Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseeköhän jotakuta liikaa, jos otan uimahallissa naisten pukukoppiin 8v pojan... OV

Vierailija
08.08.2012 |

En uskaltaisi sitä rämäpäätä laittaa yksin miesten puolelle - varsinkaan kun uimataidot hänellä on vielä keskitasoa huonommat, mutta halu silti pompata altaaseen ilman valvontaa liian suuri(siis jollen ehdo allasalueelle ensin ja tuskin ehdin).. :( Ei tuon ikäisellä kuitenkaan vielä ole mitään seksuaalisia kiinnostuksia naisiin/tyttöihin, vaan tytöt mieltää vain kavereiksi ja kammoaa "tyttöpöpöjä"... No, ollaan sitä mitä mieltä tahansa, niin saa tulla naisten puolelle joka tapauksessa - en halua, että mitään vakavaa tapahtuu lapselleni.

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niillä ole isää tai veljiä, joiden kanssa ovat saunoneet yhdessä? Pelkäävätkö ne pippeleitä? Kuvittelevatko ne, että 8-vuotiasta kiinnostaa niiden näkymättömät pimpit? Vai äiditkö ne seksualisoi lapsensa?

Ja ei, ei ole oma lehmä ojassa: omat lapseni ovat pärjänneet itsekseen pukkareissa kouluikäisestä lähtien, mutta johtunee vaan siitä, että ollaan aina käyty vähintään viikottain hallissa.

Ja, kyllä päästäisin mun 7-vuotiaan tytön miesten pukkariin, jos olisi jonkun aikuisen miehen kanssa uimahallissa ja itse sitä jostain syystä haluaisi.

Vierailija
142/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista nyt ap joku paikka. Eipä 8v. tyttöni mene missään tapauksessa isän kanssa miesten puolelle, vaan pärjää hyvin yksin naisen puolella. Osaa tosin myös uida, joten ei pysty hukkumaan altaisiin.

Mutta av-mamman pikku pojaltahan ei voi mitään vaatia, eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut, että tämä yhteiskunta on jo näin pitkälle seksualisoinut pienet lapsetkin. Ei siitä nyt ole kuin max. 20 vuotta, kun tuon ikäiset ja vanhemmatkin lapset saunoivat ja uivat mökeillä kesät yhdessä. Minua ei henkilökohtaisesti häiritsisi, mutta ilmeisesti näiden muiden 8-vuotiaat tytöt ovat jo kasvatettu sellaiseen elämänkatsomukseen, että heillä on jotain himoittavaa ja salattavaa.

kuin uimahalli, ei hallissa ainakaan 30v sitten ollut mitään sekasaunoja, tytöt tyttöjen puolella ja pojat poikien puolella.

Sinä ja sun seksualisoitunut yhteiskunta :D

Mieti nyt ihan tosi, nyt kysymyksessä on KAHDEKSAN vuotias!! Mitähän syntistä ja paheellista sinä koet tuon ikäisessä pojassa?

Vierailija
144/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä nuoremmat sisarukset.

Tänään, kun nuoremmille kerrankin saatiin hoitopaikka miehen työpäivän ajaksi, niin vanhin saa kerrankin täysivaltaisen huomion äidiltään ja sai keksiä, mitä haluaisi tänään kanssani tehdä ja uiminen oli hänellä se ykköstoive, jonka haluan itsekin hänelle suoda - varsinkin, kun kesäloma on jo ihan lopuillaan eikä tänä kesänä pahemmin rannallekaan päässyt uimaan ilmojen takia.

Harmi, jos tämä on jollekulle ongelma.

AP

Vierailija
145/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästättehän äidit sitten ne 8v tytöt yksin selviytymään kaapin avaamisesta ja lukitsemisesta, vaatteiden ja tavaroiden kaappiin laittamisesta, KUNNOLLA suihkuttelusta, uikkarin laittamisesta, rauhallisesti märällä lattialla kulkemisesta, muiden huomioon ottamisesta?

Vierailija
146/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin luokkakaverit tai muut perheen ulkopuoliset pojat. Kyllä minäkin olen alasti mieheni seurassa ilman mitään estoja, mutta en kyllä soisi, että naapuri, miehen paras kaveri tai kollega näkisi minut alasti.

Eikö niillä ole isää tai veljiä, joiden kanssa ovat saunoneet yhdessä? Pelkäävätkö ne pippeleitä? Kuvittelevatko ne, että 8-vuotiasta kiinnostaa niiden näkymättömät pimpit? Vai äiditkö ne seksualisoi lapsensa?

Ja ei, ei ole oma lehmä ojassa: omat lapseni ovat pärjänneet itsekseen pukkareissa kouluikäisestä lähtien, mutta johtunee vaan siitä, että ollaan aina käyty vähintään viikottain hallissa.

Ja, kyllä päästäisin mun 7-vuotiaan tytön miesten pukkariin, jos olisi jonkun aikuisen miehen kanssa uimahallissa ja itse sitä jostain syystä haluaisi.

Vierailija
147/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta mitä ois voinu tapahtua ois todellakin ollut jos joku luokkakaveriPOIKA olisi nähnyt alasti. Just ja just pystyi vaihtamaan vaatteet tyttöjen kesken uimahallissa.

Vierailija
148/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hetkeäkään usko, että jos näillä vähän isompien, mutta ei vielä tarpeeksi isojen tyttölasten vanhemmilla olisi itsellään vähän isompi, mutta ei vielä tarpeeksi iso poika, että se asia olisi heille yhtään sen helpompi kuin minullekaan. Ei se ole tuon ikäistä poikaa oikein laittaa toimimaan miesten puolelle yksin isossa uimahallissa - sehän olisi AV-palstan periaatteen mukaan käytännössä heitteillejättö, vai nytkö se ei olisikaan? :( No, ihan sama. Jos ei päästä uimaan, niin sitten ei mennä, mutta yritetään ainakin, koska se on lapseni tällä erää viimeisen kesälomaviikon toive.

AP

Hommaa joku miespuoleinen mukaan tai keskustele lapsen kanssa useaan otteeseen ennen sinne menoa. Kerro miten siellä miesten puolella ollaan, mitä saa tehdä kun sieltä poistuu yms. Ja kerro vaikka mikä on rangaistus jos ei tottele sinua.

Pidä siihen lapseesi joku kuri. Sen ikäisen pitäisi pystyä yksi olemaan siellä. Tuon ikäisten pitäisi pystyä tekemään jo vaikka mitä yksin.

Vierailija
149/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin luokkakaverit tai muut perheen ulkopuoliset pojat. Kyllä minäkin olen alasti mieheni seurassa ilman mitään estoja, mutta en kyllä soisi, että naapuri, miehen paras kaveri tai kollega näkisi minut alasti.

Ja sinä pidät nyt itseäsi vertailukelpoisena kohteena lapsen alastomuuteen?

Herää pahvi.

Vierailija
150/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä, jolloin lapsi alkaa tajuamaan, että nakussa on jotain jännää IHAN ITSE.

Poika omalta luokalta 8-vuotiaana nakuna ei kiinnosta, mutta omaa kroppaa ei haluta näyttää ilman vaatteita.

VIET SEN UIMAHALLIIN JA KÄSKET KÄYDÄ NOPEASTI SUIHKUSSA.

Teet tämän selväksi, että jos ei odota altaan reunalla kiltisti, pistä kolme rakkainta lelua jäähylle viikoksi.

Ei voi olla noin vaikeeta tajuta, että tytöt ei halua poikaa sinne ja uimahallin henkilökunta voi poistaa pojan hallista.

Vierailija
151/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna?

Vierailija
152/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille on jo luontaista ruveta suojelemaan itseään ja hyvä niin. Minun 8v tytöstä olisi varmasti noloa olla alasti luokkakaverin edessä. Ei siinä ole mistään himosta tai kiihottumisesta kyse. Ja en kyllä laittaisi tytärtäni miesten puolelle samasta syystä. + siitä syystä, että pelkään siellä olevan pedofiilitaipumuksia omaavia miehiä... Minua ei tietenkään itseäni häiritse vaikka tulisi 10v poika naisten puolelle. Lähinnä ajattelen niitä samanikäisiä tyttöjä ja heidän oikeuksiaan olla näyttämättä itseään alasti mahdollisille tutuille pojille.

Itse pyysin aikoinaan miespuoliselta uimavalvojalta apua, kun poika meni ensimmäistä kertaa yksin miesten puolelle. Valvoja opetti käytännöt ja saattoi altaalle ja minä kiiruhdin pikaisesti suihkun kautta ottamaan häntä vastaan.

Vierailija
153/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästättehän äidit sitten ne 8v tytöt yksin selviytymään kaapin avaamisesta ja lukitsemisesta, vaatteiden ja tavaroiden kaappiin laittamisesta, KUNNOLLA suihkuttelusta, uikkarin laittamisesta, rauhallisesti märällä lattialla kulkemisesta, muiden huomioon ottamisesta?

Miten te kasvatatte lapsenne jos ei noita osaa? o.O

Vierailija
154/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Suurin ongelma lienee oman kaapin löytäminen, mutta jos on lukutaitoinen (mitä 8v jo on) ei sekään ole vaikeaa. Uimahallikaappien lukot eivät ole mitenkään monimutkaisia, ja jos niitä ei saa auki, voi varmaan pyytää jotain aikuista auttamaan. Tämäkin tosin edellyttää, että lapsi on puhekykyinen, mikä taitaa tällä palstalla olla harvinaista sekin.

Jos suihkuttelu ei onnistu KUNNOLLA, niin mitä siitä? Kotona voi sitten jynssätä ihan rauhassa kloorit pois. Ei se lapsi pilalle mene, jos ei peseydy päästä varpaisiin saippualla.

Uikkarin laittamisesta... Meillä 4-vuotias pukee sujuvasti kaikki vaatteet itselleen. En mitenkään voi uskoa, ettei 8v osaa itse pukea.

Vierailija
155/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta mitä ois voinu tapahtua ois todellakin ollut jos joku luokkakaveriPOIKA olisi nähnyt alasti. Just ja just pystyi vaihtamaan vaatteet tyttöjen kesken uimahallissa.

Nämä lasten seksualisoimiset ovat johtaneet jo siihen, että nykyään yläasteikäiset TYTÖT eivät enää kehtaa edes vaihtaa jumppavaatteita toistensa edessä. He jonottavat nyt yksi kerrallaan vessaan lukkojen taakse vaihtamaan vaatteet, sillä HERRA VARJELE, että toinen tyttö näkisi heidät alusvaatteilla! Lienee selvää, että suihkuissa ei enää käy kukaan jumppatunnin jälkeen.

Vierailija
156/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
157/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hetkeäkään usko, että jos näillä vähän isompien, mutta ei vielä tarpeeksi isojen tyttölasten vanhemmilla olisi itsellään vähän isompi, mutta ei vielä tarpeeksi iso poika, että se asia olisi heille yhtään sen helpompi kuin minullekaan. Ei se ole tuon ikäistä poikaa oikein laittaa toimimaan miesten puolelle yksin isossa uimahallissa - sehän olisi AV-palstan periaatteen mukaan käytännössä heitteillejättö, vai nytkö se ei olisikaan? :( No, ihan sama. Jos ei päästä uimaan, niin sitten ei mennä, mutta yritetään ainakin, koska se on lapseni tällä erää viimeisen kesälomaviikon toive.

AP

Miksi pidät isoa poikaa vauvana? Ala nyt ihmeessä opettaa sille elämän perustaitoja.

Vierailija
158/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi uskonut, että tämä yhteiskunta on jo näin pitkälle seksualisoinut pienet lapsetkin. Ei siitä nyt ole kuin max. 20 vuotta, kun tuon ikäiset ja vanhemmatkin lapset saunoivat ja uivat mökeillä kesät yhdessä. Minua ei henkilökohtaisesti häiritsisi, mutta ilmeisesti näiden muiden 8-vuotiaat tytöt ovat jo kasvatettu sellaiseen elämänkatsomukseen, että heillä on jotain himoittavaa ja salattavaa.

kuin uimahalli, ei hallissa ainakaan 30v sitten ollut mitään sekasaunoja, tytöt tyttöjen puolella ja pojat poikien puolella. Sinä ja sun seksualisoitunut yhteiskunta :D

Mieti nyt ihan tosi, nyt kysymyksessä on KAHDEKSAN vuotias!! Mitähän syntistä ja paheellista sinä koet tuon ikäisessä pojassa?

Vierailija
159/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lasten seksualisoimiset ovat johtaneet jo siihen, että nykyään yläasteikäiset TYTÖT eivät enää kehtaa edes vaihtaa jumppavaatteita toistensa edessä. He jonottavat nyt yksi kerrallaan vessaan lukkojen taakse vaihtamaan vaatteet, sillä HERRA VARJELE, että toinen tyttö näkisi heidät alusvaatteilla! Lienee selvää, että suihkuissa ei enää käy kukaan jumppatunnin jälkeen.

Ei se seksi, vaan oma vartalo. Ehkä maha vähän pömpöttää, reidet muka paksut, pienet tissit tms.

Tuossa iässä on enemmän nuo asiat mielessä.

Vierailija
160/197 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaista 8-vuotiasta tyttöä.