Olenko aseksuaali vai onko minussa muuta "vikaa"?
-pärjään hyvin ilman seksiäkin, se ei ole minulle mitenkään välttämätön. Sinkkuaikoina en osannut edes kaivata seksiä paljoakaan.
-saatan tuntea himoa, mutta kun päästään tositoimiin, asia ei kiinnosta enää yhtään, oli kumppanina kuka tahansa. Niin kauan on hyvä, kun homma pysyy flirttailun tasolla (oli se sitten hipelöintiä tai sanallista vihjailua). Kun pääsen tositoimiin, mietin jo käytännössä seuraavan päivän kauppalistaa. Ei vain ole tunnelmaa eikä haluja.
-välillä itsetyydytyskin ällöttää. Tarkoitan siis, että tosiaan haluan orgasmin, tuntea mielihyvää, mutta silti jossakin vaiheessa asia vain alkaa inhottaa.
Olen 27v. naimisissa oleva nainen. Olen oikeastaan ollut aina tällainen mutta nyt vasta alan tiedostaa asiaa. Nuorempana, parinkympin molemmin puolin, minulla oli kymmeniä seksikumppaneita, joiden kautta yritin lähinnä pönkittää omaa itsetuntoani, tuntea olevani haluttu. Seksistä en koskaan saanut mitään irti. Enkä kyllä vieläkään. Tykkään painautua mieheni viereen, halia ja pusutella.
Mitään uskonnollista perhetaustaa ei ole. Ehkä yhtenä vaikuttavana asiana voisi olla raiskauksen yritys, mutta en usko sen vaikuttaneen niin paljoa koska olen tosiaan ollut tällainen jo aiemminkin. Toki se jätti jälkensä.
Nykyisin seksi vain tuntuu pakkopullalta, jota en halua kieltää mieheltä. Rakastan häntä ja ajatustasolla tosiaan haluankin häntä, mutta kuten sanoin, tositoimiin päästessä ei vain kiinnosta enää. Orgasmia en ole koskaan itse yhdynnässä saanut, suuseksillä ja lelulla kylläkin.
Vähän sekava sepustus mutta oikeasti asia vaivaa minua.
Kommentit (8)
Mä saan orkut aina, kun mies nuolee ja omien nännien hyväily tuntuu seksuaalisesti hyvältä. Itse yhdyntä ei just nyt anna mulle paljoakaan, mutta tajuan sen johtuvan siitä, että olen lihonut, eikä siitä että olisin aseksuaali.
Jos laihtuisin mukavuuspainooni, niin seksikin tuntuisi hyvältä. Ehkäisy pitää olla kunnossa, samoin mielen balanssi. Sitten kaikki on ok.
Itse olen ollut saman miehen kanssa hyvin pitkään, enkä ole kokenut mitään seksuaalitraumoja, enkä myöskään viritellyt mitään usean miehen kanssa saadakseni hyväksyntää.
Luulen, että mulla ainakin homma on siitä kiinni, että pitää olla tyytyväinen omaan vartaloonsa suhteessa kumppaniinsa. Mulla kumppani on atleetti, mitä en itse ole ja se rajoittaa omaa nautintoani. Ratkaisuna näen treeniä, treeniä ja treeniä....eli hyvä kroppa, niin nautinto tulee.
Toisenlaisen rakkaan kanssa ei varmaan olisi niin väliä, mutta niin...taitaa olla omien korvien välissä tää epävarmuus....
Kyllä sekin käväisi mielessä, että taustalla on se, etten saa "oikeaa" orgasmia vaan siihen tarvitaan muutakin, juurikin suuseksi tai lelu. Suuseksissäkin siihen saattaa mennä 45 min....siksi en kovin usein pyydä sitä mieheltä (tai anna nuolla) koska ahdistaa vain itseäni kun ei vain tule. Lelulla homma hoituu nopeammin mutta vain jos itse "leikin" lelun kanssa. Olen kuitenkin elänyt "saamattomuuden" kanssa ja hyväksynyt sen (omasta mielestäni ainakin) että kuulun siihen pieneen prosenttiin, joka ei vain saa.
Omaan vartalooni olen suht tyytyväinen. Itsevarmuus omaan vartaloon on vain kasvanut avioliiton aikana, minähän kelpaan tällaisenä miehelleni.
Nykyisin yhteiskunta/maailma on seksuaalisuutta/seksiä täynnä, että alan tuntea itseni kummalliseksi ja oudoksi kun en vain sovi muottiin =/
on yleisempää kuin luulet, että nainen ei saa helposti orgasmia. voisitko avoimesti puhua miehesi kanssa asiasta? ja kehitellä jotain virikettä seksielämäänne joka toisi latausta ja intoa?
t: ensimmäisenä vastannut
Mulla on ainakin ihan om maailma mieheni kanssa, eikä me kumpikaan yhtään välitetä mistään nykyajan sairaasta seksin täyttämästä maailmasta.
Eli ketä varten elät?
Vähän samat mietteet täällä. Olen laittanut kokemattomuuden ja oman ylipainon piikkiin. Voisin pusutella ja halia jatkuvasti, ja minua haluttaa kunnes pääsemme lähelle itse tapahtumaa. Tuntuu kun keskittyminen karkaisi tai hyvänolontunne loppuisi. Akti tuntuu enemmänkin urheilusuoritukselta. Mistäköhän se johtuisi? Haaveilen kuitenkin usein myös seksistä.
Jokunen vuosi sitten tuli enlantilainen dokkari, jossa todettiin emätinorkku pelkäksi teestekentelyksi. Itse olen sitä mieltä, että tuo -piste voi olla olemassa, mutta siihen vaaditaan todella lyhyt- ja käyrämunainen mies, jotta siihen osuu:)
Parempi ensin nuolu ja sitten pano:)
Tuntuu että aseksuaalisuus lisääntyy koko ajan seksiä tuputetaan joka mainoksessa ja ohjelmassa onko ihme että jotkut ovat saanet tarpeeksi tai voisiko sanoa yliannostuksen mutta onko tälläiset sitten aseksuaaleja ? Loppujen lopuksi mitä sillä on väliä
Itse olen 31 vuotias mies joka ei tunne minkäänlaista halua naisiin taikka miehiin tottakai on kokemuksia seksistä mutta nekin on tullu nuoruudessa ku oli tärkeää olla kuten muutkin
en ole koskaan tajunnut koko seksi asiaa mikä siinä kiehtoo tai oikeastaan mitä seksihalu on ? voin kiintyä ihmiseen ja tuntea rakkautta mutta mitään "kutinaa" en tunne alapäässä uskon että menetän paljon ku en tule koskaan tuntemaan seksuaalista kiihkoa mutta miten murehdin jotain jota en ikinä kokenut
lääkäreillä olen juossu vuosia ja syönny jos jonkunlaista lääkettä mutta homman nimi on ku ei kiinosta niin ei kiinosta nykyään olen asian kanssa sujut ja elän täysin normaalia elämää tässä ihmeelisessä maailmassa
oma tarina ei ehkä ole vertailukelpoinen tähän mutta itsellä on lähinnä seksiin halut vähentynyt sen takia kun en ole saanut koskaan "oikeaa" orgasmia seksin aikana. ehkä siinä sitten usko lopulta katoaa koko touhuun. monesti seksipuuhat ja esileikki saavat minut myös niin rentouneeksi että olen liian väsynyt itse aktiin..kuulostaa oudolta mutta monesti hyväily riittäisi minulle. ja monesti suutelu alkaa maistua puulta. inhoan esimerkiksi kielareita ja sitä syväluotaavaa kielen kanssa kaivelua...