Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on luovuttanut spermaa naispareille

Vierailija
07.08.2012 |

Vauvojakin on syntynyt.

Me olemme naimisissa ja meilläkin on lapsia.

Mitä mieltä olette asiasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on ominaisuuksiltaan sitte aika ihgu ku kelpaa...

Terve, älykäs, lahjakas, komea?

Vierailija
2/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tavallisen komea mies.

Haluan vaan tietää mielipiteitä, kun asia tuntuu joissain ihmisissä herättävän pahennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran epäluottavainen tätä nykyä, että en varmaan suostuisi kuin klinikan kautta (olisin sitten kuvitteellisesti mikä osapuoli tahansa).

Vierailija
4/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukilla luovutti.

Terveysasiat on huomioitu, mies on käynyt seksitautitesteissä ja muthan on testattu äitiysneuvolassa. Ja muita kumppaneita meillä ei ole.

Musta on ollut ihanaa seurata yhden naisparin onnea, vauva on heille todella rakas ja tärkeä. Olen iloinen, että saan olla mukana auttamassa, tuen miestäni täsä asiassa täysin.

Vierailija
5/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos on valehdellut pituutensa ja on ihan susiruma äijänköriläs ;)

Vierailija
6/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään voisi valehdella, kun on tavannut kaikki naiset ihan henkilökohtaisesti. Ei sitä muumimukia postin kautta lähetetä, vaan annetaan kuppi naiselle käteen...

Vierailija
7/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpäs tuossa nyt moraalitonta olisi. Onhan samaa sukupuolta olevien lapset tutkitustikin keskimäärin onnellisempia ja paremmin kehittyneitä kuin heteroiden.

Ei siinä kyllä olisi edes millään kehdannut ystäväpariskunnan esittämästä pyynnöstä kieltäytyä kun voi vaan kuvitella miten paljon rohkeutta tuollainen vaatii. Minulla ei tosin ole vaimoa, enkä omiakaan lapsia halua kasvatettavaksi, joten näiden mielipiteestä ei tarvitse välittää.

Vierailija
8/8 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minua noissa naispareissa on hämmentänyt, on se että heitä ei ole kiinnostanut isän henkilöllisyys juurikaan. Viimeksi mieheni yritti puhua muutamasta perinnöllisestä vaivasta (ei sairauksia, mutta kuitenkin) ja naiset suunnilleen raivostuivat. Olivat kiinnostuneita vain vauvasta.