xlnt model search kisassa on paljon suloisia pullukoita!
Kommentit (28)
tuo ei oo 44 kokoa nähnytkään :D
On tuolla nyt kauniimpiakin isoja naisia kuin Pipsa!
T: Itsekkin lihava
tuo ei oo 44 kokoa nähnytkään :D
On tuolla nyt kauniimpiakin isoja naisia kuin Pipsa!
T: Itsekkin lihava
Miksi hän on kisoissa mukana? "Jos kokosi on 44+ ja muotosi naiselliset"... noh, ehkä ei oo nainen ollu paikalla silloin kun luetunymmärtämistä jaettiin...
Mutta tuutoin täytyy kyllä myöntää, että myös isoissa ihmisissä löytyy todella kauniitakin ihmisiä, wautsi :)
Joo jotkut tunkee mukaan pullukka kisaan vaikka eivät ole pullukoita. =(
enkä ihmettele tuon blogistinkaan suosiota, ainakin sen perusteella mitä blogia olen lukenut. Tuomaristo varmasti valitsee jonkun hoikan ja nätin malliksi.
mukana laihoja, todella lihavia ja kaikkea siltä väliltä, nuoria ja viisikymppisiä... ei ole helppoa valita noista.
Joo jotkut tunkee mukaan pullukka kisaan vaikka eivät ole pullukoita. =(
Ja osa niistä ruipeloista joiden koko ei ole taatusti 44+ on saanut vielä paljon ääniä...
kuka noista on laiha ruipelo? Extra large kokoa kuvien perusteella jokainen enkä nyt sano pahalla kun itsekin olen samaa kokoa.
kuka noista on laiha ruipelo? Extra large kokoa kuvien perusteella jokainen enkä nyt sano pahalla kun itsekin olen samaa kokoa.
Olen itse kokoa 38/40 ja osa naisista oli minua laihempia. Miksiköhän ovat tuonne tupanneet, eivätkö tosiaan lukeneet mihin osallistuivat?
Sirje Sepp, Tiia Turpeinen, Niina Leinonen, Janika Heikkilä, Iida Saarivuori, Merja Lehtonen.
mies jolla peruukki
Sirje Sepp, Tiia Turpeinen, Niina Leinonen, Janika Heikkilä, Iida Saarivuori, Merja Lehtonen.
miksi tuo blogisti johtaa,yksi isoimpia joukossa,tuolla olisi paljon sievemmän näköisiä joukossa..
Tuolla oli joukossa yksi todella laihakin ihminen,kuis nyt silleen eksytty kisaan jossa etsitään koon 44 -> mallia.
-Tiia Lassila - todella kauniit piirteet ja suloinen, sopusuhtainen
-Eija-Paula Viianen - nätti, tosi söpö hymy, kivat kropan mittasuhteet kuvan perusteella
muita?
on rohkeita naisia kun uskaltaa laittaa nimensä kanssa kuvat. ääneni annoin pipsalle koska tullut tutuksi blogista.