Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette usko, kuinka outoa on kun lopetettiin "salarakkaan" kanssa yhteydenpito.

Vierailija
07.08.2012 |

Pari vuotta mennyt, että ollaan oltu 2-7 kertaa viikossa sähköpostiyhteydessä ja nähtykin aina silloin tällöin viimeisen 8 kk aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain synttärionnitteluja laitetaan. Mies tuntuu sellaiselta, että ei naisten perään itke. ap

Vierailija
2/5 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu oikein tasapuolisia tässä suhteessa, kun mun piti tehdä aina isompia "uhrauksia" ja valehteluja, että tavattiin yms. Aikani asiasta miehelle huomautin, niin hän oli myös sitä mieltä, että laitetaan homma ainakin tauolle tässä vaiheessa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut yhteydenpidon monta kertaa tai siis jompikumpi. Vähintään puoli viikkoa menee oudossa ikävän, harmin, kiukun ja mustasukkaisuudensekaisessa tunteessa. Sitten helpottaa. Parin viikon päästä viimeistään tulee toiselta soitto. Lopetuksen jälkeen on päädytty seksiinkin muutama kerta.

Salasuhteen aloitus on paljon helpompaa kuin lopetus.

Vierailija
4/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voittekin mennä seuraavaan ketjuun haukkumaan pettäjämiehiä.

Vierailija
5/5 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu oikein tasapuolisia tässä suhteessa, kun mun piti tehdä aina isompia "uhrauksia" ja valehteluja, että tavattiin yms. Aikani asiasta miehelle huomautin, niin hän oli myös sitä mieltä, että laitetaan homma ainakin tauolle tässä vaiheessa. ap

Se toinen mies käyttää teitä vaan panopuuna. Ei se teistä välitä paskaakaan. Ottaa yhteyttä kun haluaa taas panna. Tuo on vielä sairaampaa kuin se että olisitte rakastunut toisiinne. Mutta nyt te olette ainoat jotka olette rakastuneita. Samalla että olette vain panopuita niin olette myös pettureita ja valehtelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän