Tapio Suominen otti saikkua salarakkaansa takia? öö??
Kommentit (31)
luulisin että Tapio Suominen ei ole vähävarainen eli hänellä olisi varaa ottaa palkatonta vapaata selvittääkseen asiansa.
Sairaslomat voisi säästää vaikka vähävaraisille tuleville yksinhuoltajille, joita on petetty.
unettomuutta pitää valittaa jospa sillä irtoo..vaikeeta on saikkua saada vaikka tosi tarve.sanotaan et suru ei oo sairaus niinku meillä psyk.sairaalas.hoida siinä masentunutta ku ite oot ihan pohjilla
Kyse ei ole edes julkkiksesta vaan urheilutoimittajasta.
Kertoisitko mulle, mitä täytyy tehdä tullakseen julkkikseksi? Ethän vain sekoita oikean julkkiksen sekä turhan julkkiksen? =D
Niin. Mutta tarkoitin sitä, että lööpeissä ja näissä lehtijutuissa ei välttämättä lue kuin pieni osa niistä asioista, jotka vaikkapa nyt tähän tilanteeseen ovat johtaneet tai jotka asioihin vaikuttavat. Mikään absoluuttinen totuus tai koko tilanteen kuva tämä lehtien näyttämä kuvakulma ei yleensä ikinä ole, ja siksi on minusta raivostuttavaa vedellä jotain "Suominen saa sairauspäivärahaa siitä että petti vaimoaan" -yhtäläisyysmerkkejä.
Niin. Mutta tarkoitin sitä, että lööpeissä ja näissä lehtijutuissa ei välttämättä lue kuin pieni osa niistä asioista, jotka vaikkapa nyt tähän tilanteeseen ovat johtaneet tai jotka asioihin vaikuttavat. Mikään absoluuttinen totuus tai koko tilanteen kuva tämä lehtien näyttämä kuvakulma ei yleensä ikinä ole, ja siksi on minusta raivostuttavaa vedellä jotain "Suominen saa sairauspäivärahaa siitä että petti vaimoaan" -yhtäläisyysmerkkejä.
Sairausloma on tarkoitettu sairauden takia eikä sen takia että on jäänyt kiinni salasuhteesta.
Se ei ole mikään sairaus että bylsii vieraita jää siitä kiinni. jos näin tekee niin sitten miehekkäästi kestettävä seuraukset.
Moni oikeasti sairas ei saa sairauslomaa vaikka kuinka anelisi.
tuonut myös Ylelle uskottavuusongelmia. Varmasti jos Suominen olisi jatkanut kisoissa, olisi moralisoitu miten moinen h*pukki voi selostaa kisoja telkkarissa tms. Eli niin tai näin, niin ei koskaan voi miellyttää kaikkia. Mielestäni sairausloma tähän saumaan oli ihan hyvä juttu.
TS on ottanut sairaslomaa naamioidakseen häipymisensä olympialaisista sairaudeksi suojellakseen itseään ja perhettään. Iltakakka ja Iltapissa vain eivät voineet antaa asian ja ihmisten olla, vaan kaivoivat tämän perheasian koko kansan riepoteltavaksi. Kyse ei ole edes julkkiksesta vaan urheilutoimittajasta. Asiallahan oli taas Juha Veli Jokinen,joka varmaan levittelisi toisten yksityisasioita vaikka ilman palkkaa. Vessapaperijournalismia parhaimmillaan.
niin sitten on hyväksyttävä ne negatiivisetkin puolet. Niinhän muissakin ammateissa sanotaan; ammatinvalintakysymys. Jokaisessa työssä on varjopuolensa ja niitä kannattaa punnita ennen työn aloittamista.
Olisiko sinusta sitten inhimillisempää, jos uutisessa reposteltaisiin koko ihmisen elämä läpi ja analysoitaisiin kaikki yksityiskohdat?
Itse en mitään näistä henkilöistä tiedä enkä ole ikinä kuullutkaan kenestäkään Suomisesta, mutta jos tosiaan on niin, että ero tuli miehen pettämisen takia ja nyt mies sen takia hakee saikkua, niin kieltämättä aika paksulta kuulostaa... Vähän kuin ihminen ryyppäisi koko sunnuntain ja hakisi sitten maanantaina saikkua oksentelun takia.
Ne tietävät vain Tapio Suominen ja hänen vaimonsa. Ja ihan yleisesti sanon, että minua riepoo se, että ihmiset eivät ymmärrä, että kun elämältä putoaa pohja pois, silloin tarvitaan sairauslomaa ja ammattiauttajaa. Itse en ole joutunut moista kokemaan, mutta pari ystävääni on. Siksi en ylenkatso kenenkään surua ja masennusta perheongelmien takia.
Oli syy mikä tahansa...
omalla kohdalla osui 6kk sisään
- äidin vakava sairaus
- avioero > yksinhuoltajuus (3 kouluikäistä)
- muutto
- taloudellinen romahdus kun jäi yhden tuloille
- työpaikan vaihto
- äidin kuolema ja hautajaiset
- erään toisen rakkaan hlön menettäminen
Poissa töistä olin äidin kuolinpäivän iltapäivän ja hautajaispäivän kun oli perjantaina.
Kukaan ei koskaan kysynyt selviänkö tai jaksanko... kaikki saa saikkua niin helposti näköjään. Vaikka joskus olen todellisessa tarpeessa pyytänyt apua ja sairauslomaa en ole sitä koskaan saanut...
Jossain vaiheessa, kun tajuaa tekonsa vaikutukset toisten ja omaan elämään, seuraukset voivat olla järisyttävät. Tsemmpiä vaan kaikille asianosaisille, toivottavasti selviätte ehjinä ihmisinä tästä riepotuksesta.
Julkisuus nostaa miehen arvoa naisten keskuudessa ja se saa seksiä muiltakin kuin vaimoltaan.
Ilmeisesti tilanne on uusi kun oikein saikkua täytyy ottaa. No seuraavalla kerralla homma sujuu jo.
Minäkin pyöritin äidin hautajaiset, eron (2 lasta), miehen kamat ulos (petti), siskoni rintasyöpähoidot osui samaan aikaan, taloudellinen ahdinko. Ei auttanut käydä työpaikkalääkärillä käynti, että nuudun taakkani alle ja että tilanne on tilapäinen, kun vähän saisin levätä (lapset hoidossa päivällä), niin saisin voimia jatkaa. Nolla päivää sairaslomaa.
Sitten sain vinkin miten pitää asia esittää. Menin toiselle lääkärille, itkin valtoimenaan, että en jaksa. Valvon yöt, enkä saa unta. Olen lopen uupunut. Sydän tykyttää ja ahdistaa. 2 viikkoa sairaslomaa ja lähete psykologille, jos haluan mennä.
Keräsin voimia, surin äitiäni jne kahden viikon ajan. Siinä ajassa sain paljon aikaan itseni jaksamisen eteen. Nyt takaisin töissä ja arki rullaa.
Minäkin pyöritin äidin hautajaiset, eron (2 lasta), miehen kamat ulos (petti), siskoni rintasyöpähoidot osui samaan aikaan, taloudellinen ahdinko. Ei auttanut käydä työpaikkalääkärillä käynti, että nuudun taakkani alle ja että tilanne on tilapäinen, kun vähän saisin levätä (lapset hoidossa päivällä), niin saisin voimia jatkaa. Nolla päivää sairaslomaa. Sitten sain vinkin miten pitää asia esittää. Menin toiselle lääkärille, itkin valtoimenaan, että en jaksa. Valvon yöt, enkä saa unta. Olen lopen uupunut. Sydän tykyttää ja ahdistaa. 2 viikkoa sairaslomaa ja lähete psykologille, jos haluan mennä. Keräsin voimia, surin äitiäni jne kahden viikon ajan. Siinä ajassa sain paljon aikaan itseni jaksamisen eteen. Nyt takaisin töissä ja arki rullaa.
ja siitä aiheutuvien mm sydänoireiden takia. Veriarvot oli ok koska syön hyvin ja huolehdin kunnostani. Silti olen kuolemanväsynyt ja vain sinnittelen, unta tälläkin viikolla esim 4h 3:ssa pätkässä yhtenä yönä, toisena 5h 2-4 erässä jne. Eli tunnin parin pätkiä joiden välissä saatan valvoa 1-3h.
Lekurin tuomio -en mä nyt tästä saikkua kirjoita, olethan sä ihan työkuntoinen.
Joo, kädet ja jalat toimii mutta pää ei enää kestä. Onneksi on psykologin tapaaminen ensiviikolla, ehkä otan ohjeesi avuksi.
7
TS on ottanut sairaslomaa naamioidakseen häipymisensä olympialaisista sairaudeksi suojellakseen itseään ja perhettään. Iltakakka ja Iltapissa vain eivät voineet antaa asian ja ihmisten olla, vaan kaivoivat tämän perheasian koko kansan riepoteltavaksi. Kyse ei ole edes julkkiksesta vaan urheilutoimittajasta. Asiallahan oli taas Juha Veli Jokinen,joka varmaan levittelisi toisten yksityisasioita vaikka ilman palkkaa. Vessapaperijournalismia parhaimmillaan.
Ne tietävät vain Tapio Suominen ja hänen vaimonsa. Ja ihan yleisesti sanon, että minua riepoo se, että ihmiset eivät ymmärrä, että kun elämältä putoaa pohja pois, silloin tarvitaan sairauslomaa ja ammattiauttajaa. Itse en ole joutunut moista kokemaan, mutta pari ystävääni on. Siksi en ylenkatso kenenkään surua ja masennusta perheongelmien takia.
Oli syy mikä tahansa... omalla kohdalla osui 6kk sisään - äidin vakava sairaus - avioero > yksinhuoltajuus (3 kouluikäistä) - muutto - taloudellinen romahdus kun jäi yhden tuloille - työpaikan vaihto - äidin kuolema ja hautajaiset - erään toisen rakkaan hlön menettäminen Poissa töistä olin äidin kuolinpäivän iltapäivän ja hautajaispäivän kun oli perjantaina. Kukaan ei koskaan kysynyt selviänkö tai jaksanko... kaikki saa saikkua niin helposti näköjään. Vaikka joskus olen todellisessa tarpeessa pyytänyt apua ja sairauslomaa en ole sitä koskaan saanut...
Pyysitkö? Jos yksi lekuri ei antanut, haitko toiselta lekurilta?
ja todella haluaisin nähdä, minkä sairauden pettämisestäkiinnijäämisahdistus täyttää.
Päättäjäisten lopputeksteissä oli Tapio suomisen nimi vaikka äijä jätti työnsä ja lähti rakastajansa luo
Minusta urheiluselostaja EI OLE julkkis. Julkista työtä tekee moni, jos ihminen on esillä vain sen ammattinsa takia, ei hänen yksityiselämästään pidä kirjoittaa. Toki asialliset meni naimisiin, sai lapsen, erosi ym. jutut ok, mutta ei repostelu "Petti salarakkaan kanssa!".
Kiss and tell julkkikset ovat asia erikseen, ne joilla on vain se "tuttu BB-talosta" tai vastaava status. Suurin osa julkisuudenhenkilöistä pitää omat asiansa ominaan, ei kerro mitään yksityiselämästään vaan antaa haastatteluja vain työhnsä liittyen ja vastaa kepoisiin "mikä on lempielokuvasi" tyyppisiin kysymyksiin.
Jos ei ykstyiselämäänsä ole onnen hetkellä jakanut, ei sitä pidä juorulehtien kriisin keskelläkään repiä julki.
Me emme tiedä totuutta, muista julkkiserojen reposteluista meiltä ja maailmalta tiedämme, että kaikkea voi sattua. Väkivaltaa, autolla päälle ajamista ja muuta "mukavaa". Vaikka ero sinänsä ei ole saikun syy, niin ehkä sitä saikkua saa jos kumppani on esimerkiksi tirvaissut paistinpannulla päin näköä. Eikö Tiger Woodsin tapauksessa ollut joku auto epispdi, Rihannan mies löi häntä jne.
Se on tosi hienoa kun ventovieraat ihmiset, jotka ovat lukeneet lööpin tai jonkun nettijutun jonkun julkkiksen asioista, esiintyvät sitten asiantuntijoina ko. ihmisen elämästä. Kannattaisi ehkä joskus miettiä sitä, että ihan kaikki ei onneksi niihin lööppeihin tai juoru-uutisiin päädy. Ankeaa, että kuka tahansa julkista työtä tekevä voidaan huonona uutispäivänä repäistä yksityiselämänsä kanssa julkisuuteen riepoteltavaksi.
Tosi asia on että Tapio Suominen on pettänyt vaimoaan ja jäänyt kiinni. Nyt maksetaan siitä siraspäivärahaa. Aivan uskomatonta. Meni lopullisesti maku, myös lautaja rakastajattaresta.