Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomautus tuli, mitäpäs nyt?

Vierailija
19.09.2023 |

Mitäpäs nyt tehdä. Ikää on 48v rakennusala. lomapäiviä on vielä vähän käyttämättä ja vuokrafirmoihinkin jo tehty profiilit. Ei ole tullut tarjouksia. Pettuleipää varmaan.. Nuorempiakin hakijoita on varmaan jonossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sulla ole ihan hyvät ansiosidonnaiset?

Vierailija
2/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla on nyt työvoimaa tarjolla, kun firmoja menee nurin ku sieniä sateella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä haluaisi olla ansiosidonnaisella, vaan töissä. Olen siis rakennus siivooja -ap

Vierailija
4/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteishommia

Vierailija
5/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy petteriltä. Sen mielestä voit maanantaina vain mennä töihin!!

Vierailija
6/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteishommia

Lähtisin jopa tähän, jos olis kontakteja mistä löytyis edes niitä. -ap

Vierailija
7/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin. T: Orpo

Vierailija
8/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät lomaa. Vuoden päästä alalla alkaa nousu.

Vierailija
9/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jotain muuta siivoamista? Uudelleenkouluttautumista?

Vierailija
10/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muihin töihin. Työvoimapula on kuulemma huutava.

Vierailija
11/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä haluaisi olla ansiosidonnaisella, vaan töissä. Olen siis rakennus siivooja -ap

Sulla on siis työkokemusta siivoussalalta, no niitä paikkoja kyllä löytyy. Parhaat palkat julkisella. Voi silti olla että anssarit houkuttavat enemmän.

Vierailija
12/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi rakennussiivoojalle löytyvän muita siivousalan hommia. Paikkoja on auki kyllä. Voi tosin olla, että raksasiivouksesta on maksettu enemmän, mutta hyvällä säkällä löytyy PR3-palkkatason siivouskohde muualtakin.

Vierailija
13/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jotain muuta siivoamista? Uudelleenkouluttautumista?

Siis minä olen laittanut vuokrafirmoihin, että kaikki siivoaminen käy. Uudelleenkouluttautuminen tuntuu tässä iässä tosi hankalalta, kun ei ole nuoruudessakaan ku ammattikoulutus.

Vierailija
14/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautushan on kuin toinen palkallinen vuosiloma, en ymmärrä miten joku voi olla harmissaan?

Vierailija
15/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoushommiin muualle sitten onhan niitä.

Vierailija
16/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on siis työkokemusta siivoussalalta, no niitä paikkoja kyllä löytyy. Parhaat palkat julkisella. Voi silti olla että anssarit houkuttavat enemmän.

No niitä paikkoja minä olen hakenut. Onko sulla jotain vikaa luetun ymmärtämisessä? Minähän just kerroin, että haluan olla töissä, enkä ansiosidonnaisella. Ottaa aivoon tuommonen joka tulee jauhaan pskaa paremmuuttaan, eikä edes vaivaudu näköjään lukemaan aikuisempia tekstejä.-ap

Vierailija
17/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 päivää nautit 1400€/kk ansiosidonnaista päivärahaa. Tuolla iällä pitäis olla jo kämppä maksettu. Raksamiehenä sulle varmaan löytyy pikkuhommia käteismaksulla jos tiukkaa tekee? 😉

Vierailija
18/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

400 päivää nautit 1400€/kk ansiosidonnaista päivärahaa. Tuolla iällä pitäis olla jo kämppä maksettu. Raksamiehenä sulle varmaan löytyy pikkuhommia käteismaksulla jos tiukkaa tekee? 😉

Raksamies 😂😂😂

Vierailija
19/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä minun kämpistäni tiedät, tai palkastani? Ja kun minä en ole mies, vaan nainen. Kyllä on veemäistä porukkaa osa täällä. Kiitos teille harvoille, jotka on asiallisesti yrittäny jeesata.-ap

Vierailija
20/22 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niitä paikkoja minä olen hakenut. Onko sulla jotain vikaa luetun ymmärtämisessä? Minähän just kerroin, että haluan olla töissä, enkä ansiosidonnaisella. Ottaa aivoon tuommonen joka tulee jauhaan pskaa paremmuuttaan, eikä edes vaivaudu näköjään lukemaan aikuisempia tekstejä.-ap

Kuule väärinolettaja, mä olen sun kollegasi sairaalasta ja voisin heti antaa sen hyvin maksavan rekryfirman tiedot, mutta saatkin selvittää itse. Meillä on työmäärä helvettiä, mutta raksalla olet tottunut siihen ja voisit pärjätä. Siksi niitä paikkoja on, niitä ei kukaan halua. Laitoksen kirjoilla pp 2125, lisät päälle. Sinne vaan soittoa ja riviin, pääset tekemään 14-tuntistakin halutessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän