Useimmille naisille peniksen pienuus on isompi ongelma kuin useimmille miehelle
naisen pillun väljyys tai rintojen pienuus, eli hyvin pienet rinnat tai löysä värkki eivät ole totaalisen kriittisiä asioita kun mies arvioi naista, mutta jos miehellä on huomattavan - siis HUOMATTAVAV - pieni varustus, se on ERITTÄIN DRAMAATTINEN TURN OFF lähes kaikille naisille
- tässähän on rajusti epäreilu & epätasa-arvoinen asetelma miehen kannalta, varsinkin kun huomioi että naiset pystyvät korjauttamaan ko. "vikansa", mutta miehet käytännössä eivät.
Eli, hyvät, ihanat naiset: voisitteko mitenkään alkaa hyväksyä myös alle 10 cm erektiomunat, please, PLEASE !! Näin ehkäisisitte monen pienimunaisen miehen masennuksen ja myös monet itsemurhat.
Kommentit (23)
olen 29 ja Vaikka mieheni yhtäkkiää vammautuisi, ja menettäisi erektiokykynsä, ei tulisi mieleenkään hyljätä häntä. Eikä kaikki naiset juokse seksin perässä. Ei kannata lukea naistenlehtien provokansia.
Jos et tosiaan tajua, että on naisia jotka hyväksyvät sut todellakin muninesi kaikkinesikin, jos vaan itse hyväksyisit itsesi, niin tässä ohjeita:
1. Hanki miljoonaomaisuus. Monikaan nainen ei välitä, onko kikkelisi edes 2 cm pitkä jos olet miljonääri
2. Alenna sitten sitä tasoasi. Hyväksy ruma, finninen, läski, sairaan alipainoinen, vanha, hullu, tai rutiköyhä nainen joka kuitenkin rakastaa sua.
2. Unohda naiset, ala homoksi.
3. Lähde hakemaan naisystävää Japanista, Kiinasta, Thaimaasta, maista joissa jossa ton kokoinen kikkeli on ihan tavallinen
Läpäisen vessapaperihylsytestin ja kun olen sovittanut niin normikokoiset kortsut kiristää epämiellyttävästi... silti on ensimmäinenkin nainen kaatamatta. Näinkin voi käydä.
Eikä se rintojen suurentaminenkaan kai ihan pieni ja edullinen toimenpide ole
elämä on vaan niin epäreilua!
miehille naisen naamavärikki on kuitenkin usein tärkeämpi kuin naisille miesten. ja monille miehille naisen lieväkin ylipaino on kamalampi turn off kuin miehen työttymyys tai pieni kaljakumpu naiselle. jne...
YHYY!
Nainen ei tee mitään alle 10 senttisellä munalla. Sori.
Onneksi seksistä 2 prosenttia on se hinkkaaminen. Kaikki muu toiminta tapahtuu ihan jossain muualla kun alapäissä. Että tiedoksi vaan. Tarvitset tämän tiedon kipeästi sen minipippelisi kanssa. Trust me.
koska kyllähän se pienimunainen mies saa tyydytyksen vaikka hänellä on pieni muna, mutta nainen ei välttämättä saa tyydytystä kun miehellä on pieni muna.
Jos osaat käyttää sitä ja rakastella kauan, ei se haittaa. Mutta jos nylkytät huonoitsetuntoisena minuutin, mitä minä siitä saan?
Minulle rakastelu on parasta mitä voi tehdä, hidas, nautinnollinen, hauska, läheinen rakkauden osoitus.
ja ihan hyvin hänellä vaikuttaa menevän. Oli naimisissa 15 vuotta ja kun erosivat, niin nyt hänellä on nuori (10 vuotta nuorempi) kaunis tyttöystävä. Onnellisesti ovat yhdessä. Täll nuorelle kaunottarelle se pieni muna näyttää riittävän vallan mainiosti.
Ite ainakin teen itsarin pienestä munastani ( 6cm erektiossa, ikää 20v) johtuen. Minua on kiusattu tästä koko elinikäni. Itsetunto meni aikoja sitten, siinä vaiheessa kun viimeisetkin "ystävät" alkoivat kiusaamaan minua. Pienimunaisten kohtalo on karu.
Ite ainakin teen itsarin pienestä munastani ( 6cm erektiossa, ikää 20v) johtuen. Minua on kiusattu tästä koko elinikäni. Itsetunto meni aikoja sitten, siinä vaiheessa kun viimeisetkin "ystävät" alkoivat kiusaamaan minua. Pienimunaisten kohtalo on karu.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 03:48"]
[/quote]
Todella hölmöä puhetta. Älä tee tuollaisen takia yhtään mitään itsellesi. Elämässä on muutakin kuin pieni penis, myös monen naisen mielestä ja kelpaat melko varmasti vielä jollekin. Sen lisäksi on todella paljon muita asioita elämässä. Ihmiset joskus kiusaavat asioista joille ei voi mitään. Se kertoo enemmän heistä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2012 klo 22:16"]
olen 29 ja Vaikka mieheni yhtäkkiää vammautuisi, ja menettäisi erektiokykynsä, ei tulisi mieleenkään hyljätä häntä. Eikä kaikki naiset juokse seksin perässä. Ei kannata lukea naistenlehtien provokansia.
[/quote]
Todella kunnioitettava asenne. Näin sen pitää ollakin.
Mutta harvempi lähtisi parisuhteeseen jo valmiiksi erektiokyvyttömän tai mikropeniksen omaavan miehen kanssa.
Millekään itsarille ei silti kannata uhrata puolta ajatustakaan. Nro. 15 puhuu täyttä asiaa.
En nyt sanoisi, että on hölmöä puhetta. Totuus on, että noin pienellä peniksellä ei saa naista.
Hohoijaa!
Ei sillä koolla ole mitään merkitystä, jos olet muuten hyvä ja kunnollinen mies.
Suurin osa nautinnosta tulee korvien välistä.
Jos minun pitäisi valita mukava ja intohimoinen pieni munainen mies tai mukava ja ylpeä iso kaluinen mies. Ottaisin ensimmäisen.
Minun miehelläni on kai pieni..? Mutta orkkuja sain vasta hänet tavattuani.
Mikä saa miehet luulemaan että sillä ulkoisella kuorella on niin paljon väljä?
Joo,ehkä silloin kun olit 16v mutta ei kai aikuiset toistensa värkkeihin ihastu?
En tiedä onko vahvaa huhupuhetta, mutta pienimunaiset miehet ovat taitavampia tyydyttämään naista kuin isomulkkuiset miehet. Perustuu siihen, että mitä koolla ei voita, niin taidollaan voittaa. Pienimunaiset miehet siis oppivat tunteman naisen vaginan g-pisteet, niin ulkoiset kuin sisäisetkin, ja saavat naisen vain huokailemaan mielihyvästä.
Toiset ei tätä tajua. Saattavat toki tehdä itsemurhan, mutta jotkut miehet ottaa niskastaan kiinni, ja näyttävät, ettei pienimunaisuus ole ongelma. Ongelmana on vain huonot seksikumppanit.
Niin riippuu minkälaisen naisen haluat, ehkä jos et ottaisi niitä ulkonäkökeskeisiä ja/tai vielä teini- ikään jämähtäneitä siiderinlipsuttajia.
Ei aikuinen nainen sinua jätä vain koska munasi on pieni. Ei se ole se oikea syy,kyllä siihen muita syitä tarvitaan. Jos tämä on ainoa miinus mukavassa miehessä johon olen ihastunut ottaisin hänet heti. Ei kukaan ole täydellinen! Naisten alapää ei ole useinkaan täydellinen ja kaunis,miksi vaatisin sitä mieheltä jos en itsekkään siihen pysty.
Terve itsetunto,sydämmellisyys ja taito rakastaa sekä intohimo tekevät miehestä kuin miehestä hyvän rakastajan.
seksuaalisessa mielessä - ja miehenä. Tylyä mutta: elämä on ja silleen...