Adalmina's secret uutisia
Kohta tapahtuu jotain! On poistanut blogistaan lähes kaikki postaukset ja jättänyt vain muutaman jäljelle. Joko kohta aloittaa uusin tuulin tai sitten on blogin hautajaiset.
Kommentit (69)
tavallisen av-mamman on vaikea googlailla tässä tapauksessa jos ei ole mitään hajua, kuka ko. bloggaajan mies oli :) Eivätkö nuo linkit asiaa valaise yhtään sen kummemmin.
jos hän tosiaan on tiedottaja, niin mies on edelleen elossa. Ei vaatinut kovinkaan isoja ponnisteluja löytää googlen avulla.
Jos googlaa naisen nimellä, löytää väistämättä miehen tiedot - siis jos osaa käyttää googlea.
jos hän tosiaan on tiedottaja, niin mies on edelleen elossa. Ei vaatinut kovinkaan isoja ponnisteluja löytää googlen avulla.
Minäkin gooletin, mutta en löytänyt miehestä tietoja. Vain työprofiilijuttuja itse tiedottajasta. Voisitko linkittää niin tällainen tietokonetollokin pääsisi lukemaan?
Jos googlaa naisen nimellä, löytää väistämättä miehen tiedot - siis jos osaa käyttää googlea.
mutta kas kun nuo linkit itsessään eivät kerro naisen nimeä, vain arvailuja siitä.
miten jyvät erottuu akanoista ;). välkyimmät siis selvittää asian jo tuolla yhdellä linkillä! vähän facebookia, googlea ja löytyy jopa artikkeleita pariskunnasta.
hänen työpaikkansa sivuja ja sitä kautta antaa uteliaille mahdollisuuden urkkia asioita.
Suloinen tyttö ja ero oli varmasti rankka paikka, antaisitte nuoren naisen olla rauhassa - ikävää että näitä tietoja täällä levitellään.
jopa nuorempi ja kauniimpi nainen, jonka takia mies hylkäsi?
Tässä sen näkee miten jyvät erottuu akanoista ;). välkyimmät siis selvittää asian jo tuolla yhdellä linkillä! vähän facebookia, googlea ja löytyy jopa artikkeleita pariskunnasta.
Mikä ihmisiä vaivaa kun aina täytyy vakuutella omaa paremmuuttaan? Ei kaikki osaa käyttää googlea yhtä taitavasti. Minä olen yksi heistä. Luulisi sen verran solidaarisuuttaa tämänkin palstan joukoissa olevan, että yksi linkki irtoaisi. Mutta ei näköjään.
Tässä sen näkee miten jyvät erottuu akanoista ;). välkyimmät siis selvittää asian jo tuolla yhdellä linkillä! vähän facebookia, googlea ja löytyy jopa artikkeleita pariskunnasta.
Mikä ihmisiä vaivaa kun aina täytyy vakuutella omaa paremmuuttaan? Ei kaikki osaa käyttää googlea yhtä taitavasti. Minä olen yksi heistä. Luulisi sen verran solidaarisuuttaa tämänkin palstan joukoissa olevan, että yksi linkki irtoaisi. Mutta ei näköjään.
tuollahan se linkki jo oli ylempänä
tuli minulla ensimmäiseksi hakutulokseksi linkki joka paljasti enemmänkin kuin miehen nimen.
Nyt kun varmistui eroksi tuli mieleen, että blogisti halunnut johdadella ehkä kuoleman suuntaan, ainakin siltä se "taukoilmoitus" mun silmään näytti. Tosin ero on varmasti kova pala kelle tahansa, saati sitten kun sitä on blogissaan hehkuttanut.. Saa vaan miettimään mitä kaikkea nettiin kannattaa laittaa.
Kenet googletit? Tiedottajan? Hallituksen jäsenen "K.V":n??
Siitä jonkun aiemmin laittamasta artikkelilinkistä (jossa esiintyy oletetusti tiedottaja ja hänen miehensä) ei kyllä voi päätellä alkuukaan kuoliko mies vai tuliko ero. Se on niin vanha.
ja vaikkapa sen kuvahakua. Vähin pitää itsekin viitsiä.
En uskalla laittaa linkkiä, mutta kannattaa käyttää googlea ja vaikkapa sen kuvahakua. Vähin pitää itsekin viitsiä.
Jos tarkoitat junanodottelu kuvaa niin se kuva on v. 2009 joten ei tätä tilannetta selvennä.
mutta ei vaan lähde. Yksityishenkilöiden henkilötiedot eivät kuulu tänne. Lopettakaa jo.
Mistä google sellaista tiesi? Onko linkkiä??
Veikkaan että se on toi tiedottaja, Anna-Katri Räihä siis. Mutta google ei kertonut mitään miehestä :/