Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme trendi nykyään...

Vierailija
08.08.2012 |

Miehelläni on ex-vaimo, ja heillä on kaksi yhteistä lasta. Minulla ja miehelläni on yksi lapsi. Ex-vaimo puhuu mihestäni ja heidän lapsistaan perheenä!! Heidän lapset, jotka 6 ja 7, ovat ymmällään että miksi heidän isällään on myös toinen pehe, koska äiti kertoo heidän olevan perhe. Minulla ja mihelläni on 2 vuotias lapsi. Onko miehelläni siis kaksi pehettä! Mikä v...ttu tämä nykyajan trendi on, että eronneetkin on peheitä??? Tiedän ex-vaimon puhuvan myös työpaikallaan kaupan kassana, "Heidän perheestä". What a Fu....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen kuullut tuommoista perhemääritelmää.

Miehesi ex-vaimon perhehän on hän sekä lapsensa.

Lapset kuitenkin kuuluvat myös miehesi perheeseen sinun ja yhteisen lapsenne lisäksi :)

Vierailija
2/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua suoraan sanottuna v.... kun mulle tullaan sanomaan, että "Onko miehesi taas ex-vaimonsa kanssa, kun ex kertoi, että olivat olleet perheen kanssa huvipuistossa, ja "Matti" teki sitä ja tätä". Tiedän myös, että kertoo työpaikallaan koko ajan asioita, kuin eivät olisi eronneet. Lapset ovat joutuneet myös noloihin tilanteisiin asian suhteen, kun ovat kertoneet ihmisille heidän perheestään, ja heidän puheitaan on korjailtu. Mieheni vain naureskelee asialle, vaikka minusta se tuo kyllä selkeitä ongelmia hänen lapsilleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän outoa. Siis onhan isä lapsilleen perhettä olemalla heidän isänsä, mutta eivät he neljä yhdessä enää perhettä muodosta.

Mutta btw, miten liittyi ex-vaimon ammatti? Vai oliko tämä nyt sitten keino vain vähän alentaa toista kertomalla, että on vähän tuollainen "huonompi"(?) työpaikka. Olisitko ammatin maininnut jos hän olisi ollut esimerkiksi joku Fortumin pääjohtaja? Tuskinpa :D

Vierailija
4/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti liittyi vain sen verran, että läpättää kaiken päivää suuren ihmismäärän kanssa. Ei paljo naurata, kun tuollaisia puhuu. Aika moni varmaan luulee että miehelläni oikeasti on kaksi vaimoa tai että on hänen miehensä... aivan sairasta minun mittapuulla noi höpinät. Mieheni on maininnut ex-vaimolleen asiasta, mutta hänen mielestään he neljä ovat edelleen perhe ja that´s it.

Vierailija
5/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voin kertoa vielä, että heillä ei ole mitään pitkää yhteistä historiaakaan. Eka lapsi sai alkunsa 2kk seurustelun aloittaimisen jälkeen, ja toinen 3kk ekan syntymän jälkeen. Naimisissa ehtivät olla vain vuoden, kun jo sitten erosivat nuorimman ollessa 11 kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan