Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies perui lomansa!

Vierailija
07.08.2012 |

Ehdotti alunperin reissua, mutta suuttui, kun yritin kysellä kustannuksia, koska mulla ei ole tällä hetkellä varaa kovin kummoiseen reissuun ja sanoin, että mun puolesta voidaan lomailla kotonakin. Nyt mies on tehnyt viikon ajan joka päivä töitä, koska hänen mielestään kotona ei voi pitää lomaa. Laittoi asian mun syyksi, koska kuulemma valitan koko ajan, vaikka nimenomaan olen yrittänyt olla sanomatta liian negatiivisesti mistään, koska tiedän, ettei mies osaa ottaa kritiikkiä. Ilmoitti sitten pitävänsä lomansa joskus, kun "siitä on hänelle hyötyä".

Eli oman perheen kanssa ei voi viettää aikaa, jos ollaan kotona. Toissapäivänä viimeksi sanoin, että varataan vaan reissu, mutta mun pitää tietää kustannukset ja aikataulu, että voin hoitaa lemmikeille hoitopaikan, mutta nyt sekin on jotenkin väärin multa, koska mies ilmoitti, ettei häntä kiinnosta eläinten kohtalo ollenkaan ja kuulemma mä nyt jotenkin ilmaisin, etten halua lähteä. Wtf?

Suututtaa, itkettää...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun mies voi aika vapaasti päättää omat lomansa.

Ja joku muu kysyi leikkimisestä: omien sanojensa mukaan kyllä leikkivät, mutta kotona tai omalla pihalla. Usein mies kuitenkin tekee samalla töitä, tai ainakin on tietsikka auki. Puistoon ei lähde.

Lemmikit on mun. Vanhempi koira on ollut ennenkuin muutettiin yhteen. Ennen mies auttoi jonkun verran, mutta viime vuonna ilmoitti, ettei lemmikit kuulu toimenkuvaan.

Lienee sanomattakin selvää, että meidän suhteessa olis paljon korjattavaa, mutta en tiedä mistä aloittaa, kun mies ottaa nykyisin kaiken keskustelun kritiikkinä ja sen jälkeen kääntää kaikki asiat mun syyksi. Kuten nytkin. Yleensä ollaan lomalla "hyviä" eli ei riidellä tms, mutta nyt näköjään sekään ei enää päde. Tai tietty joo, kun kotona ei voi lomailla... *huokaus*

Ap

Vierailija
22/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan uskalla sanoa sitä.

Ehkä sitä kaduttaa, kun tuli perustettua perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä se kuitenkin tuosta pienestä välittää. Leikkii kyllä ja touhuaa, mutta tosiaan kotioloissa. Sanoi kyllä myös, että lähtee lapsen kanssa kahdestaan reissuun, kun mä en nyt kuulemma halua.

Mä en vaan ymmärrä miehen ajatuksenjuoksua tai joo, osin ymmärrän, mutta en sitä, ettei asioista voi puhua. Tajuan kyllä, että mies oli suunnitellut reissua innoissaan, mutta en tajua sitä, että pitää noin verisesti suuttua siitä, että pitäisi kertoa toiselle tarkka suunnitelma. Mä en ole missään vaiheessa sanonut, etten halua lähteä, olen vain todennut, että mulla on rahat vähissä ja oman loman järkkääminen on ollut vähän hankalaa. Mies ottaa kaiken negatiivisena, vaikka viimeksi eilen sanoin, että varataan nyt se reissu, kun mies taas katseli laiva-aikatauluja, mutta että mun pitää vaan saada ajat niin saan koirille hoitajan.

Mä en vaan tiedä mitä ja miten mun pitää enää sanoa, ettei se ota kaikkea negatiivisena!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi