Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lasta kahden vuoden ikäerolla, koska kolmas?

Vierailija
05.08.2012 |

Siinäpä se kysymys, kertokaapas mitä mieltä olette te, joilla on kolme lasta tai enemmän, tai muut jotka haaveilevat kolmannesta! Varsinkin jos ekoilla ikäeroo 2 vuotta. Mulla nyt nuorempi 1,5 vuotias vasta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin pähkäilen, meillä lasten ikäero 1v8kk. Nuorempi lapsista täyttää loppuvuonna kaksi ja olen ajatellut, että ikäero olisi 3vuotta minimissään "ensi kerralla", toki luonto sitten sanoo viimeisen sanan kuinka paljon yli 3v.

Vierailija
2/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaako kolmatta ja jos haluaa niin milloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tulossa ja nuorimmaiseen ikäeroa reilu 7v.

Vierailija
4/7 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat syntyneet loppuvuodesta 2008 ja 2010. Nyt varmaankin vähän taukoa ja ehkä vuoden päästä alkaisi seuraavan suunnittelu, jolloin syntyisi 2014 :) Nyt haluan hengähtää, kun vasta lopetin imetyksenkin. Olen siis käytännössä ollut noin 4,5 vuotta raskaana tai imettänyt (v. 2007 yksi keskenmeno vielä).

Vierailija
5/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten niinkuin meillä, että lapset "kahdessa erässä" eli nyt 9v&7v ja 2v&4.tulossa rv 38. Molemmissa puolensa, esim. meillä jo isommat omatoimisia ja auttavat kotitöissä jne., ja "pieniä" on kerrallaan maks.2 hoidettavana. Toisaalta taas tällä systeemillä pikkulapsiajasta tulee pitkä.

Vierailija
6/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä taas suunnilleen tiuolla 2v ikäerolla seuraavakin tai sitten niinkuin meillä, että lapset "kahdessa erässä" eli nyt 9v&7v ja 2v&4.tulossa rv 38. Molemmissa puolensa, esim. meillä jo isommat omatoimisia ja auttavat kotitöissä jne., ja "pieniä" on kerrallaan maks.2 hoidettavana. Toisaalta taas tällä systeemillä pikkulapsiajasta tulee pitkä.

meillä lapset syntyneet 1990, 1991, 2000 ja 2002.

Vierailija
7/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta reilun kymmenen vuoden päästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä