Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu joutunut turvautumaan sivupersooniin

Vierailija
07.08.2012 |

kestääkseen elämäänsä? Ymmärrän että oikeassa dissosiaatiohäiriössä ihminen ei tiedosta olevansa sivupersoonan "vallassa", eli toisin sanoen en väitä että minulla on "oikeita" sivupersoonia. Mutta kyllä tää jonkunlainen sivupersoonahäiriön karvalakkimalli varmaan on... Lähinnä mietietyttää että sekoitanko tällä oikeasti pääni. En tiedä kuka tai mikä minun pitäisi olla että elämäntilanteeni olisi tällä hetkellä kestettävissä. Joten olen monia ihmisiä. Juuri tällä hetkellä olen 50-luvun amerikkalainen kotirouva Madge, joka on puunannu kotinsa tiptop-kuntoon miehen töllöttäessä televisiota. Töissä olen toinen hahmo. Puhelinkommunikaatiota varten minulla on reipas ja iloinen reseptionisti. Nyt kun kuulen mieheni nousevan sohvalta, ryhtini lysähtää ja minusta tulee Liu Tsiu Tsiu, pieni kiinalainen sisäkkö jostain 1500-luvulta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa kokemuspohjainen blogi dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä, niin täältä löytyy: https://kuudesmina.wordpress.com/2016/06/14/pohjalta-noustaan-syttyvia-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme