Me saamme lapsen syksyllä, mieheni tuttava ( ei exä) oli
laittanut miehelleni onnittelun ( tekstiviesti) jossa teksti "onneksi olkoon, hieno juttu. Sinä olet niin maskuulinen, vahva jaa kaunis että kyllä nainen haluaa lapsia sinun kanssasi".
Siis olin aivan ällistynyt, kysyin mieheltäni kuka tämä ihminen on ja mitä tämä tarkoittaa.
Hän sanoi että se on vain yksi tuttava, eikä tuo viesti ole muuta kuin viaton onnittelu.
Mitä mieltä? (tuli vaan mieleen tuosta toisesta aloituksesta)...
Kommentit (24)
Mä en nähnyt tuossa mitään ihmeellistä. Kiva onnitteluviesti. Perempi kun vaan persoonaton "onnittelut tulevasta vauvasta" tms.
En kyllä ole itse supisuomalainen, että ehkä tosiaan johtuu tästä kulttuurierosta.
Viesti oli tosiaan sellainen jonka saattaisin itsekkin hyvin ystävälle lähettää.
Mä en nähnyt tuossa mitään ihmeellistä. Kiva onnitteluviesti. Perempi kun vaan persoonaton "onnittelut tulevasta vauvasta" tms.
En kyllä ole itse supisuomalainen, että ehkä tosiaan johtuu tästä kulttuurierosta.
Viesti oli tosiaan sellainen jonka saattaisin itsekkin hyvin ystävälle lähettää.
Täytyy vielä sanoa, että jos tällaisesta nyt näin hermostutaan niin selittää miksi ystävyyssuhteita on niin vaikeaa ylläpitää suomessa. Aina naisilla joku hiertää kenkää ja suoraan ei syytä ikinä kerrota.
No kyllähän MIEHEN pitää maskuliininen, vahva ja miehekäs ollakin! Jos ei ole, niin saakin jäädä ilman.
ettei mies sua tuon kanssa petä, niin antaisin olla. Antaa toisen nyt kerrankin kehua.