Näytin lomakuviamme äidilleni (hänen pyynnöstään)
Olimme olleet matkalla, kävimme monessa hienossa paikassa josta halusin näyttää kuvia, ja äiti kyselikin kuvien perään, mutta sit kun niitä näytin, äitiäni kiinnosti vain se, mitä mulla on päällä. Mikä mekko toi on, ostitko ton sieltä, oliko siellä hyviä kauppoja, entä mikäs mekko tuo on, ai kivat shortsit jne. Ei siis kommentoinut mitään niistä upeista maisemista (jotka tosin kuvissa ei välittyneet täysin) ja muusta, ainoastaan noi mun vaatteet kiinnosti.
Muutenkin kyseli matkasta useampaan kertaan, että mitä mä ostin sieltä. Emme me shoppailemassa olleet, vaan näkemässä erilaisia paikkoja.
Kommentit (12)
IHAN KAMALAA MITÄ NYT TEEN???????? VAATTEITA VAAN KEHUTTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viimeksi kun näytin hänelle jotain valokuvia, yleisimmät kommentit, "ai ku kiva mekko, saanko lainaan", "makeet shortsit, noi vois mahtua mullekkin" jne.
Niin että äitini ei kehunut minun tai lapsieni ulkonäköä yhtään!!! IHAN KAMALAA MITÄ NYT TEEN???????? VAATTEITA VAAN KEHUTTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No eipä meitä kehua tarvinnut, eikä lapseni kuvissa ollut kun ei ollut mukanakaan. Vaan olisi ollut kiva kertoa niistä paikoista missä kävimme, ja mitä näimme. Mutta ei, kuvassa missä näkyy taustalla upea suurkaupungin silhuetti, ainoa mitä äitini näkee on mun mekko.
Äiti tosin muutenkin on ihan hullu shoppaaja. Sillä on kaapit täynnä uutta tavaraa ja vaatetta, hintalaput kiinni, täysin käyttämättöminä. Aina kun soittelemme, se luettelee mitä on ostanut. Onko tällainen normaalia?
ap
Elää shoppailun ja vaatteiden kautta. Niin tekisin itsekin jos olisi rahaa.
Himoshoppailijat ovat oma ihmisrotunsa, joiden kanssa minulla loppuvat jutunaiheet hyvin lyhyeen. Ja kun sellainen osuu lähipiiriin, niin ONHAN se vähän ryydyttävää! Minuakaan ei voisi matkoilla vähempää kiinnostaa jotkut ostokset, roinaa saa ostettua Suomestakin ihan riittämiin ja netistä lisää.
Niin että äitini ei kehunut minun tai lapsieni ulkonäköä yhtään!!! IHAN KAMALAA MITÄ NYT TEEN???????? VAATTEITA VAAN KEHUTTIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No eipä meitä kehua tarvinnut, eikä lapseni kuvissa ollut kun ei ollut mukanakaan. Vaan olisi ollut kiva kertoa niistä paikoista missä kävimme, ja mitä näimme. Mutta ei, kuvassa missä näkyy taustalla upea suurkaupungin silhuetti, ainoa mitä äitini näkee on mun mekko.Äiti tosin muutenkin on ihan hullu shoppaaja. Sillä on kaapit täynnä uutta tavaraa ja vaatetta, hintalaput kiinni, täysin käyttämättöminä. Aina kun soittelemme, se luettelee mitä on ostanut. Onko tällainen normaalia?
ap
jos ei ole itse ollut niitä näkemässä. Yleensä kyllä esitetään kiinnostunutta. :)
No jos kyseessä oli maisemat niin oliko itte pakko tunkea joka kuvaan?
Olemalla itse kuvassa todistaa "minä kävin täällä"
Minun äitini ei edes katsonut lomakuviani kun aloin niitä pyynnöstään esittelemään.
Ensin alkoi puhumaan vaan meidän sisustuksesta (onko tuo sohva aina ollut tuon värinen) ja 5 minuutin kuluttua alkoi kuorsaamaan :D
Olisi saattanut hyvinkin alkaa kyselemään minun vaatteistani jos niitä kuvia olisi edes vilkaissut.
Äidilläni on ADHD.
Äiti tosin muutenkin on ihan hullu shoppaaja. Sillä on kaapit täynnä uutta tavaraa ja vaatetta, hintalaput kiinni, täysin käyttämättöminä. Aina kun soittelemme, se luettelee mitä on ostanut. Onko tällainen normaalia?
ap
Kuulostaa riippuvuudelta.
Mutta kiva, että kerroit nyt meillekin.