Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde apua ?

Vierailija
07.08.2012 |

Olen seurustellut samaisen miehen kanssa 3vuotta. Ihana mies kaikin tavoin. Juuri sellainen kiltti tohvelisankari jonka tälläinen tempperamenttinen nainen tarvitsee. Mutta tulipahan sitten petettyä kännipäissään miestä hänen parhaan kaverin kanssa.. Olen itse tullut petetyksi ja olen se joka ehkä viimeiseksi voisi jotakuta pettää. No tulipahan se sit tehtyä. Ja tuskat oli niin kovat etten pystyny salaamaan sitä mieheltäni. Kerroin noin parin päivän jälkeen että mitä tein. Mies oli pettynyt mutta antoi anteeksi. Jatkettiin seurustelua kuin mitään ei olisi tapahtunut. No jotenkin ihastuin tähän poikaystävän ystävään jonka kanssa tuli käytä ängyssä ja tuli tapailtua salaa pari kertaa. Mitään ei sinäänsä tapahtunut jossei sitä että lasketa että hän runkkasi edessäni ja suuteli minua yms. Muuta kosketelua. Kerroin että en halua satuttaa poikaystävääni enempää. Olemme vain ystäviä tämän poikkiksen kaverin kanssa nykyään. Ihan kun kadulla nähdään tulee sanottua hei.

Siitä on nyt puolisen vuotta. Melkein kohta vuosi pettämisestä. Menyt ihan hyvin. Aina välillä tulee ajateltua "pettäjä-poikkiksen-kaveria" ja kuinka hyvää ja mahtavaa seksiä meillä oli. Noh.. Seksi ei luista nytten kotona. EI ole luistanut pariin kuukauteen. Minua ei himota. SAmat vanhat kuviot. Tiedän suunnilleen montako minuuttia ja sitten homma oli siinä. Ei kiinnosta enään vaikka suhteen alussa pantiin kun aropuput! Mies on ihana enkä löydä varmaan yhtä kilttiä miestä mistään. Mutta viime aikoina käynyt mielessä useasti jos eroaisi ja eläisi vähän elämäänsä. Rellestäisi miesten kanssa ja sais seksiä ja kaikkea. Myöhemmin sitten vasta asettuis aloilleen.. Onhan tässä koko elämä edessä kun kakskymppisiä ollaan. Mutta mietityttää kestääkö suhde kunseksikään ei enään luista ja naisella muut miehet mielessä kun kainalossa on kultakimpale enkä sitä tajua. ?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänen arvoisensa ja on todella epäreilua jos joutuu kanssasi yhtään ylimääräistä viettämään.. Mitä pidempään aikailet, sen vaikeammaksi homma menee!

Onneksi olette vielä noinkin nuoria, ei lapsia ilmeisesti, ei yhteistä lainaa yms. Niin pitäisi käydä "helposti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla