Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elloksen mainosposti!!!! Aaaargh!

Vierailija
07.08.2012 |

Onko mitään keinoa kieltää Ellosta lähettämästä mainospostia jopa 2-3 kertaa viikossa? Mainoksia en koskaan edes katso vaan netistä etsin tuotteet.

Yleensä vielä asiakkaan kaikki tiedot sähköpostiosoitetta myöden on painettu ainakin kahteen kertaan pieneenkin mainokseen. Hermo menee moisen häiriköinnin takia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa joku posti-Robinson, jolla voi kieltää osoitteellista mainontaa. Ellos pahimpana spämmiterroristina ei tietenkään ole mukana palvelussa.

Vierailija
2/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin sähköpostia Elloksen asiakaspalveluun ja pyysin olemaan lähettämättä mitään paperisia mainoksia. Hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä, just heitin sen paksun kataloogin suoraan paperinkeräykseen, kun ensin otin muovin pois.

Vierailija
4/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on puhelinnumero, jonne voi soittaa. Ei ole tullut sen jälkeen. Ja varmistat, että ymmärtää, että et halua yhtään mitään postia.

Vierailija
5/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyysin lopettamaan postin lähettämisen. Asia hoitui sillä. Periaatteessa saman olisi voinut tehdä omissa asiakastiedoissa netissä, mutta siihen ilmestyi joka yrityksellä joku virheilmoitus.

Mainospostia ei ole tullut pariin vuoteen, vaikka olen tilannut aina silloin tällöin.

Vierailija
6/17 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta meille tulee joka päivä pizza-, kebab- yms mainoksia. JOKA PÄIVÄ. Ovessa on lappu "ei mainoksia". AAAAAAARGH. Siinä oli pitkään lisäksi sellainen A3 uhkauslappu, tyyliin "yksikin mainos vielä ja ilmoitan poliisille" tms, silloin ei tullut yhtään mainosta. Eli suomea ne jakajat osaavat kyllä lukea. Mutta pitääkö olla sellainen jumalaton uhkauslappu?! Kiva kun kaikki tutut nauraa, kun tulevat kylään... :) Mutten viitsisi sellaista turhaa paperintuhlaustakaan: heittävät mainoksen luukusta sisään ja me saman tien roskiin. Emme ole koskaan tilanneet mitään pizzoja tai kebabeja, olemme kotiruoan ystäviä ja intohimoisia kokkeja... Pitäisikö marssia sinne ravintolaan asti meuhkaamaan tms?

Vierailija
7/17 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt laitoin asiakaspalveluun viestiä syyskuussa ja he lupasivat lopettaa niiden lähettämisen. Soitin sinne marraskuussa ja sama lupaus. Ja taas laitoin viestiä että nyt jumankauta se loppuu kun vieläkin tulee kielloista huolimatta. Joojookohta oli vastaus. Suoraan sanoen aivan paska firma. Pysykää kaukana.

Vierailija
8/17 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 11:41"]

Onko mitään keinoa kieltää Ellosta lähettämästä mainospostia jopa 2-3 kertaa viikossa? Mainoksia en koskaan edes katso vaan netistä etsin tuotteet.

Yleensä vielä asiakkaan kaikki tiedot sähköpostiosoitetta myöden on painettu ainakin kahteen kertaan pieneenkin mainokseen. Hermo menee moisen häiriköinnin takia.

[/quote]

Olen 100% samaa mieltä. Koko ajan tulee mainoksia ja tosiaan kun osoitteet ovat moneen kertaan niin täytyy repiä ne pois. Olen kans miettinyt samaa että mailimainokset riittäisi.

Vierailija
9/17 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi jota ottaa päähän sä hillitön spämmäys.

Vierailija
10/17 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 15:44"]

Itse lähetin sähköpostia Elloksen asiakaspalveluun ja pyysin olemaan lähettämättä mitään paperisia mainoksia. Hyvin on toiminut.

[/quote]

Näin, tämä tuntuu toimivan oikein hyvin.

Vierailija
11/17 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hupaisaa huomata, että sen jälkeen kun kielsin mainosten lähettämisen, ei ole asiakastiedoissani enää ollenkaan tarjouksia. Löytäähän niihin toki koodeja googlella sitten, joten mielummin näin.

Vierailija
12/17 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 8 viestin mainos jonkun hjuumoria vai onko robotit liikkeellä?

Vierailija
13/17 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään asiaa, mistä te ette valittais?

Vierailija
14/17 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää tämä sama ongelma

Vierailija
15/17 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsytti muakin. Lopetin koko Ellos-asiakkuuden.

Vierailija
16/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli aikanaan näitä mainoksia suuret määrät ja olin yhteydessä Ellokseen. Heiltä tuli vastaus, että jos haluan postista eroon, asiakkuus täytyy lopettaa samalla. En oikein käsittänyt logiikkaa mutta lopetin sitten asiakkuuden. Nyt vuosien päästä mainoksia on alkanut taas tulla. Elloksen mukaan ei johdu heistä?

Vierailija
17/17 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että mainoksia alkoi tulvia postilaatikkoon kun lopetin tilaamisen Ellokselta.
Pari kuukautta sitten tein taas tilauksen vuosien tauon jälkeen ja kas kummaa, mainostulva loppui. Eli siinä syy.