Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi nätti enkelikiharainen poika,

Vierailija
07.08.2012 |

leikkaisitko hänen hiuksensa lyhyiksi jossakin vaiheessa, jossakin iässä, jostakin syystä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat lähti muistaakseni pari vuotiaana. Ajetaan koneella lyhyeksi. Poika on paljon paremman näköinen ilman kiharoita. Näytti ihan nukelta, kun oli ne kiharat. Nyt näyttää komealta, kauniilta pojalta. Ikää on nyt 7 vuotta.

Kauniisiin tai komeisiin kasvoihin sopii mielestäni paremmin lyhyt (ja/tai suora) tukka pojilla ja miehillä. Kiharat ja kauniit kasvot ovat liian imelä yhdistelmä. Meidän pojalla nuo lyhyet hiukset antavat sopivasti särmää ja poika on tosi hyvän näköinen.

Vierailija
22/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en ole koskaan pitänyt enkelikiharoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan anna leikata enkelikiharoitaan, jotka ulottuvat pitkälle selkään. Ei ole koulunsa tai luokkansa ainoa pitkätukkainen poika, mutta tähtää siihen, että hänellä on koulunsa pisimmät hiukset :)

Alkuun vaan annettiin niiden kasvaa, kun ei haluttu tuhlata rahaa turhiin parturikäynteihin. Kerran yritin kyniä sitä poikatukaksi, mutta seuraukset olivat kamalat. Nyt pidempänä sitä on helmpompi siistiä. Mun puolesta lapset saa pitää just sellaset tukat, kun itse haluavat. Ja jos niiden takia kiusataan, niin mä käyn nostamassa metelin sille kiusaajalle ja sen vanhemmille. Ei ketään saa kiusata, mistään syystä.

Vierailija
24/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaisitko hänen hiuksensa lyhyiksi jossakin vaiheessa, jossakin iässä, jostakin syystä?

Saavat itse päättää milloin leikataan, en ajattele, että minä saisin päättää heidän hiuksistaan, niiden pääthän ne on.

Vierailija
25/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt tukka on helpompi pienellä , meillä kun lapset eivät ole tykänneet hieustenpesuta tain harjaamisesta. Tällähetkellä mulla on 4 pitkätukkaa , 10-15-vuotiaita ovat.

Vierailija
26/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempänä leikkasin hyvin lyhyeski, nyt pidän hiukan pidempänä, koska lapsi pystyy jo sen kampaamaan läpi. On kllä edelleen tuskaa, koska kiharta on niin tiukat, jokunen milli.

Vierailija
27/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on yritetty kasvattaa pitemmäksi (tuossa 5-7-vuotiaana), mutta ylimenokausi on niin sietämätön, että pidetään suosiolla suht lyhyenä.

Vierailija
28/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tykkää siitä jatkuvasta kampaamisesta ja takkujen selvittelystä. Tosin nyt kouluikäinen poika haluaa taas pitää tukkansa pitkänä.

Vierailija
29/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluikäisenä normaali poikien tukka

Vierailija
30/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on varmaan pakko, kun poika itse sitä vaatii, sen päähän se on. Mutta onneksi nuo jalkapalloilijat ovat monet aika pitkätukkaisia niin meidänkin poika tunnetaan koulussaan "se poika, jolla on futarin hiukset", niin enemmän tuo huomiostaan nauttii:)

Mutta hiuksia ei leikattu vaikka päästä löytyi täi tuossa toissa vuonna.

Vierailija
31/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla vielä leikattu ja ikää on 8v.

sitten kun lapsi itse haluaa niin leikataan. Minusta hiukset ovat ihanat!

Vierailija
32/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi nätti suoratukkainen poika, leikkaisitko itse hänen hiuksensa lyhyiksi jossain vaiheessa, jossakin iässä, jostakin syystä?

Minulla kaksi kiharatukkaista poikaa, toisen vauvakiharat oli ja meni mutta toisella kiharat on pysyneet myöhempään ikään asti.

Olihan ne söpöt, varsinkin kun minulla itsellä on suorat, eli erikoisuus kai viehätti. Mummoni oli kiharatukkainen, eli sieltä kai kiharuusgeenit tulleet.

Vierailija
33/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei koskaan lyhyeksi sängeksi vaan niin, että aina ylettyy niskassa kiharat lähelle olkapäitä, mutta muuten on siistitty puolin ja toisin. Nyt on 6-vuotias tuleva eskari ja käydään taas vähän siistimässä ennen eskarin alkua.

Vierailija
34/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on paksu kihara tukka. Annoin olla tyttömäisessä polkkatukkamallissa (olkapäille saakka) korkkiruuvikiharoineen tuohon kolmivuotiaaksi, sitten leikkasin sellaisen lookin, mitä näkee pojilla muotikatalogeissa aika paljon. Eli ei lyhyt, muttei pitkäkään... vähän kerroksittain leikattu.

http://www.hm.com/fi/product/01748?article=01748-H

Ihan lyhyeksi tuskin vedän koskaan, kun sitten ne seisovat pystyssä tyyliin hajamielinen professori. Sitä paitsi, tänä kesänä olen huomannut monta kertaa, että pojilla on pidempi tukka taas muodissa... monille liehuu lippiksen alta pitkät kiharat.

Vierailija
35/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana ( :

Kaunis poika - kauniit hiukset. Halusi muutosta ja kyllästyi kun kaikki (etenkin ulkomailla) kehuivat What a beautiful girl ( :

Vierailija
36/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalta lyhensin kiharoita kun ohikulkijat totesi "voi kun kaunis tyttö!" ja pojalla oli ikää 3v. Tajusin vasta sitten että poika näyttää tytöltä. Oli kuitenkin päiväkodissa eikä oltu kiusattu. Lyhensin hieman. Kokonaan leikkasin muistaakseni 4-vuotiaalta sitten lyhyeksi kun pyysi kesätukkaa. Ja kyllä, tulihan siitä kertaheitolla isomman näköinen, selvähän se on.

Tokalta leikkasin vasta lähemmäs 4v kiharat pois kun alkoivat suoristua, näytti vain ohuelta liehulta ne ennen niin kauniit kiharat. Ei sellaisia kannata enää säästellä. Ja siisti iso poika sieltäkin kuoriutui.

Vierailija
37/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on poika menossa ekalle, eikä haluaisi leikata pitkiä hiuksiaan niin millään. Oikeastaan ne ovat ihan kauniit, ja vielä kivanvärisetkin, joten minuakin tulee hiukan harmittamaan kunhan ne loppuviikosta leikataan siihen samaan typerään poikamalliin, joka on kaikilla muillakin.

Vierailija
38/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika hikoaa tolkuttomasti ja tukka on paksu niin olisi ollut kidutusta pitää pitkät hiukset. Lyhyehkölläkin tukalla on usein tyyny ihan märkänä ja herää siihen kesken unien.

Vierailija
39/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raaski leikata, sitten vasta kun/jos itse haluaa.

Vierailija
40/41 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä 3 v leikattu, mutta eivät kauhean pitkät ole, kun ovat kiharat ja lapsi oli pitkään sellainen haituvatukkainen, vauvana ei tukkaa paljon ollut- eivät ole siis mahdottoman pitkiksi ehtineet. Lapsi itse ei halua nyt hiuksia leikattavan. Lapsi saa itse päättää hiuksistaan. Jos äiti saa päättää, ehkä jossain vaiheessa käydään siistimässä vähän, ei ihan lyhyeksi, vaan sellaiseksi pitkähköksi poikatukaksi ( mikä on oikeastaan nytkin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän