Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi johtua järkyttävä kipu alapäässä kun yrittää yhdyntää?

Vierailija
08.08.2012 |

en siis ole neitsyt ja kaikki testit tehty ettei pitäs olla mitään tulehduksia ja tauteja. lääkäri sanoi vaan ohimennen että osta jotain apteekista mikä tasapainoittaa ph-tasapainoa.mut mä en oikein ymmärrä. olo on kuin olisin ummessa ja välillä hirveää kutinaa...onko kellään kokemusta tällaisesta. voiko mulla sittenkin olla jotain vakavampaa ja lääkäreitä ei vaan kiinnostanu tutkia kunnolla

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä teen jos mul on toi?

Vierailija
2/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu aina tolta silloin kun on ihan tavallinen hiivatulehdus.... Onko myös sellaista kökkäreistä valkosta vuotoa? :D Ja tosiaan kutittaa kamalasti..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten haet siihen apua ja hoitoa. vaivoista voi päästä eroon. ei kannata kauhistella ennen kuin on selvitetty missä vika. voihan se olla yksinkertaisesti vaikka kuivat limakalvot. paha sanoa täältä. mut tsemppiä, kyllä se vielä ohi menee kunhan syy selviää.

Vierailija
4/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että kättä saa vääntää ennenku otetaan vakavasti

joo voihan sitä lääkärille soittaa mutta nolottaa selittää tätä vaivaa

ei mulla oo hiivaa. se tutkittiin. pelottvan paljon pitää yhtä noi oireet ton vulvodynian kanssa. huh huh eikai se muu auta ku lääkäriin mennä.

Vierailija
5/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saatava terveyskeskuslääkäriltä lähete naistentautien erikoislääkärille tms.

Luin jostain lehdestä juuri kesällä vulvodyniasta (vai mikä se nyt oli). Oireesi kuulostavat samantapaisilta. Siihen saa hoitoa, joten kipin kapin lääkäriin.

Vierailija
6/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vulvodynia. Lääkärille ja lähetettä tarkempiin tutkimuksiin, kyllä siihenkin apua on saatavilla!

Mutta itsestään ei helpotu eli ei kannata jäädä peloissaan kotiin.

Vierailija
9/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä tuntuu hyvin vaikealta. Ennen, sanotaan vielä viime syksynä/talvena, ei ollut mitään ongelmaa ja seksiä harrastettiin monta kertaa päivässä jos ja vaikka missä asennoissa. Jossain vaiheessa tuli hiiva, ja sen jälkeen on paikat sattuneet. Hiiva on kyllä hoidettu mutta edelleen sattuu. Emättimen etureunassa tuntuu olevan jokin kipeä alue. Inhottavaa, kun en tiedä, mitä tälle voisi tehdä. Seksielämä kärsii, koska pelkään kipua -> en kiihotu -> sattuu entistä enemmän.