Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppuu iltaisin karkin ja sipsin mässytys...mutta mitä tilalle???

Vierailija
06.08.2012 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just söin sipsejä. Taas.

MUTTA mä en koskaan syö paljoa kerralla. Kai se pointti on siinä.

Vierailija
22/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä jos et söisi yhtään mitään illan viimeisen aterian jälkeen? Kokeile, miten kiva on herätä aamulla nälkäisenä ja syödä kunnon aamiainen sen sijaan että on mussuttanut itsensä illalla turvoksiin.

Siihen oppii, vaikka vaikeaa on aluksi.

Jos on ihan kohtuuton ajatus niin kaloritonta mehukeittoa, juureksia, marjoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipä?

Miks on ylipäätänsä pakko napostella jotain. Se naposteluhan itsessään on jo epäterveellistä. Säännölliset ateriarytmit sen sijaan ei.

Vierailija
24/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap.

Mutta painiskelen itse tuon kanssa että mässään illalla kaikkea. Laitan lapset nukkumaan ja sitten on hetki omaa aikaa. Mihinkään en pääse, telkkarin eteen ja koneelle. Kaipaan jotain. Aikuista ihmistä, yh.lla sitä ei ole.

Sitten sitä sortuu mässäyttelemään. Kyse ei ole nälästä, vaan totutusta tavasta, jostain millä täyttää omaa yksinäisyyttään.

Eihän tupakoinnin lopettajallekaan sanota, että "en ymmärrä miksi pitäisi polttaa tai sen tilalle ottaa mitään muuta, lopetat vaan ja siinä se. Minäkään en tupakoi koskaan, ja katso nyt miten hoikka ja hyvävointinen olen. "

Iltamässyttelyn lopettaminen ei ole niin yksinkertainen, totutun tavan lopettaminen. Jos on tilalle saatava jotain, niin sitten näin ja se jotain voisi olla vaikka ne porikkanatikut tai kurkkutikut ja dippi, jonka voi myöhemmin jättää pois. Ei kyse ole nälästä eikä iltapalasta, vaan napostelusta. Se pitäisi nyt vaihtaa terveellisemmäksi.

Vierailija
25/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tapa tuo että pitää koko ajan syödä jotain. Opettele pois siitä, ei ole hyvä esimerkki lapsillekaan. Me syödään päivällinen seitsemän kahdeksan välillä eikä sen jälkeen mitään.

Ei pahalla, mutta se, mitä te teette, ei välttämättä päde kaikkiin. Itse en pärjäisi millään, jos seitsemän aikaan söisin päivän viimeisen aterian.

Ja eikä tässä nyt varsinaisesti ollutkaan kyse siitä, että pitäisi koko ajan napostella jotain, vaan ap:han juuri koittaa päästä eroon karkin ja sipsin iltanapostelusta...ihan noin äkkiseltään se tosiaan voi olla hieman vaikeaa pinttyneestä tavasta päästä eroon, mutta vaihto kevyempään ja määrän vähentäminen on jo hyvä alku.

Vierailija
26/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap.

Mutta painiskelen itse tuon kanssa että mässään illalla kaikkea. Laitan lapset nukkumaan ja sitten on hetki omaa aikaa. Mihinkään en pääse, telkkarin eteen ja koneelle. Kaipaan jotain. Aikuista ihmistä, yh.lla sitä ei ole.

Sitten sitä sortuu mässäyttelemään. Kyse ei ole nälästä, vaan totutusta tavasta, jostain millä täyttää omaa yksinäisyyttään.

Eihän tupakoinnin lopettajallekaan sanota, että "en ymmärrä miksi pitäisi polttaa tai sen tilalle ottaa mitään muuta, lopetat vaan ja siinä se. Minäkään en tupakoi koskaan, ja katso nyt miten hoikka ja hyvävointinen olen. "

Iltamässyttelyn lopettaminen ei ole niin yksinkertainen, totutun tavan lopettaminen. Jos on tilalle saatava jotain, niin sitten näin ja se jotain voisi olla vaikka ne porikkanatikut tai kurkkutikut ja dippi, jonka voi myöhemmin jättää pois. Ei kyse ole nälästä eikä iltapalasta, vaan napostelusta. Se pitäisi nyt vaihtaa terveellisemmäksi.

Sama homma mulla, oli ainakin. Ihan sama virsi. Yksinäinen yh jolla ei ollut muuta. Mutta silti lopetin. Niin kuin tupakoinninkin. Vielä toisinaan tulee iltoja kun kaipaan kumpaakin ihan ylettömän paljon, mutta olo on parempi ilman iltamässyjä tai tupakkaa.

Vierailija
27/27 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan kun tässä istuu, niin kiva napostella jotain.

Joku sanoi, ettei ole edes terveellistä jatkuva napostelu vaan pitää olla selvät ruoka-ajat, niin eihän tässä jatkuvasti napostellakaan. Vain iltaisin hetken. Mä syön aina samoihin kellonaikoihin viisi kertaa päivässä enkä koskaan niiden välillä mitään.

Mässytä ap. vaan jos sulla ei hirveitä liikakiloja ole! Tai jos on, niin vähennä vain annoksia. Mässyn mässyn vaan, elämä on ihanaa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi