Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin juuri valokuvaa itsestäni ja olen valas!

Vierailija
08.08.2012 |

Siis oikeasti valas... mä en tajua mitä mä teen elämälleni. En kohta enää liiku yhtään missään jos olen noin lihava. Kaikki varmaan inhoavat mua ja yökkivät heti kun olen kävellyt ohi. Mä inhoan itseäni.... mistä mä voisin löytää ittseni.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta sanoisin että olin varmaan about samankokoinen kuin sinä kun painoin 118kg, mutta pituutta on 162. menikö pahasti metsään?

Tsemppinä voin sanoa että tuon 118kg painoin 1½vuotta sitten, tänään vaaka näytti 87,7kg. Ja matka jatkuu, hitaasti mutta varmasti.

Sä todella pystys laihduttamaan jos minäkin pystyin. Mä olen niin heikkoluonne, että jos mä pystyn, kuka vaan pystyy:)

Vierailija
42/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kokoisia ihmisiä näkee paljon, enkä sen kummemmin ala miettiä että onpas lihava ihminen, kun kaikki on erilaisia mutta samanarvoisia. En silloinkaan joskus miettinyt sitä, kun itse olin laiha ja ihan ok-näköinen, koska mulla oli tarpeeksi ongelmia itseni kanssa. Nainen on harvemmin tyytyväinen itseensä, vaikka ei olisi syytäkään olla tyytymätön. Mutta koska et viihdy koossasi, niin ala ottaa pieniä askelia: jos söisit normaalisti vaikka kolme leipää, niin syökin nyt vaan kaksi. Kävele pikkuisen enemmän jne...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään pahaa nähdessäni oikein lihavan ihmisen. Jos näen, että joku on niin lihava, että kävelee huonosti sen takia tai näyttää itse kärsivän kovasti (etenkin jos on nuori), niin silloin tulee enemmän sellainen surullisuuden tunne tämän puolesta. Aika hullu saa olla ihminen joka lihavan nähdessään ajattelisi tästä vihaisesti tai pahasti.

Vierailija
44/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiloja on tullut psykoosilääkkeistä niin ei kannata siitä syyllistää itseään yhtään!

Hyvin harva "yökkii" lihaville, kyllä ne omat kilot ja makkarat on niitä mitkä harmittaa.

Sulla on tosiaan kauniit hiukset, kannattaa keskittyä hyviin puoliin. Niitä on varmasti muitakin ulkoisessa olemuksessa, luonteesta puhumattakaan.

Terveysmielessä laihduttaminen olisi sinulle tarpeen, ota pieniä tavoitteita ja aloita vaikka kävelylenkeillä kaksi kertaa viikossa. Laita jääkaapin oveen tavoitekuva itsestäsi hoikempana tai sitten tuo kuva, kumpi paremmin toimii.

Varaa terveellistä syötävää kotiin.

t. Entinen onneton "läski"