamaan pitkillä kootuilla selityksillä jälkikäteen, kun ajattelin, että kyllä joku tyrmistynyt nipo sen tekee niin kuin tekikin.Olennaisinta on, että jos ap ei tiedä yhtää mitä tehdä, niin joku rohkelikko sitten näyttää mallia ja loput hioo. Mä olin se rohkelikko ja turpiinhan siitä roolista aina tulee. Hyvä heitellä paskaa niskaan puskan takaa. Eikä tarvi kiittää.
Sain jo idean sinulta, nyt ku vaan sais aikaseksi alaloittaa kirjotuksen.
Kiitos sulle tosi paljon. Ei sada tältä suunnalta paskaa sinulle. Vaan vielä iso kiitos.
niin se tulee perustella.
Esimerkiksi "Tulen kaikkien kanssa toimeen" -lätinä, mikä on jokaisessa työhakemuksessa ei ole koskaan perusteltu tai annettu esimerkkejä ko. tilanteesta. Ja jos nää esimerkit tulis vaikka sun edellisestä työstä niin parempi.
Mä olin se rohkelikko ja turpiinhan siitä roolista aina tulee. Hyvä heitellä paskaa niskaan puskan takaa. Eikä tarvi kiittää.
:D
Jos kerran itsekin tiesit, että ehdotuksesi oli huono, niin miksi sen sitten kirjoitit ja ilmeisesti odotit, ettei kukaan sitä korjaisi?
Oli miten oli, sanoinhan että muuten ehdotuksesi oli hyvä. Periaatteesi on ihan oikea, jonkun on vain jostain aloitettava ja sinä sen teit.
Onko sinulla todettu joku lukihäiriö vai olitko laiska koulussa