Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v ei vieläkään kotona!

Vierailija
05.08.2012 |

Lähti klo 14 kaverinsa kanssa shoppailemaan, klo 19 soitin ja sanoin että tulisi kotiin seuraavalla dösällä. Ei näkynyt kasiltakaan kotona, soitin takaisin, vastasi ja sanoi, että sori unohti, olivat menneet läheiselle rannalle ottamaan asukuvat blogiin. Sanoin, että kunhan on kotona ennen puol kymppiä niin kaikki ok, saa olla ulkona.

Puol kymmenestä asti oon koittanut soitella, ei vastaa...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi loppu hyvin kaikki hyvin!

Myös minä uskoisin tuon tarinan tyttärestäni, toisiin lapsiin voi vielä luottaa

T.myös 13v tytön äiti

Niin ja minunkin tyttäreni sekä ystävänsä ovat käyneet kaupungilla kaksin jo pari vuotta

Vierailija
22/46 |
25.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma helpompi hoitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnumeroa tai kaverin vanhempien? Minulla samanikäinen ja olisin kyllä tosi huolissani jos ei olisi vielä tähän aikaan kotona.

Vierailija
24/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaverin vanhemmille. Toi on aivan hirveetä...

Vierailija
25/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinnumeroa tai kaverin vanhempien? Minulla samanikäinen ja olisin kyllä tosi huolissani jos ei olisi vielä tähän aikaan kotona.

ja kaverin numeroa mulla ei ole. Kaverin äidin on, mutta äitinsä laivalla eikä vastaa. Kaveri siis meille tulossa yöksi. Kaverin isä ei ole hänen elämässään mukana, ei siis luonnollisestikaan mullakaan hänen numeroa.

Vierailija
26/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taitaisin ottaa ostettut kamppeet pois vähäksi aikaa.

Vierailija
27/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerotiedustelusta kaverin numero tai joltain lasten yhteiseltä kaverilta. Ovatko facebookissa ja onko älypuhelimet, sitä kautta voisi myös huudella perään.

Vierailija
28/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään siellä rannalla!

Vierailija
29/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloman lopettajaisissa. Valitettavasti ei auta kuin odotella. Kunnon rangaistukset, sitten kun routa porsaan kotiin ajaa.

Vierailija
30/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään siellä rannalla!

7, mä lähden käymään jos ei 15min sisällä vastaa. Harmittaa vaan ,kun pitää herättää mukaan 3v ja alkaa kuskata bussissa yöllä.

Vierailija
31/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat taksin ja kiedot sen kolmevuotiaan vaikka peittoon ja annat nukkua autossa.

Vierailija
32/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse hyppäät taksiin.

Vierailija
33/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat taksin ja kiedot sen kolmevuotiaan vaikka peittoon ja annat nukkua autossa.

Vierailija
34/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei vastaa enää nii lähe perään eli jos on auto lähe ettii ja kun tulee kotiin nii puhut reippaasti kotiin tulo ajoista

Vierailija
35/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei just 5 minuutin sisällä vastaa, niin hänelle tulee taksimatka korvattavaksi ja viikon kotiaresti.

yritä kaverin mumeroa tiedustelusta tai äidiltä tekstarilla, tähän aikaan on laivalla vielä kenttä

Vierailija
36/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin mahdollista että raahaat kotiin kaksi äkkyräkännistä. Oksennuspussit mukaan.

Vierailija
37/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen ala-asteaikaisen luokkakaverin äidille joka hoiti aika paljon luokan juttuja ja kysyä, että oisko sillä tän kaverin numeroa? ap

Vierailija
38/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi multa jos oma lapsi olisi kyseessä.

Vierailija
39/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin etsimään niitä lapsia jos vaan saat kolmevuotiaalle seuraa...

Vierailija
40/46 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rannalla tai jossain muualla ryyppäämässä. Oman teinin kanssa oli aikoinaan muutama samankaltainen tilanne. Soittelin kyllä kaikki mahdolliset kaverit/kaverien vanhemmat läpi. Ja onneksi ei pahempaa tapahtunut, mutta kamalaa se huoli joka tuossa tilanteessa on kun ei mitään yhteyttäkään saa. Pidin kyllä sellaisen puhuttelun että on tuon jälkeen neiti puhelimeen vastannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi