P*ska kaaso
Mä olen NIIN pettynyt mun ns. ystävään, jolle uskoin kaason tehtävät!
Nyt on polttarit ja häät ohi, ja tulee vain mieleen, että olimmeko me ystäviä ollenkaan. Polttarit olivat suoraan sanottuna aivan p-rseestä: ensimmäiset kaksi tuntia (!) sain tehdä alakoulun matikan tehtäviä (olen matikan ope). Sen jälkeen menimme kämyseen lähiräkälään kuuntelemaan karaokea, vaikka kaasoni tiesi että vihaan karaokea. En tiedä, oliko koko päivälle mitään muuta ohjelmaa, luultavasti ei, mutten jäänyt pidemmäksi aikaa kuuntelemaan (olimme lähiräkälässä vailla mitään ohjelmaa monta tuntia) ja lähdin kotiin. Edes saunaa tai syömistä ei polttareissani ollut, paha mieli vain jäi.
Häät olivat, jos mahdollista, vielä katastrofaalisemmat, mitä tulee kaasoni käytökseen. Häissä kaasoni järjesti nolaamisleikin huolimatta siitä, että tiesi minun karsastavan niitä. Eipä siinä vielä kaikki: koko juonto-osuutensa kaaso vihjaili häävieraille minulle kiusallisista asioista! Heitti vitsiä kaikkien edessä ylipainostani ja vihjaili vuosia sitten tapahtuneesta pettämisestä suorasukaisesti (luulen, että moni tajusikin asian). Oli "hieman" kiusaantuneet fiilikset kaason juontojen välissä. Miehenihän ei edes tiennyt kaikista syrjähypyistäni (jotka olivat siis vuosia sitten), eli meni hääyö sitten näitä vanhoja selvitellessä.
Päätin pyhästi häiden jälkeen, etten enää ole missään tekemisissä kaasoni kanssa. Tänään puhelin soi, ja toivoin kaasoni soittavan anteeksipyynnön nimissä. Ja kattia kanssa! Vaati minulta rahaa, koska polttareideni järjestämiseen sitä oli mennyt niin paljon! Siis niihin matikantehtäviin ja lähiräkälään kai!!
Mä olen niiiiin vihanen, ettei ole tosikaan! Terkkuja vaan ex-ystävälle, jos palstaa luet.
Kommentit (29)
Oikein sulle, ei kannattais naimisiin mennä jos on h.....a
Vai 2 tuntia sait tehdä matikan tehtäviä polttareissasi, ja vielä teit sen kokoajan? Joopa joo ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap mikä on tilanne?
Erosivat 11 vuotta sitten
Siis ei juma siis oliko ne pettämiset tapahtunut tämän nyt naimisiin menneen miehesi kanssa suhteessa?!
Olisin kyllä miehenäsi nostanut kytkintä samantien.