Zalando-verkkokauppa, onko kukaan tilannut?
Kävin kaupassa johon toimitetaan Elloksen yms. lähetyksiä ja hyllyillä näkyi monta lähetystä Zalando-verkkokaupasta. Katsoin sivut ja siellä oli muutama kiinnostava juttu. Onko kukaan tilannut?
Kommentit (10)
kiitos kommentista, jos on muualla toiminut niin eiköhän toimi täälläkin.
olisiko joku tilannut suomeen?
Tämä Zalando on tosiaan saksalainen verkkokauppa ainakin Vaivattoman mukaan http://www.vaivaton.com/shopdata/2823 Itse olen tilannut kahdesti.. Eka tilaus tuli alle viikossa, mutta toinen hieman myöhemmin. Palauttaminen on suhteellisen helppoa ja rahat palautuksesta tuli nopeasti takaisin tilille.
...ainakin näyttäisi olevan. Tilasin kengät keskiviikkona 8.9. ja tänään tiistaina 18.9. ovat seurannan mukaan saapuneet vasta Suomen terminaaliin. Eli vielä ainakin kaksi päivää, ennen kuin saapuvat.
Itse pidän toimitusnopeutta yhtenä verkkokauppojen suurimpana kilpailuvalttina. Neljä arkipäivää on maksimi minkä viitsin odottaa, muutoin on usein helpompi hakea kaupasta tai valita nopeampi verkkokauppa, vaikka hinta olisikin korkeampi.
verrattuna vaikka ellokseen tai h&m:ään? Valikoima vaikuttaisi hyvältä, mutta vaatteista ei koskaan tiedä..
palautin kengät viime viikon keskiviikkona, ja tietenkään palautusta ei vielä ole ehditty käsitellä. Hyvä jos on edes perillä. Millaisia kokemuksia teillä on palautuksista, kauanko käsittely kestää? Kengät olivat kyllä hienot, mutta toinen oli numeroa pienempi kuin toinen :(
tilaamaasi tuotetta, niin tulevat viikon sisään. Tottahan toimitusaika on pidempi, jos tuote on tilapäisesti varastosta loppu.
Itse tilasin kengät jotka osoittautuivat liian pieniksi. Netistä tulostetaan palautusta varten dokumentti, joka leikataan kahtia. Toinen puoli laitetaan pakettiin päälle ja toinen sisään. Ja matkahuoltoon. Eipä sen kummempaa.
Laskulla kun tilaa, niin tuotteen vastaanottamisesta 30 pv:n sisällä pitää maksaa tuote.
Tarkistavat myös luottotiedot, joten kaikki maksutavat eivät ole kaikille mahdollisia riippuen luottotieto merkinnöistä.
että jättäkää paketin päällä olevasta osoite lapusta näkyviin viivakoodi, niin matkahuollon on helpompi löytää tiedostoistaan sen paketin tiedot, jos olette palauttamassa pakettia.
Ja tutustukaa AINA huolellisesti sopimuksiin ja toimitusehtoihin ennenkuin tilaatte mitään!
-10
muakin kiinnostaisi. löytyi muutamat kivat kengät...
En tosin asu Suomessa.
Hyvin on kuitenkin aina toiminut.