Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseeköhän jotakuta liikaa, jos otan uimahallissa naisten pukukoppiin 8v pojan... OV

Vierailija
08.08.2012 |

En uskaltaisi sitä rämäpäätä laittaa yksin miesten puolelle - varsinkaan kun uimataidot hänellä on vielä keskitasoa huonommat, mutta halu silti pompata altaaseen ilman valvontaa liian suuri(siis jollen ehdo allasalueelle ensin ja tuskin ehdin).. :( Ei tuon ikäisellä kuitenkaan vielä ole mitään seksuaalisia kiinnostuksia naisiin/tyttöihin, vaan tytöt mieltää vain kavereiksi ja kammoaa "tyttöpöpöjä"... No, ollaan sitä mitä mieltä tahansa, niin saa tulla naisten puolelle joka tapauksessa - en halua, että mitään vakavaa tapahtuu lapselleni.

Kommentit (197)

Vierailija
101/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni ensimmäiset ihastukset tulivat 6-vuotiaana.

Ajatelkaa miltä 9-vuotiaalta tuntuisi, jos ihastus onkin vasta ja 8 ja näkee sut nakuna? Oisko vähän liikaa?

Meillä tuollaista tilannetta hävettäisiin jouluun saakka.

Vierailija
102/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse kytätä. Ikävää se on aikuisellekin saati samanikäiselle tytölle. Mutta eihän mun nico-yamppa sellasia ajattele, eikä katsele ei. Pois se meidän nico-yampasta:)

ne teidän niin pienet ja viattomat pikkupojat alkaa n.6v eteenpäin tuijottamaan mun tissejä suu auki

varmaan suht viatonta, mutta silti inhottavaa

miltä se mahtaa tuntua tytöistä joilla on aikaisin alkanut murrosikä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin tapauksessa nämä poikien tuojat eivät ota huomioon muita ihmisiä.

Ja minä olen vieläpä poikalasten äiti!! Enkä silti voi ymmärtää miksi on niin kamalaa opettaa lapsellekin niitä tapoja!

Vierailija
104/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa nyt muutkin kuin tytöt. Jos olisin ope, koulun keittäjä, siivooja, koulunkäyntiavustaja, harrastuksen vetäjä jne., niin ei minusta olisi kiva jos pukuhuoneeseen tulisi omia oppilaita tms. Uimahallirauha heillekin. Piste.

Vierailija
105/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ymmärrä että kouluikäinen poika pukuhuoneessa ja suihkutiloissa voi tosiaan pilata ala-asteikäisen tytön uimahallireissun ja voi olla ettei halua tulla enää toiste kertaa jos pukuhuoneissa ja suihkutiloissa on samanikäisiä poikia?

Mut eihän se mitään, av-mamman oma poikahan on tärkein. Mitä niistä tytöistä.

Vierailija
106/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naurettavan itsekäs lehmä kaikella kunnioituksella!

Vierailija
107/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin monen av-mammankin mielestä oma poika on vielä sellanen kultaluttunen ettei siitä ole kellekään voi mitään harmia olla naisten puolella olla. Eikä ehkä aikuisille naisille olekaan.

Mutta samanikäisille tytöille hän ei ole harmiton pieni kultaluttunen poika, vaan POIKA pukuhuoneessa ja suihkutiloissa jossa hekin joutuvat olemaan alasti.

Miettikää nyt vähän poikien äidit!

Oma tuttavani tuo 10v terveen poikansa tyttöjen pukuhuoneeseen uimaharjoituksissa ja se on mielestäni aivan törkeää. Hänestä normaalia, kun onhan se pieni poika vielä. Niin joo, yli 150cm iso kossi.

Vierailija
108/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 8-vuotiaalla lapsella tulee olla mukanaan yli 15-vuotias valvoja. Kouluiän saavuttaneet tytöt käyttävät naisten pukeutumis- ja peseytymistiloja ja pojat miesten tiloja.

Vierailija
109/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisten pukkareissa katsotaan vähän säälivästi noita yli-ikäisiä lapsia, jotka eivät joko osaa käyttäytyä itsekseen tai joiden ei anneta tehdä niin. Ei ne minua häiritse siellä, mutta tulee väkisinkin sellainen fiilis että jompikumpi on vähän vajakki, joko poika tai äiti.

Vierailija
110/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa nyt muutkin kuin tytöt. Jos olisin ope, koulun keittäjä, siivooja, koulunkäyntiavustaja, harrastuksen vetäjä jne., niin ei minusta olisi kiva jos pukuhuoneeseen tulisi omia oppilaita tms. Uimahallirauha heillekin. Piste.

Vierailija
111/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset pojat iskän kanssa uimaan, tai muuten sopii jäädä kotiin kasvamaan jos miesten puolella ei yksin onnistu.

Vierailija
112/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vammaisten kanssa voi mennä, sitähän sää kysyit.

Vierailija
113/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon näitä tapauksia nähnyt.

Kyllähän naisten pukkareissa katsotaan vähän säälivästi noita yli-ikäisiä lapsia, jotka eivät joko osaa käyttäytyä itsekseen tai joiden ei anneta tehdä niin. Ei ne minua häiritse siellä, mutta tulee väkisinkin sellainen fiilis että jompikumpi on vähän vajakki, joko poika tai äiti.

Vierailija
114/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajakki-viestiäni.

Tarkoitus ei siis ole loukata vammaisten vanhempia. On tietysti ymmärrettävää että vammaisella tai liikuntarajoítteisella on avustaja mukana ihan aikuisiälläin eikä siinä ole mitään pahaa.

Käytin noin vastenmielistä ilmaisua siitä syystä, että näissähän on yleensä kyse laiskuudesta, tyhmyydestä tms mutta ei siitä todellisesta avustajan tarpeesta.

Vierailija
115/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotias on vielä ihan lapsi (ja hyvä, että saa vielä olla lapsi).

Vierailija
116/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kerron tytölleni

Vierailija
117/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikalapset ei osaa laittaa uimahousuja jalkaan ja se tarkoittaa siis sitä, että tyttöjen oikeus yksityisyyteensä alkaa nykyään vasta ilmeisesti yhdeksänvuotiaina. Lupaan käräyttää jokaisen yli 7-vuotiaan pojan tyttöjen puolella, koska oikeudet ne tytöilläkin on. Mun 9-vuotias ei olisi halunnut mennä koulun kanssa uimaan ollenkaan, koska sillä on muka paksut reidet. Itki sitä kaksi iltaa. Jos joku sen luokan 8-vuotias poika olisi tullut kesällä hallissa vastaan, mä olisin oikeasti heittänyt sen niskakarvoista äiteineen pihalle ennenkuin se ehtii sanoa kissa.

Ne pojat eivät siellä ole kyyläämässä tyttöjä vaan muusta syystä. Mutta ne tytöt onkin opetettu "pelkäämään" ja välttelemään poikia, heti pienestä syötetään pajunköyttä siitä kuinka irstaita runkkareita miehet ja pojat ovat.

Sen ikäiset pojat ovat siellä leikkimässä.

Tyttölapsille voi sanoa etukäteen, että jos siellä näkyy poikia niin se poika voi olla vaikka sokea tai muuten avuton ja siksi on siellä väliaikaisesti. Jos se jälkeen tyttö vouhkaa, että se töllötti mun pimppiä niin vikaa on sitten jo vähän muualla.

juttusi sokeasta pojasta jos pojan läsnäolossa häiritsee juuri se tuijottaminen.

Vierailija
118/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäni ainakin häiritsi todella paljon teini-ikäisenä käydä uimahallissa kun naisten puolella oli poikia.

Vierailija
119/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on sekä tyttöjä että poikia. 7-8-vuotiaan pojan kanssa tein näin: mentiin uimastadikalle ulkokautta uikkarit housujen alla, sitten ulkosuihkuun ja altaaseen. Uinnin jälkeen ulkovessassa vaatteiden vaihto. Jotain samanlaista voinee toteuttaa myös muissa uimahalleissa? Eikä ole niin vakavaa, jos yhden kerran ei tule niin kovin perusteellisesti pestyä ja vaatteita viikattua. Uimahalliuinnit hoidettiin uimakoulussa. Ihmisen ei ole pajkko päästä uimahalliin, jos ei siellä kykyne selviytymään.

Olen pyytänyt äitejä ja henkilökuntaa poistamaan pukutiloista kaikki kouluikäiset kollit. Minulla on nimittäin kaksi tytärtä.

Vierailija
120/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vasta on.

Oletettavasti täällä tullaan kuitenkin asia kieltämään.....