Hei sinä joka käytät NOMINATION-rannekorua!
Kuinka monta palaa sinulla on siinä, jotta on sopivan mittainen ranteeseen?
Kommentit (9)
että onkohan 18 palaa tarpeeksi naiselle? Olisi noloa antaa liian pieni koru. En osaa arvioida kuinka paksu ranne naisella on. On aika tukeva joten varmaan iso ranne myös?
18 palalla on mielestäni mukavampi kun ei ole aivan ihonmyötäinen. Mutta kokeilin kyllä juuri, eikä seitsemäntoista palaakan kiristä. En ole tukeva, mutta minulla on leveä ranne. =)
Joten jos on lihava, niin kannattaa ostaa enemmän paloja ettei käy nolosti.
mutta monella hoikalla ystävättärelläni (itse en ole hoikka) on paljon enemmän paloja, koska heillä on isommat luut ja paksumpi ranne. Perse heillä on paljon pienempi kuin minulla, mutta sen ympärille Nominationia ei sentään laiteta, yleensä.
Aina jos jossain keskustelussa tulee vaikka ihan ohimennen sivulauseessa ei-törkeästi jotain mainittua hiukan tukevammista ihmisistä, niin joku sellainen vetää herneen nenään ja tulee todistelemaan ja huutelemaan "joo mutta en minä ja minun hoikempi ystäväni kyllä!!!" Ja sitten kerrotaan mikä itsellä on paremmin kuin sillä hoikalla ystävällä. Oikeasti. Mitä väliä. Kenelle te yritätte ja mitä vakuutella?
Oikeasti. Mitä väliä. Kenelle te yritätte ja mitä vakuutella?
t: ohis
Mutta minulla onkin hoikka ranne. 5-vuotiaalla pojallani on myös 15 palaa, tosin hänelle rannekoru täytyy olla vähän löysemmällä, eli hänellä on vielä vähän kapeampi ranne kuin minulla.