Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies itse pettänyt, nyt epäilee minua koko ajan

Vierailija
06.08.2012 |

Miehelläni oli jo ennen meidän tapaamistanne alkanut suhde, jota sitten piti yllä sivussa samalla, kun me seurustelimme. Jäi kiinni ja kaiken kaikkiaan siitä syntyi hirveä soppa, joka ymmärtääkseni nyt olisi ainakin suuremmaksi osin selvitetty.

Siksipä olenkin aivan ihmeissäni, kun nyt olen itse joutunut hänen suurennuslasinsa alle ja kaikkia tekemisiäni seurataan ja epäillään. Hänellä on kuulemma hirveä pelko, että kostaisin ja hän ei kestäisi sellaista mitä minä olen joutunut kokemaan.

En ole ollut pettämässä enkä muutakaan, mutta alkaa vähitellen vanne kiristämään alituinen selittely ja puuhailujeni tilitys. Tulee sellainen olo itsellekin, että valehtelisi ja välillä oikein harmittaa, että olisikin pitänyt tehdä jotain, kun tällaista joutuu joka tapauksiessa kestämään.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Meneekö ohi vai enteileekö uutta pettämistä hänen puoleltaan?

Aaaarghhhh...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjäthän ovat usein itse kovasti mustasukkaisia koska tekevät sitä itsekkin. Miksei sitten se kumppanikin.. Jos noin vahva päähänpinttymä niin harvemmin kaiketi menee ohi itellään? Itse olen tuollaiset lempannut aika nopsaan kun en jaksanut sitä ahdistusta kun toinen kuulustelee :/ Ja jälkeenpäin kävi ilmi, että ainakin yksi oli ITSE pettänyt minua sen suhteen aikana :D Nyt jo siis hymyilyttää, aika parantaa haavat ja ollaan ystäviä edelleen.

Vierailija
2/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä johda miehen pettämiseen, mutta johtuu juuri siitä, että hän itse tietää ja ajattelee, että voisi pettää - ja jos kerran hän voisi, sinäkin voisit. HÄnellä on huono itsetunto ja huono itsekontrolli ja hän uskoo samaa paskaa isnusta. Hänellä ei ole eikä tule olemaan muuta keinoa pärjätä teidän parisuhteessa kuin mustasukkainen vahtiminen ja sun elämä tulee vain kaventumaan ja kaventumaan ja surkeammaksi muuttumaan.

Lopeta se selittely ja tilitys. Käske miehen hakeutua hoitoon tai meette parisuhdeterapiaan yhdessä mut jos toi ei muutu pian, JÄTÄ SE! Ei noin voi elää, että sä kannat syyn ja rangaistuksen toisen sähläyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele ja anna ajan kulua ja seuraa mihin tilanne kehittyy. Jos pahenee tai edes pysyy ennallaan, niin jätä se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi