Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheelliset av:naiset, häiritseekö jos tiedätte miehenne

Vierailija
02.09.2012 |

flirttailee työpaikallaan naiselle/naisille. vaikka mitään ei tapahtuisi tuntuisiko ikävältä jos se olisi jatkuvaa ja mies olisi selvästi ihastunut...jos näkisit tilanteita joskus itse esim käydessä miehen työpaikalla tai se kävisi muuten ilmi. yrittäisitkö puuttua tilanteeseen.. onko siis väärin varatulta mieheltä lirkutella muille edes huumorimielessä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä sanoisin miehelle suoraan. Jos miehellä on tarvetta mielistellä naisia, se kertoo että hänellä on surkea itsetunto ja että hän janoaa huomiota, jota ei koe saavansa tarpeeksi sinulta.

Vierailija
2/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä häiritsis.

vaikken mikään ylimustasukkanen olekkaan.

saattaahan tuo flirttailla,mene ja tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häritsisi ja hävettäisi miehen puolesta.

Vierailija
4/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, jos se on siistiä ja viatonta, mutta ei heidän kanssa, joita tapaa säännöllisesti tai tietää tapaavansa uudestaan.

Vierailija
5/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun en ole itse todistamassa. Flirtti piristää päivää, eli siinähän sitten flirttailee. Pitkässä parisuhteessa erinäisiä ihastumisia ja kiinnostumisia tulee väistämättä matkan varrelle, mutta ne tulevat ja menevät samaa tietä, ei minun tarvitse niistä tietää tai niitä murehtia.

Vierailija
6/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppuutella työkaverin yletöntä huomiota, varattu mies. on jotenkin turn off sellainen pelimies

Vierailija
7/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehka haittas kun olin nuorempi ja epavarmempi

Vierailija
8/8 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on erittäin naisvaltaisessa työpaikassa ja on sosiaalinen ja iloinen ihminen, ja juttelee kaikenlaista naisten kanssa päivän aikana. Ei nyt mitään baariflirttailua harrasta mutta kuitenkin huomioi ihmisiä sillä tavalla, mitä toiset varmaan pitävät flirttailuna. Ja luultavasti on joskus ihastunutkin, minä ainakin olen ihastunut meidän 10-vuotisen suhteen aikana lukemattomia kertoja.

Mutta siis ei haittaa, kiva että on viihtyisä työilmapiiri enkä oleta että mies nyt 24/7 ihan vain minusta haaveilee. Luotan häneen ihan täysin. Itsekin tykkään jutella työpäivän aikana mukavien meisten kanssa ja muutenkin minulla on miestuttuja joiden kanssa on kiva rupatella. Ja mikä sitten on flirttailua, itse en ole sellainen tyyppi että harrastaisin missään tilanteessa mitään tuhmia juttuja ja leikillään vihjailua, mutta jos flirttailuna pidetään sitä että juttukumppani huomaa että viihdyn hänen seurassaan, niin varmaan sitten flirttailenkin.