noin 168cm pitkät!!
paljonko on paino?? ja mikä olisi ihanne painonne??
otetaan pinoon mukaan 166-170 senttiset :)
Kommentit (35)
Tosin olen raskaana, mutta ennen raskauttakin 95kg :(
Kesällä painoin 52 ja se oli liian vähän, 54-56kg mun ruumiinrakenteelle hyvä. Paino maksimissaan 58kg, jolloin tuntuu turpealta. Tuon enempää en aikuisiällä ole painanut (paitsi raskaana).
painoindeksi ok ja rasvaprosentti keskiarvoa...
Heheh!
Olin viikonlopun messuilla ja viereissellä osastolla myytiin laihdutusjuttuja... ei kuulemma myy minulle mitään laihdutusohjelmia!
Paino laskusuunnassa, tavoitteena n. 58-60kg. Ennen lapsia painoin 56kg, sitä vähemmän en haluaisi enää painaa.
ennen toista raskautta joku 60kg(oli ihan hyvä)
ennen ekaa raskautta paino pysui teinistä asti siinä 52-56 kg.n tienoilla
Ihanne olisi 58kg.
Mulla on raskautta lukuunottamatta paino liikkunut aina välillä 56-59. Silloin kun olen ollut vähän treenatumpi, olen painanut lähemmäs 59:ää. Tavoitteena on se, että samat vaatteet mahtuu päälle :O)
168 cm, paino 64 kg :( Ihannepainoni olisi 53-56 kg.
Samoin mulla, mutta toisaalta 4 lasta, niin ei haittaa vaikka ei nyt ihan ruikku ole. Olen normaali housukoko 36 mut yläosa 38. Olen tyytyväinen kuitenkin itseeni näin!!!!
Tavoite olsi saada paino 55 kg:n.Mutta tyytyväinen ja hoikka näinkin.
Vierailija:
paljonko on paino?? ja mikä olisi ihanne painonne??otetaan pinoon mukaan 166-170 senttiset :)
Pituutta 167 cm ja painoa 54,5 kg. Lapsen syntymästä 4,5 kk ja ihan lähtömitoissa jo ollaan. Täysimetys rules!
tavoite olisi 55-60kg