Mistä vuodesta alkaen olet pyörinyt av:lla?
Kommentit (23)
vuodesta 2003, tosin silloin aluksi vaan vauvapalstoilla, en tajunnut silloin vielä av:n hienoutta :)
Sinä vuonna tulin tänne, olin pari vuotta ja oli pakko lopettaa kun hormonimyrskyissä pikkuhiljaa en kestänyt ihmisten ilkeyttä. Silloin oli juttuja, että jos et imetä, pitäisi lapset ottaa huostaan ja korvike on myrkkyä jne.
Nyt kestän idioottien tilitykset:)
lapsen syntymän jälkeen pois, samoin en kestänyt mitään ilkeyksiä tai inhottavia ketjua. Nyt on toisin, mikään ei enää hetkauta :)
sitä ennen onlinella. vauvalla aloitin joskus 2000 tai 2001. villoin oli vielä se vanhempi versio, jossa tuli enemmän seikkailtua eri osioissa.
Mä enemmän tai vähemmän vuodesta 2003 :)
1999. Oon joskus miettinyt, mihin hyödylliseen olisin tämän ajan voinut käyttää...
Toisaalta, tietäisin paljon vähemmän elämästä ja ihmisista, ilmiöistä ja ajankohtaisista asioista, ellen olisi näitä juttuja lukenut ja ihmetellyt.
Alkuun ahkerammin, nykyään käyn satunnaisesti.
kun muutin ulkomaille. Silloin Vauva oli ainoa suomalainen paikka jossa oli juttelua ilman monen päivän viivettä.
2001 kun oma vauva syntyi, tulin aktiivisemmaksi.
Nyt taas vaan satunnaisesti. :)
pyörii *taputtaa käsiään ja aplodeeraa* :)
Silloin viestitkin tarkistettiin etukäteen ennen kuin ne julkaistiin.
enkä käy muilla keskustelupalstoilla.
Tuskin olisin hankkinut lapsiakaan ilman tätä palstaa, repikää siitä!
kun odotin kolmatta lasta ja koukutuin nopeasti. Ei oo montaa päivää ollu, etten olis av:lla käyny ja sillonkin on pitäny olla jotain extraa, eli jossain missä ei ole konetta :D
Olenko jo av mamma?
tosin enempi onlinellä mutta kyllä täälläkin