Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*ska kaaso

Vierailija
07.08.2012 |

Mä olen NIIN pettynyt mun ns. ystävään, jolle uskoin kaason tehtävät!

Nyt on polttarit ja häät ohi, ja tulee vain mieleen, että olimmeko me ystäviä ollenkaan. Polttarit olivat suoraan sanottuna aivan p-rseestä: ensimmäiset kaksi tuntia (!) sain tehdä alakoulun matikan tehtäviä (olen matikan ope). Sen jälkeen menimme kämyseen lähiräkälään kuuntelemaan karaokea, vaikka kaasoni tiesi että vihaan karaokea. En tiedä, oliko koko päivälle mitään muuta ohjelmaa, luultavasti ei, mutten jäänyt pidemmäksi aikaa kuuntelemaan (olimme lähiräkälässä vailla mitään ohjelmaa monta tuntia) ja lähdin kotiin. Edes saunaa tai syömistä ei polttareissani ollut, paha mieli vain jäi.

Häät olivat, jos mahdollista, vielä katastrofaalisemmat, mitä tulee kaasoni käytökseen. Häissä kaasoni järjesti nolaamisleikin huolimatta siitä, että tiesi minun karsastavan niitä. Eipä siinä vielä kaikki: koko juonto-osuutensa kaaso vihjaili häävieraille minulle kiusallisista asioista! Heitti vitsiä kaikkien edessä ylipainostani ja vihjaili vuosia sitten tapahtuneesta pettämisestä suorasukaisesti (luulen, että moni tajusikin asian). Oli "hieman" kiusaantuneet fiilikset kaason juontojen välissä. Miehenihän ei edes tiennyt kaikista syrjähypyistäni (jotka olivat siis vuosia sitten), eli meni hääyö sitten näitä vanhoja selvitellessä.

Päätin pyhästi häiden jälkeen, etten enää ole missään tekemisissä kaasoni kanssa. Tänään puhelin soi, ja toivoin kaasoni soittavan anteeksipyynnön nimissä. Ja kattia kanssa! Vaati minulta rahaa, koska polttareideni järjestämiseen sitä oli mennyt niin paljon! Siis niihin matikantehtäviin ja lähiräkälään kai!!

Mä olen niiiiin vihanen, ettei ole tosikaan! Terkkuja vaan ex-ystävälle, jos palstaa luet.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö ollut tajunnut ennen kuin pyysit tätä ihmistä kaasoksesi, ettei hän pidä sinusta, tai on jostain hyvin vihainen?

Vierailija
2/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin luultavastikin teidän häissä! :) Onnea joka tapauksessa ja unohda koko urvelo. Kivat häät ne muuten oli, vaikka vähän erikoista kieltämättä kaason käytös olikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin luultavastikin teidän häissä! :) Onnea joka tapauksessa ja unohda koko urvelo. Kivat häät ne muuten oli, vaikka vähän erikoista kieltämättä kaason käytös olikin!

Vierailija
4/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomessa.

Olen miettinyt kaason käytöstä, josko hän on minulle jostain ollut vihainen, mutta mielestäni sellainen ei silti oikeuta pilaamaan toisen tärkeintä päivää elämässä. En tiedä onko sillä sitten tekemistä, että kaaso on viime aikoina viihtynyt hyvin mieheni ex:n kanssa, jolle ero miehestäni on vieläkin paha paikka ja joka minusta ei todellakaan pidä.

Vierailija
5/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilata toisen yksi tärkeimmistä päivistä! :(

Vierailija
6/29 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuolla tavoin normaalit aikuiset ihmiset käyttäydy.

Minut pyydettiin kaasoksi veljeni häihin, vaikken edes tunne tulevaa rouvaa hirvittävän hyvin. Viimeistään nyt on hyvä syy alkaa tutustua, että osaan järjestää mieluisat polttarit ja hääohjelmat. Ei tulis kuuloonkaan, että morsian ei viihtyisi omissa juhlissaan.

Vierailija
7/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samat fiilikset, ei sentään noin paskasti mennyt. Mun kaaso räyhäs mulle vieraiden kuullen häissä, piti omituisen puheen missä oli vaan noloja asioita ja järjesti nolausohjelmaa , vaikka olin nimenomaan pyytänyt että "ei mitään noloa". Ei huvittaisi enää koskaan olla missään tekemisissä kaason kanssa. Parempi kai kuitenkin että mies on hyvä ja kaaso paska kuin toisin päin, vai mitä? ;)

Ja ihanat häät meillä oli kaasoa lukuunottamatta!

Vierailija
8/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että ajattelit itse pyytää kaasolta korvauksia pilalle menneistä häistä.

Vierailija
9/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasosihan on naimaton, eikös niin? Ja sinä, hänen ylipainoinen kaverinsa, pääsit naimisiin. Ja olet vielä pettänytkin, ja silti pääsit naimisiin. Vähemmästäkin sitä nainen katkeroituu. Täytyihän sitä nyt edes yrittää, että saisi suhteenne poikki.

Mutta vakavasti ottaen, sait mitä kerjäsitkin. Petit, ja nyt kaikki tietävät siitä. Ole vihainen ihan vain itsellesi.

Vierailija
10/29 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut mitään aikaisemmin? Kaunaa, ilkeilyä yms? Siis onko tuo kaaso näytellyt sun ystävää tähän asti?

Noloa tietysti myös sinulle, mutta itsestään tuo narrin teki. Ei varmasti hänen tarvitse enää koskaan olla kenenkään kaasona, uskon että hänen tuttavansa oppivat kerrasta.

Vierailija
11/29 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. mukamas kertoilee, miten on syrjähypellyt ja varastanut uudenkin miehensä!

Vierailija
12/29 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen NIIN pettynyt mun ns. ystävään, jolle uskoin kaason tehtävät!

Nyt on polttarit ja häät ohi, ja tulee vain mieleen, että olimmeko me ystäviä ollenkaan. Polttarit olivat suoraan sanottuna aivan p-rseestä: ensimmäiset kaksi tuntia (!) sain tehdä alakoulun matikan tehtäviä (olen matikan ope). Sen jälkeen menimme kämyseen lähiräkälään kuuntelemaan karaokea, vaikka kaasoni tiesi että vihaan karaokea. En tiedä, oliko koko päivälle mitään muuta ohjelmaa, luultavasti ei, mutten jäänyt pidemmäksi aikaa kuuntelemaan (olimme lähiräkälässä vailla mitään ohjelmaa monta tuntia) ja lähdin kotiin. Edes saunaa tai syömistä ei polttareissani ollut, paha mieli vain jäi.

Häät olivat, jos mahdollista, vielä katastrofaalisemmat, mitä tulee kaasoni käytökseen. Häissä kaasoni järjesti nolaamisleikin huolimatta siitä, että tiesi minun karsastavan niitä. Eipä siinä vielä kaikki: koko juonto-osuutensa kaaso vihjaili häävieraille minulle kiusallisista asioista! Heitti vitsiä kaikkien edessä ylipainostani ja vihjaili vuosia sitten tapahtuneesta pettämisestä suorasukaisesti (luulen, että moni tajusikin asian). Oli "hieman" kiusaantuneet fiilikset kaason juontojen välissä. Miehenihän ei edes tiennyt kaikista syrjähypyistäni (jotka olivat siis vuosia sitten), eli meni hääyö sitten näitä vanhoja selvitellessä.

Päätin pyhästi häiden jälkeen, etten enää ole missään tekemisissä kaasoni kanssa. Tänään puhelin soi, ja toivoin kaasoni soittavan anteeksipyynnön nimissä. Ja kattia kanssa! Vaati minulta rahaa, koska polttareideni järjestämiseen sitä oli mennyt niin paljon! Siis niihin matikantehtäviin ja lähiräkälään kai!!

Mä olen niiiiin vihanen, ettei ole tosikaan! Terkkuja vaan ex-ystävälle, jos palstaa luet.

Oli hyvä että pettämisesi tuli julkisuuteen. Miehesi ansaitsee parempaa kuin sinut. Sinä oikeasti tulet valittamaan siitä että totuus tuli ilmi? Nyt muutkin tietävät millainen olet

Vierailija
13/29 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän perusteella sinun pitäisi itse katsoa peiliin ja kantaa vastuusi. Miksi menit pettämään? Pettäminen on aina varma tapa pilata avioliitto. Mies edellyttää uskollisuutta ja sen puuttuminen vain aiheuttaa mustasukkaisuutta. Totuus tulee aina ilmi jollain tapaa.

Vierailija
14/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap myönnän etten täysin onnistunut, mutta miksi et kerro mielipidettäsi minulle suoraan?

Vierailija
15/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis matikan ope? Miten niitä kaloja (matikkahan on kala) opetetaan?

Matikanope opettaisi lapsia ja nuoria. Matematiikkaahan se oikeasti on, matikka on hellittelynimi ko. aineelle.

Vierailija
16/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nolo. Saiko mies tietää syrjähypyistäsi? Niissähän ei mielestäsi ole mitään väärää.

Vierailija
17/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on vahva mielipide pettämisistäsi, näkee että tekosi varjostaa avioliittoa ja siksi näki kaason tehtävän hyvänä tilaisuutena "kostaa" tekosesi. Tai on muuten sinulle vihainen ja katkera jostain. Oli miten oli, ei tuo ystävyyttä ole teidän välillänne.

Vierailija
18/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tender kirjoitti:

Kyllä tämän perusteella sinun pitäisi itse katsoa peiliin ja kantaa vastuusi. Miksi menit pettämään? Pettäminen on aina varma tapa pilata avioliitto. Mies edellyttää uskollisuutta ja sen puuttuminen vain aiheuttaa mustasukkaisuutta. Totuus tulee aina ilmi jollain tapaa.

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
19/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrititkö huomauttaa asiasta polttareissa?

Vierailija
20/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksu ja petollinen hupakko miksi siitä loukkaantuu että joku tuo asian esille? Miesparka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä