13v ei vieläkään kotona!
Lähti klo 14 kaverinsa kanssa shoppailemaan, klo 19 soitin ja sanoin että tulisi kotiin seuraavalla dösällä. Ei näkynyt kasiltakaan kotona, soitin takaisin, vastasi ja sanoi, että sori unohti, olivat menneet läheiselle rannalle ottamaan asukuvat blogiin. Sanoin, että kunhan on kotona ennen puol kymppiä niin kaikki ok, saa olla ulkona.
Puol kymmenestä asti oon koittanut soitella, ei vastaa...
Kommentit (46)
puhelinnumeroa tai kaverin vanhempien? Minulla samanikäinen ja olisin kyllä tosi huolissani jos ei olisi vielä tähän aikaan kotona.
tai kaverin vanhemmille. Toi on aivan hirveetä...
puhelinnumeroa tai kaverin vanhempien? Minulla samanikäinen ja olisin kyllä tosi huolissani jos ei olisi vielä tähän aikaan kotona.
ja kaverin numeroa mulla ei ole. Kaverin äidin on, mutta äitinsä laivalla eikä vastaa. Kaveri siis meille tulossa yöksi. Kaverin isä ei ole hänen elämässään mukana, ei siis luonnollisestikaan mullakaan hänen numeroa.
Mä taitaisin ottaa ostettut kamppeet pois vähäksi aikaa.
Numerotiedustelusta kaverin numero tai joltain lasten yhteiseltä kaverilta. Ovatko facebookissa ja onko älypuhelimet, sitä kautta voisi myös huudella perään.
kesäloman lopettajaisissa. Valitettavasti ei auta kuin odotella. Kunnon rangaistukset, sitten kun routa porsaan kotiin ajaa.
Mene käymään siellä rannalla!
7, mä lähden käymään jos ei 15min sisällä vastaa. Harmittaa vaan ,kun pitää herättää mukaan 3v ja alkaa kuskata bussissa yöllä.
Soitat taksin ja kiedot sen kolmevuotiaan vaikka peittoon ja annat nukkua autossa.
Soitat taksin ja kiedot sen kolmevuotiaan vaikka peittoon ja annat nukkua autossa.
Jos se ei vastaa enää nii lähe perään eli jos on auto lähe ettii ja kun tulee kotiin nii puhut reippaasti kotiin tulo ajoista
että jos ei just 5 minuutin sisällä vastaa, niin hänelle tulee taksimatka korvattavaksi ja viikon kotiaresti.
yritä kaverin mumeroa tiedustelusta tai äidiltä tekstarilla, tähän aikaan on laivalla vielä kenttä
erittäin mahdollista että raahaat kotiin kaksi äkkyräkännistä. Oksennuspussit mukaan.
tyttöjen ala-asteaikaisen luokkakaverin äidille joka hoiti aika paljon luokan juttuja ja kysyä, että oisko sillä tän kaverin numeroa? ap
lähtisi multa jos oma lapsi olisi kyseessä.
Mä lähtisin etsimään niitä lapsia jos vaan saat kolmevuotiaalle seuraa...
rannalla tai jossain muualla ryyppäämässä. Oman teinin kanssa oli aikoinaan muutama samankaltainen tilanne. Soittelin kyllä kaikki mahdolliset kaverit/kaverien vanhemmat läpi. Ja onneksi ei pahempaa tapahtunut, mutta kamalaa se huoli joka tuossa tilanteessa on kun ei mitään yhteyttäkään saa. Pidin kyllä sellaisen puhuttelun että on tuon jälkeen neiti puhelimeen vastannut.
onneksi loppu hyvin kaikki hyvin!
Myös minä uskoisin tuon tarinan tyttärestäni, toisiin lapsiin voi vielä luottaa
T.myös 13v tytön äiti
Niin ja minunkin tyttäreni sekä ystävänsä ovat käyneet kaupungilla kaksin jo pari vuotta