Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko jos jollain oN merkkilaukku ?

Vierailija
05.08.2012 |

Mä en kyllä tunnista

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lehdessä esitellään jonkun julkkiksen käsilaukkua että on nyt oikein merkkilaukku, niin yleensä se on niin helkkarin ruma että mietin miten se kehtaa kanniskella sellasta.

Mä en myöskään olisi valmis maksamaan laukusta sen laadun takia paljon, koska kyllästyn laukkuun jo siinä ajassa kun halvat hajoaa, siksi halvat laukut on hyviä, on varaa ostaa monta kivan näköistä. Eikä niin että ostat yhden kalliin, laadukkaan ja ruman, ja olet jo valmiiksi kyllästynyt siihen.

Vierailija
2/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat kulkee mukana. Taalla on varmaan kymmenia hyvia merkkeja, kuka niista jaksaa lukua pitaa. Suomessa nakyy olevan "hyvaksyttyja" vain kourallinen.

t.usalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne noita merkkejä. En tiedä yhtään mikä merkki on hieno ja mikä ei.

Vierailija
4/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jostain Vuittoneista, mutten edes tiedä/muista, minkä näköisiä ne ovat. Eikä kiinnosta niin paljoa, että nytkään viitsisin edes googlata.

Kerran jossain lehdessä joku laukkukeräilijä hehkutti kirppikseltä löytämäänsä jotain toista "hienoa" ulkolaista merkkilaukkua. Se näytti ihan samanlaiselta mustalta veskalta kuin ne, mitä mummo ja äiti on ostaneet paikallisesta kenkäkaupasta.

Vierailija
5/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnistaa jo kilometrien päähän. Todellisen laatu/merkkilaukun idea onkin se laatu eikä mainostaminen. En maksa siitä että saan käyttää jonkin brändin logoa vaatteissa tai laukuissa ja mainostan ilmaiseksi!!

Vierailija
6/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan, jos oikein alan katsoa. Yhdestä työkaverista tiedän ja näen ja kuulen kyllä mitä brändejä milloinin on ylleen ja ympärilleen kerännyt. Suorastaan ärsyttää kun joidenkin pitää kuuluuttaa kaikille, minkä merkkisiä tuotteita on ostanut milläkin hintaa.

Aidosti mieleinen ja sopiva vaate/laukku/hajuvesi on kai tärkeämpi kuin se brändi?

Vierailija
7/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten kyseessä Hermes tai Loro Piana, niin usein se merkki vaan näkyy ja jos seuraa merkkituotteita, niin kyllähän niitä tunnistaa.

nuorilla naisilla, joilla voi olla ihan hyvin feikkikin. Joten en niihin reagoi. Oikeasti tyylikkäillä naisilla, joilla on laadukkaita tavaroita, merkit ovat niin hillittyjä, että ei kiinnitä huomiota merkkeihin, vaan tyylikkääseen kokonaisuuteen. Eli jos huomaan merkin, se ei kauhean positiivisia mielikuvia herätä. Ja itsellänikin on luksustuotteita, mutta olen tarkka siitä, että ihmiset eivät merkkejä huomaa. No kengät ovat vähän ongelma, satun tykkäämään niin tunnetusta merkistä, että vaikka logoja ei näy, ne tunnistetaan. Se on noloa.

sen verran pienellä ja sellaisessa paikassa, että sen voi piilottaa. Minusta olisi oikeasti noloa jos joku tajuaisi minun sellaisia käyttävän, liikun sen verran 'älykköpiireissä' että leimaantuisin ihan pissikseksi.

Huiveissa sen voi tietenkin piilottaa ja jossain laukuissa, mutta jos noita seuraa, niin ainakin laukut tunnistaa.

joka noista on kiinnostunut, ja katsomalla katsoo, huomaa, koska ei hän sitten voi minua paheksua, koska itsekin ajattelee tuollaisia pinnallisia hömpötyksiä. Mutta minulle on tärkeää, että sellaiset ihmiset, jotka eivät noita arvosta, eivät niitä myöskään huomaa.

Vierailija
8/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka merkki näkyiskin, mä silti tuskin tunnistan, että se on nyt joku Merkkilaukku XD

Omat veskat on yleensä vitosella kirpparilta hommattuja ihan vaan kun oli kivan näköinen/tarkoitukseensa sopiva tms. Niitä on niin monta, ettei haittaa vaikka joku hajoiskin. Ja ainahan mä voin hakea kirpparilta uuden :P

Vierailija
9/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska av-mammaksi leimaantuminen voisi olla yhtä noloa kuin merkkituotteiden ostajaksi...

Vierailija
10/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selvä muumimamman käsilaukkuhan ainakin tuo on:

http://www.aboutlux.com/wp-content/uploads/2011/01/hermes-exclusive-bag…

Toivottavasti hintakin samaa luokkaa kuin mitä muumimamma siitä pulittaisi.

koska av-mammaksi leimaantuminen voisi olla yhtä noloa kuin merkkituotteiden ostajaksi...

Vierailija
11/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tuollainen maksaa?

Vierailija
12/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään huomaa onko jotkut menneet kihloihin, eli onko sormusta. Enkä sitä onko sormukset riisuttu. En sillä tavalla vahdi mitä kenelläkin on kainalossa, sormessa tai vaikka navassa.

Keskityn enemmän siihen mitä ollaan tekemässä, jutusteluun, tms.

Vierailija
13/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkilaukkua. Ei kiinnosta muiden laukut.

Vierailija
14/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huomaan kyllä, että jonkun laukku on "Cittarin" alalaarista 8 e.

Nuorten feikki-Vuittonit lähinnä huvittavat. Tai mitkä tahansa feikit kenellä tahansa.

Vierailija
15/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on etu- ja sukunimi. Mietin etta onko tuon alushousuillakin nimi, vaikka Vieno Virtaset.

Vierailija
16/33 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on etu- ja sukunimi. Mietin etta onko tuon alushousuillakin nimi, vaikka Vieno Virtaset.

joilla on etu- ja sukunimi. Lähinnä Calvin Klein. On jostain syystä tykästynyt juuri niihin.

Vierailija
17/33 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos huomaan, ajattelen sen olevan kuitenkin feikki.

Vierailija
18/33 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee laadusta ja siitä miten laukkua kannetaan.

Vierailija
19/33 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorilla naisilla, joilla voi olla ihan hyvin feikkikin. Joten en niihin reagoi. Oikeasti tyylikkäillä naisilla, joilla on laadukkaita tavaroita, merkit ovat niin hillittyjä, että ei kiinnitä huomiota merkkeihin, vaan tyylikkääseen kokonaisuuteen.

Eli jos huomaan merkin, se ei kauhean positiivisia mielikuvia herätä. Ja itsellänikin on luksustuotteita, mutta olen tarkka siitä, että ihmiset eivät merkkejä huomaa. No kengät ovat vähän ongelma, satun tykkäämään niin tunnetusta merkistä, että vaikka logoja ei näy, ne tunnistetaan. Se on noloa.

Vierailija
20/33 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan katsele muiden ihmisten vaatteita, laukkuja tai kenkiä. Minulle merkkilaukut eivät merkitse mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi