Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin juuri valokuvaa itsestäni ja olen valas!

Vierailija
08.08.2012 |

Siis oikeasti valas... mä en tajua mitä mä teen elämälleni. En kohta enää liiku yhtään missään jos olen noin lihava. Kaikki varmaan inhoavat mua ja yökkivät heti kun olen kävellyt ohi. Mä inhoan itseäni.... mistä mä voisin löytää ittseni.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo viimeiset 40kg on tullun viimeisen vuoden aikana... katsoin vuoden takaisia kuvia ja olen aivan erinäköinen... tässä tulos psykoosilääkkeen syönnistä....

ap

Vierailija
22/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en onnistunu blurraamaan niin otin sit uuden kuvan;)

http://aijaa.com/0053310675895

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kevyempi kuin ap :/

niinhän sitä joku voi luulla olevansa läski, mutta kun katsotte ap;n kuvan niin tiedätte mikä on läski valas!

ap

Vierailija
24/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se laihdutus ole mitään hillitöntä ydinfysiikkaa. Syöt vähemmän ja kulutat enemmän? Ja toisaalta, jos et opi pitämään itsestäsi nyt, et pidä silloinkaan vaikka painaisit 45kg.

Oletko harkinnut esim. pt:n palkkaamista?

Vierailija
25/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.psykoosilääkkeistä 60kg lihonut

Vierailija
26/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.psykoosilääkkeistä 60kg lihonut

Vierailija
27/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla toisen kuvan laittaneella ole edes koko maha kuvassa:D

Vierailija
28/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos luit mun viestejä niin käyn terapiassa...

ap

Vierailija
29/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymään samaa. Mikä on pt??

Vierailija
30/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin mutta nyt menen nukkumaan

ap

Vierailija
31/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa tyhmä olo. Mietin vaan jotain "painoterapeutteja":D

Vierailija
32/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se pitää mainita, että nuo sun kädet on aika söpöt. Siis kun on tuollaiset aika isot käsivarret jne. ja sitten nuo kädet silleen suiposti pienenee sormia kohti. Ihan kuin jollain menninkäisellä. Tsemppiä painonpudotukseen! Sinusta on kuule oikesti siihen, koska sulla on luonnetta laittaa tuollainen kuvakin tänne!

Vierailija
33/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että "...olen alasti!" Ja mietin että onko joku ottanut ap:sta salaa alastonkuvia vai mitä ihmettä. :D

Ja itsekin aina järkytyn jos näen itseni kuvissa, miten peili voikaan valehdella niin paljon? Ja oma olo... kun ei tunnu yhtään läskiltä, vaikka painan päälle 100kg...

Vierailija
34/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä pyöreä, mutta jos sinut näkisin kaupungilla, niin en mä sua inhoisi tai arvostelisi painon tai ulkonäön perusteella. Ihminen on ihminen, eikä ulkomuotonsa summa. Jos nyt jotain positiivista haluat kuulla, niin hiuksesi näyttävät kauniilta! Olisihan se varmasti hieno juttu saada kiloja pois, mutta tärkeintä että saisit itsellesi henkisesti paremman olon.

Tulee mieleen lapsuuteni ihminen, joka oli mulle todella rakas. Hilda, joka hoiti minua välillä. Hän oli varmaan vielä pyöreämpi kuin ap, mutta niin ihana ja rakas ihminen minulle. Joskus oikein kysyin vanhemmiltani, että milloin te olette lähdössä sinne reissuun, että Hilda tulis hoitamaan...?

No, enpä muuta nyt osaa sanoa, kuin siunausta ja kaikkea hyvää ap.lle, toivon että olet vielä tyytyväinen itseesi!!!

Vierailija
35/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä uskalla, kun oon reilusti isompi kun noi kaksi aikasempaa..:D

Vierailija
36/44 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti normaalit ihmiset ei ajattele yhtään mitään teidät nähdessään. Oikeesti. Itse tapasin tänään yhden lihavan tuttavan enkä ajatellut sen painoa ollenkaan, kunnes rupesin alitajuisesti miettimään että häpeääkö se jotain tms. Itse olen siis aika timmissa kunnossa ja urheilullinen ikäisekseni. Ja silloin tuli mieleen että ei kai se nyt vaan jotenkin nolostele painoaan. Ja tähän toistan taas, että siinä kun tavatessa keskusteltiin, mulla ei käynyt edes mielessä sen paino, ennenkuin sellainen joku ihme outo fiba tavoitti mut.

Vierailija
37/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo paino arvio on varmaankin oikeassa, en ole uskaltanut puntariin pitkään aikaan. Nousen sille seuraavan kerran kun menen psykiatrin vastaanotolle. Taidan soittaa psykiatrille huomenna ja pyytää muutosta vielä lääkkeisiin tai ainakin sen hoitoneuvottelun aikaistamista.

Kyllä mä tänään katselin itseäni auton ikkunasta ja ajattelin etten lähde enää kotoa mihinkään... tässä ei vaan oo mitään järkeä enää... mä oon enmmän kuin surullinen, tuntuu etten pysty hengittämään enää...

ap

Vierailija
38/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttava lääkitys ja taistelemista psyyken kanssa, mutta pystyt varmasti laihtumaan kun löydät sen oikean syyn sille.

Itseinho on minusta kaikkein huonoin kannustin. Ei se poistu läskien myötäkään.

Aloin saada onnistumisen tuloksia vasta kun aloin PITÄÄ itsestäni ja arvostaa olemassaoloani ja elämäni mittaa. En halua kuolla. En halua sairastua ihan vain laiskuuttani. Haluan elää!

Lähdin tästä ajatuksesta viime vuonna ja olen nyt -25kg kevyempi. Laihduttaminen tuntuu ihan mukavalta ja aion jaksaa toisenkin vuoden.

112kg--87kg

Vierailija
39/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mähän olen oikeasti todella pieni, mulla on pienet kädet ja pienet jalat kenkä on 36 just ja just...

Pituuttakin on vain 158cm.

Ihan kiva kuulla ihmisten ajatuksia mitä ne ajattelee kun näkevät lihavan... jotenkin näin läskinä vaan tuntuu että olis ihan kuin iso maalitaulu jota kaikki tuijottaa, mutta ymmärrän että se on mun päässä...

ap

Vierailija
40/44 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet toki ylipainoinen, mutta älä nyt itseäasi soimaa tuolla tavoin!

Jos käyt jo terapiassa, sinulla on kaikki mahdollisuudet onnistua. Käsittelettekö terapiassa ylipainosi syitä?

Muista, että ihmisarvosi ja persoonasi eivät riipu painosta.

Olet varmaankin vielä nuori. Sinulla on mahdollisuus tehdä elämästäsi juuri sellaista kuin haluat. Lakkaa hokemasta, että kuolet läskeihin (et kuole, jos teet jotain) ja ala hokemaan itsellesi jotain parempaa.

Tsemppiä, kyllä sinä pystyt siihen!!