Tänään ABC:llä nähtyä
Olin tänään aamupäivällä ABC:lla lounaalla. Lounashetkestä jäi kuitenkin mieleen se, kun paikalle tuli nuoripari ehkä 3-4 vuotiaan poikansa kanssa. Pöydässä istuessani kuulin, kun vanhemmat jättivät lapsen kahvion puolelle leikkimään, sillävälin kun he itse kävivät huoltoaseman toisella puolella kaupassa. Vanhempien poistuttua kauppaan, lapsi alkoi heti riehumaan kahvion puolella. Ensin tämä otti kahvion linjastolta pari munkkia, ja alkoi sitten syömään niitä linjaston alla. Tämän jälkeen lapsi yritti ottaa pillimehua, muttei onneksi ylettynyt siihen asti. Vasta kun lapsi kurkotteli karkkiastiaa, myyjä puuttui tähän. Myyjä tietenkin huomasi puoliksi syödyt munkit, ja yritti kysyä lapselta tiukasti tämän vanhemmista. Lapsi alkoi itkemään hysteerisesti, ja pian vanhemmat saapuivatkin paikalle kaupasta. Vanhemmat suhtautuivat lapsen sotkemiseen välinpitämättömästi, ja olivat pöyristyneitä kun heidän lapsensa oli itkemässä. He poistuivat heti, vaikka nuori myyjä yritti selittää lapsen tekemistä vahingoista.
Kysyn vain, että missä on kasvatus nykypäivänä. Ei minun nuoruudessani ollut tälläistä.
kaupasta ottamaansa purkkaa vuonna -74 tai jotain.
Oli ehkä 3v, hänet oli lähetetty kauppaan ostamaan maitoa.